Sutil en zijn Champagneglas

Gestart door Enzo, 16 mei 2011 - 20:21:48

« vorige - volgende »

Wat gebeurde er tussen Lux en Sutil?

Sutil toonde zijn nieuwe danspasje en raakte Lux per ongeluk in zijn nek met een Champagneglas
3 (27.3%)
Ze kregen ruzie om een meisje en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om van wie nou eigenlijk dat Champagneglas was
0 (0%)
Lux viel Sutil aan en verwonde zich aan het glas van Sutil
0 (0%)
Hamilton had ruzie met Lux en Sutil kwam voor hem op
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om een jongen en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
10 (90.9%)

Totaal aantal stemmen: 11

SDG

Citaat van: Gerard op 01 februari 2012 - 11:46:57
Okay... Sutil is dus veroordeeld tot tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van anderhalf jaar en een boete van 200.000 euro, en nu haalt hij even uit naar Hamilton?
mmmm, lekkere vrienndschap hebben die jongens nog

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/sutil-haalt-uit-naar-hamilton/

Leuke reacties ook weer onder dat bericht...

CitaatIk denk dat Lewis niet geassocieerd wil worden met laffe criminelen die mensen te lijf gaan met een kapot geslagen glas. Dat soort mogen ze van mij afschieten.

Kootje

Citaat van: SDG op 01 februari 2012 - 12:37:32
Leuke reacties ook weer onder dat bericht...

Nou hé ??
Was daar voorheen ook altijd actief.
Totdat de site vernieuwd werd en ik er niet meer kon inloggen.
Maar als ik zo de reacties van nu lees, ben ik daar ook niet meer rouwig om.  ;D

Kan me overigens wel Sutil's woede voorstellen.
Van je vrienden verwacht je meer, of je nu iets stoms uitgehaald hebt of niet.
Maar goed, dat veranderd voor mij niets aan m'n fanschap voor de racer Hamilton.
De persoon is weer iets in mijn achting gedaald.  :P

rafael25

Ik begrijp Hamilton helemaal. Ik zou ook niet vanuit Engeland naar Duitsland gaan voor een zo genoemde vriend die zo slim is iemand in China, die van een ander team is met een kapot champagne glas te bewerken.. "Donderstraal toch op joh!'' >:(

Kootje

Citaat van: rafael25 op 01 februari 2012 - 16:52:23
Ik begrijp Hamilton helemaal. Ik zou ook niet vanuit Engeland naar Duitsland gaan voor een zo genoemde vriend die zo slim is iemand in China, die van een ander team is met een kapot champagne glas te bewerken.. "Donderstraal toch op joh!'' >:(

Nou nou, das ook echt zo'n end weg.
Heeeeelemaal naar Duitsland toe, poehee ..... das echt 'n werelreis.  ::)

Nu kent Lewis de ware toedracht, wij niet, maar dan nog.
Ongeacht of Sutil schuldig is of niet, vrienden horen elkaar door dik en dun te steunen.


Gerard

Citaat van: rafael25 op 01 februari 2012 - 16:52:23
Ik begrijp Hamilton helemaal. Ik zou ook niet vanuit Engeland naar Duitsland gaan voor een zo genoemde vriend die zo slim is iemand in China, die van een ander team is met een kapot champagne glas te bewerken.. "Donderstraal toch op joh!'' >:(

;D
Beetje boos Rafael? ;)

rafael25

Citaat van: Gerard op 01 februari 2012 - 17:02:05
Citaat van: rafael25 op 01 februari 2012 - 16:52:23
Ik begrijp Hamilton helemaal. Ik zou ook niet vanuit Engeland naar Duitsland gaan voor een zo genoemde vriend die zo slim is iemand in China, die van een ander team is met een kapot champagne glas te bewerken.. "Donderstraal toch op joh!'' >:(

;D
Beetje boos Rafael? ;)
Nee het is uit met mijn vriendinnetje :-[

Franky R.

Als het waar is (het is de Bild, dus enige scepsis is gepast), dan gooi alleen Sutil zijn glazen in.

Veroordeeld tot voorwaardelijk en een boete wat een fractie is, van de vele miljoenen die Lux eerder eiste...


Om nu dan met modder te gooien naar Hamilton...nee, Sutil lijkt voor mij op dezelfde, domme voet door te gaan. Als Sutil dit echt heeft gezegd!


En is d'Ambrosio ook een lafaard? Ik heb nergens gelezen dat de Belg een verklaring heeft afgelegd en hij was ook aanwezig...

janke

Dit boeit me werkelijk voor geen meter. Sutil is even van de grid af. Meneer Lux denkt hier een slaatje uit te slaan. Sutil is dom geweest en die Lux is een over ijdel mannetje.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Franky R. op 01 februari 2012 - 19:37:55
Als het waar is (het is de Bild, dus enige scepsis is gepast), dan gooi alleen Sutil zijn glazen in.

Veroordeeld tot voorwaardelijk en een boete wat een fractie is, van de vele miljoenen die Lux eerder eiste...


Om nu dan met modder te gooien naar Hamilton...nee, Sutil lijkt voor mij op dezelfde, domme voet door te gaan. Als Sutil dit echt heeft gezegd!


En is d'Ambrosio ook een lafaard? Ik heb nergens gelezen dat de Belg een verklaring heeft afgelegd en hij was ook aanwezig...
Het gaat er niet om of hij er was maar of hij het gezien heeft. Als hij niets gezien heeft, is het lastig getuigen ;).

0634

Citaat van: janke op 01 februari 2012 - 20:06:32
Dit boeit me werkelijk voor geen meter. Sutil is even van de grid af. Meneer Lux denkt hier een slaatje uit te slaan. Sutil is dom geweest en die Lux is een over ijdel mannetje.
Lux is met een glas in zijn nek gestoken, dat gaat wel erg ver. Ik zou hem ook aangeklaagd hebben.

janke

Citaat van: Jeroen op 01 februari 2012 - 21:27:16
Citaat van: janke op 01 februari 2012 - 20:06:32
Dit boeit me werkelijk voor geen meter. Sutil is even van de grid af. Meneer Lux denkt hier een slaatje uit te slaan. Sutil is dom geweest en die Lux is een over ijdel mannetje.
Lux is met een glas in zijn nek gestoken, dat gaat wel erg ver. Ik zou hem ook aangeklaagd hebben.

Ik ook. Hij wordt er voor veroordeeld. Kappa. Maar nu nog proberen miljoenen te beuren van Sutil??
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 februari 2012 - 21:26:16
Citaat van: Franky R. op 01 februari 2012 - 19:37:55
Als het waar is (het is de Bild, dus enige scepsis is gepast), dan gooi alleen Sutil zijn glazen in.

Veroordeeld tot voorwaardelijk en een boete wat een fractie is, van de vele miljoenen die Lux eerder eiste...


Om nu dan met modder te gooien naar Hamilton...nee, Sutil lijkt voor mij op dezelfde, domme voet door te gaan. Als Sutil dit echt heeft gezegd!


En is d'Ambrosio ook een lafaard? Ik heb nergens gelezen dat de Belg een verklaring heeft afgelegd en hij was ook aanwezig...

Het gaat er niet om of hij er was maar of hij het gezien heeft. Als hij niets gezien heeft, is het lastig getuigen ;) .

Helemaal mee eens, maar nu dan het bericht dat Sutil Hamilton een lafaard zou hebben genoemd? Als Lewis toch al niets heeft gezien... ??? ??? ???

BTW, Het is Bild dat met zo'n laffe insinuatie komt. Met een flinke korrel zout nemen, derhalve. Geen enkele website rept hierover, er was alleen een bericht op twitter van Tobias Gruner dat Sutil teleurgesteld was.

gloudiesaurus

Sutil heeft zo wel zijn eigen glazen ingegooid, dom dom dom.
Een tijdje terug stond hij juist nog in de belangstelling van Renault... dat kan hij nu wel shaken.

En sponsortechnisch is dit natuurlijk ook een drama.

Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als Hamilton tenzij Lux Sutil echt een poot probeerde uit te draaien...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Franky R. op 01 februari 2012 - 22:19:11


Helemaal mee eens, maar nu dan het bericht dat Sutil Hamilton een lafaard zou hebben genoemd? Als Lewis toch al niets heeft gezien... ??? ??? ???
Oh, dat is natuurlijk waar.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 01 februari 2012 - 22:19:55
Sutil heeft zo wel zijn eigen glazen ingegooid, dom dom dom.

Zijn eigen glazen? Het was toch een glas van die kroeg?

(heel flauw, maar het is nog vroeg... :-\)