Round 6: Monte Carlo, Monaco

Gestart door Enzo, 24 mei 2011 - 23:14:11

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Mooi mooi, vreemd klapper. Misschien heeft het ook wat met de rembalans te maken?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Op de teamradio van Schumacher vertelden ze dat de bandenspanning te laag was bij die crash..

en meteen, in de eerste ronde P4!

En nu... Di Resta weer voor Sutil,Maldonado voor Barri, Perez netjes in Q3! wow!

Gerard

Ai. Rode vlag met 2:26 op de klok... Wordt een druk einde van Q3 :)

Enzo

Heftige crash voor Perez, hopelijk is alles ok met hem... :-\

Kootje

Ook 'n beste klapper hoor !!!  :o
Zo had 't met Rosberg ook af kunnen lopen.
De initiele klapper was bijna identiek.  ::)

Hoop dat 't allemaal meevalt met 'm ,en dat hij gewoon kan racen.
Maar ik heb er 'n hard hoofd in.
Verwacht niet dat Sid Wattkins snel groen licht zal geven.

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/gp_monaco_kwalificatie2/

Op Perez na zijn Hamilton en Rosberg de grote verliezers deze quali, beide hebben beter gereden dan ze in Q3 lieten zien.
Toch weer Vettel op pole en ook een sterke tijd van Schumacher, al zijn Mercedes en Ferrari een stuk langzamer dan de Bull's en de McLaren's.

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/video_crash_perez_in_monaco/
Laatste geruchten zijn goed, Perez is ok maar mag morgen waarschijnlijk niet racen.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 28 mei 2011 - 14:59:20
Ai. Rode vlag met 2:26 op de klok... Wordt een druk einde van Q3 :)

Dacht ik ook, maar viel zeer vies tegen... :(

rafael25

Wat een teleurstellend einde van qauli dat was, jammer dat Hamilton niet kon krijgen beter dan 7e, voel ik me kon hij deze GP gewonnen hebben. Alle nieuws over het blokkeren van Massa Hamilton??????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Enzo

Leuk filmpje van DC en Di Resta op Monaco.


com

Toch knap van vettel alle vrije trainingen er niet bij, en er toch staan wanneer het moet  :D. Alonso is me wel erg tegen gevallen net als Hamilton.Denk dat het misschien nog wel een spannende race word maar heb er een hard hoofd in. Ik denk dat Vettel als die geen vangrail raakt ze helemaal zoek rijdt. 8)

Folkert

#71
Hamilton is natuurlijk gepiepeld met de rode vlag. Zijn tijd valt echt niet tegen. Denk wel dat hij voor pole had kunnen gaan anders. Zeer jammer want nu staat vettel weer op pole en gaat met enorme voorsprong de race te gemoet. Nu maar hopen dat hilton morgen wat leuks laat zien en als nog wint.

Is Perez' nou wel of niet gewond?

Trouwens maakte Hamilton nou fout bij de tunnel of niet?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#72
Ik snap absoluut niet wat Lewis 3 minuten voordat het licht weer op groen ging al aan het einde van de pitstraat deed ???
Jammer dat hij en Nico niet verder naar voren staan, maar aan de andere kant, nu krijgen we wel een gretige coreur te zien, die goed kan inhalen,op een circuit waar het heel lastig is?

com

Ik las net dat Perez niet kan meedoen morgen heeft een hersenschudding en iets met z'n dijbeen.
Hij heeft wel mazzel gehad zag laatst nog een filmpje van F1 in de jaren '60, als hij er toen af was gegaan en de baan was nog zo dan had hij er iets anders bij gezeten. F1 is toch wel veilig geworden.

Gerard

Mmm de HRT coureurs mogen starten morgen, terwijl ze toch het hele weekend niet binnen de 107% tijd hebben gereden ???