Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Gerard op 13 mei 2011 - 17:38:51
De banden spelen absoluut een grote rol, maar Webber had in een prive gesprek tegen Brundle gezegd (was op het red buttton forum) dat hij niet zo veel voldoening had in China bij het' inhalen' van alle coureurs (hij reed van p18 naar p3) door én DRS en het verschil in banden!!

Het kostte Webber weinig. Moeite om bv Rosberg,Alonso enz in te halen...het was meer voorbij rijden dan inhalen wat hij deed

vooral bij alsonso had hij meer weerstand verwacht en gehoopt...
Tja, maar dat lag ook niet aan het DRS systeem maar aan het feit dat Alonso de foute bandenstrategie had, net als Vettel en Massa. Maar dan gaan we de bandenslijtage weer op de korrel nemen, terwijl dat toch niet het probleem was denk ik? :P

Gerard

Oh nee, ik zie liever dit dan races ala seizoenen 2002-2004 :)
eigenlijk moet ik ook niet zeuren, meer actie dan we nu hebben kan ik niet aan  ;D

0634

Ach, de uitvoering laat inderdaad hier en daar nog te wensen over, maar DRS is gewoon een prachtige toevoeging gebleken. De activatiezone in Turkije was te lang inderdaad. Hopelijk is die volgend jaar (als Turkije er nog bij is...) een stukje korter.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 14 mei 2011 - 06:49:14
Ach, de uitvoering laat inderdaad hier en daar nog te wensen over, maar DRS is gewoon een prachtige toevoeging gebleken. De activatiezone in Turkije was te lang inderdaad. Hopelijk is die volgend jaar (als Turkije er nog bij is...) een stukje korter.
Dat bedoel ik dus !!!
Hopelijk gebruiken ze de data van dit jaar om het volgend jaar goed te doen.
Ik vind het absoluut 'n waardevolle toevoeging ,maar ben wel van mening dat de plaats en lengte vd zone nog wat aanpassingen vereist.

Australie, zone was te kort - wellicht verplaatsen naar bocht 9 t/m 11
Maleisie, zone was te lang en lag imo fout - sowieso verplaatsen naar bocht 2 t/m 4
China, zone was precies goed qua lengte ,maar imo was de plaats fout - sowieso verplaatsen naar bocht 4 t/m 6
Turkije, zone was te lang en lag imo fout - sowieso verplaatsen naar bocht 14 t/m 1

De reden dat ik de lokaties fout vind ligt hem in het feit dat er op de gekozen plek al igehaald werd.