Man van de race?

Gestart door Enzo, 22 mei 2011 - 16:11:05

« vorige - volgende »

Wie was er in Spanje het beste?

Vettel
11 (47.8%)
Hamilton
6 (26.1%)
Button
2 (8.7%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (8.7%)
Schumacher
2 (8.7%)
Rosberg
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Ik ga voor Vettel, die een aantal goede inhaalacties liet zien en niet bezweek onder de druk van Hamilton.
Al vond ik de race van Hamilton en de eerste helft van Alonso ook super.

Folkert

Vettel en Hamilton waren een klasse apart deze race. Jammer dat Alonso de verhoudingen verstoorde. Ik ga voor Hamilton(omdat hij mijn favoriet is). Vettel verdedigde uitstekend, maar ik denk toch dat hij wel wat voordeel had van de enorme downforce van de RBR.

Alonso reed ook sterke race, want het ag duidelijk zijn dat de Ferrari snelheid ist ten opzichte van Macs en bulls.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Ga ook wel voor Hamilton. Reed een schitterende race. Jammer voor hem dat de DRS amper een voordeel gaf in Spanje, anders won hij de race...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

gloudiesaurus

Vettel, had een paar leuke acties, en bezweek zoals gezegd niet onder de druk.

Hamilton was ook super maar Vettel won uiteindelijk ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Vettel. Verdedigde uitstekend tegenover een snellere Hamilton.

rafael25

ik twijfel tussen Button(p10 naar p3) Hamilton(Vechter als een hond op zoek naar de Bot ) maar toch ga ik voor Button!

Gerard

Citaat van: Enzo op 22 mei 2011 - 16:11:05
Ik ga voor Vettel, die een aantal goede inhaalacties liet zien en niet bezweek onder de druk van Hamilton.
Al vond ik de race van Hamilton en de eerste helft van Alonso ook super.


helemaal mee eens! Ik ga ook voor Vettel... Al hebben Button en Heidfeld +ch ook knap terug gevochten!

Wizard

Citaat van: M@rc op 22 mei 2011 - 17:01:21
Vettel. Verdedigde uitstekend tegenover een snellere Hamilton.

Dat deed Alonso ook, ten opzichte van een véééééél snellere Webber en Vettel. Vettel heeft het beste materiaal onder zijn achterwerk en dat Hamilton überhaupt een kans kreeg is dat Vettel het liet liggen achter Alonso. Veelste passief. Dat Vettel de snellere Hamilton in een dominante auto achter zich weet te houden vind ik zeker goed, maar niet bijzonder.

Jozef

Ik ga voor Button, na de start tiende rijden en toch nog derde worden.

Al was de race van Vettel en Hamilton ook wel indrukwekkend. Tot aan de eerste stops reed Alonso nog eerst, maar Vettel en Hamilton hebben hem zelfs nog gedubbeld op het einde!

Wizard

Alonso. Fenomenale start en gaf geen krimp met de snellere Red Bulls in zijn kielzoch. Veel meer eer valt er niet te halen voor de Spanjaard. Hamilton reed evenals Alonso een geweldige race. Veel agresiever dan Vettel die achter Alonso aantufte zonder ook maar een serieuze poging te wagen. Door dit tijdverlies en Hamilton die kort vrijbaan had, bracht hij zichzelf in een positie waar hij bedreigt kon worden door Hamilton in een langzamere McLaren. Het optreden van Heidfeld wil ik niet onopgemerkt laten. Komt vanuit een kansloze positie en eindigt knap in de punten!

Wizard

Citaat van: Jozef op 22 mei 2011 - 18:28:48
Ik ga voor Button, na de start tiende rijden en toch nog derde worden.

Al was de race van Vettel en Hamilton ook wel indrukwekkend. Tot aan de eerste stops reed Alonso nog eerst, maar Vettel en Hamilton hebben hem zelfs nog gedubbeld op het einde!

Dat onderstreept het talent van Alonso. Zoveel langzamer maar toch de Red Bulls voor kunnen blijven!

Forza F1

Vettel.  Gebruik maken van "the undercut" was de enige manier om nog voor Alonso te geraken, en hij heeft er toen alles uitgeperst, desondanks al dat verkeer... Mooi gereden! + Hoeveel piloten kunnen Lewis Hamilton 16 ronden achter zich houden?  :) OK, Barcelona is moeilijk, maar Vettel had geen KERS, Hamilton wel, alsook 5km/u sneller op rechte stuk puur door engine power, en ook nog KERS & DRS ter beschikking... Knap van Vettel hoor...  Ohja, en z'n banden waren 1 lap ouder  :P

_Makke_

In mijn ogen kan je hier maar op 1 naam stemmen, Vettel. Reed een zéér sterke race en liet zich niet zot maken. Hij gebruikte zijn verstand achter Alonso én behield zijn cool tegenover de snellere McLaren van Hamilton.

Button profiteerde van de sterke McLaren en van de perfecte strategische beslissingen van zijn team. Alonso liet, op een sterke start na, amper iets zien en Webber holde zowat de hele race achter de feiten aan.

0634

Vettel. Sterke zege. Hamilton, Alonso en Button ook prima.

meatball

Ik ga ook voor Vette,l snel en agressief wanneer het moest.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat