Sutil en zijn Champagneglas

Gestart door Enzo, 16 mei 2011 - 20:21:48

« vorige - volgende »

Wat gebeurde er tussen Lux en Sutil?

Sutil toonde zijn nieuwe danspasje en raakte Lux per ongeluk in zijn nek met een Champagneglas
3 (27.3%)
Ze kregen ruzie om een meisje en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om van wie nou eigenlijk dat Champagneglas was
0 (0%)
Lux viel Sutil aan en verwonde zich aan het glas van Sutil
0 (0%)
Hamilton had ruzie met Lux en Sutil kwam voor hem op
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om een jongen en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
10 (90.9%)

Totaal aantal stemmen: 11

Enzo

Toch maar even een polletje over geopend... ::)
Het heeft eigenlijk niks met racen te maken, maar ben toch best nieuwsgierig naar wat er werkelijk is voorgevallen tussen Lux en Sutil.
Lux laat het er niet bij zitten, zo lijkt het...

http://www.gppits.net/nieuws/lux_claimt_10_miljoen_euro_van_sutil/


Ps. Je kan in deze poll zo vaak stemmen als je wilt, mocht je van gedachte veranderen... :D

Kootje

#1
Aangezien het om 'n prive aangelegenheid ging ,gok ik op 'n ruzie om 'n meisje  jongen.
Let wel: ik GOK !!!

Wat er ook de werkelijke reden geweest is ,verwacht ik dat dit weleens het einde van Sutil's carrière kan betekenen.
Ik denk namelijk niet dat er nog teams en sponsors met zulk gedrag geassocieerd willen worden.

JimPunkRawker

ik heb hetzelfde gegokt, alleen ging het dan om een jongen!  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

#3
Citaat van: JimPunkRawker op 16 mei 2011 - 22:54:27
ik heb hetzelfde gegokt, alleen ging het dan om een jongen!  :P
??? Die optie had ik blijkbaar overheen gelezen. ::)
           Dat lijkt me zelfs nog waarschijnlijker.
                              ;D :D ;D

Ik heb m'n eerdere stem dan ook gelijk aangepast !!!

Gerard

#4
Tja, een prive aangelegenheid inderdaad.. Zal wel om iets onbenulligs gegaan zijn..
Om daar nou meteen 10 miljoen voor te claimen?? beetje overdreven!!

Hamilton werd meteen door zijn bodyguard weggevoerd, misschien was dat ook beter geweest voor Sutil
Ik had er al een link over geplaatst in het silly season topic, bij wijze van grap..

Ik moet overigens voor optie 1 gaan....
CitaatExcuses
Sutil verklaarde eerder dat hij als privépersoon aanwezig was op de receptie in een discotheek. "Bij een heel ongelukkige actie heb ik iemand volkomen onopzettelijk verwond. Ik betreur dit voorval ten zeerste en heb uitvoerig daarvoor mijn verontschuldigingen aangeboden."

bron: rtlGP


Franky R.

Ik koos voor het 'danspasje'...Ik zie Sutil dat wel doen... :D

Enzo

Autosport.com
CitaatA statement issued on behalf of Lux by the Lalive law firm on Monday said: "In the view of the recent events which occurred in Shanghai on 17 April, Mr Eric Lux has decided to file a criminal complaint against Mister Adrian Sutil for physical assault and grievous bodily harm.

"As soon as the complaint is registered, the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) and the team Force India will be notified.

"Furthermore, please note that Mr Eric Lux does not exclude commencing an action against any other persons involved in this matter."

De claim en de aanklacht impliseerd toch dat het meer was dan een ongelukje, daarnaast sluit Lux niet uit actie te ondernemen naar andere betrokkenen.... :-\
Wie die andere betrokkenen dan zijn blijft nog even afwachten, laten we hopen dat Lewis er niks mee te maken heeft.

Gerard

Het was wel op het feestje van Lewis, maar of Lux 'ruzie' had met Lewis? Da weekooknie....

1 ding is zeker.. Sutil zal volgend jaar niet in een Lotus renault rondrijden ;D

Enzo


Enzo

De laatste geruchten volgens Bild... ::)
CitaatGerman newspaper Bild (note not the most trustworthy source) have spoken to eyewitnesses and according to them this happened:

1. Sutil and Hamilton shared a table with a group of Renault people including Lux.
2. Hamilton felt he was crowded by a group of fans and his bodyguards (provided by the club) started to push the people away.
3. During that a woman spilled a drink on Sutil's pants.
4. A discussion between Sutil and Lux took place which finally resulted in Lux being hit with the glass in his neck. It seemed that Sutil wanted to throw the content of the glass in Lux's face but accidentally hit him with the glass.

http://www.motorsport-total.com/f1/news/20...o_11051802.html


Gerard

Ah, dus Sutil probeerde ook champagne te spuiten...  :P
Tja, als je het niet op het podium kan doen, dan maar in de kroeg ;D

Kootje

Citaat van: Enzo op 18 mei 2011 - 13:21:28It seemed that Sutil wanted to throw the content of the glass in Lux's face but accidentally hit him with the glass.

Jaja ::)  'n beetje net zoals Barbie ( oh oh Cherso / Tirol ) laatst met zo'n halve liter pul iemand ''per ongeluk'' op z'n muil sloeg ? ???

:-\ Daar geloofde ik toen al niets van ,en dat doe ik nu ook niet !!! >:(

gloudiesaurus

Het blijft een vreemd verhaal. En dan te bedenken dat Sutil nog wel eens in de belangstelling stond van Renault, dat kan hij nu wel vergeten...
Nu Sutil na jarenlang als talent gezien te worden in de F1 om de horen wordt gereden door Di Resta helpt dit zijn carrière ook zeker niet.

Maar ik verwacht niet, tenzij hij naar de gevangenis moet (zoals Gachot eens), dat hij dit jaar nog uit zijn stoeltje wordt gegooid.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 18 mei 2011 - 22:15:06Maar ik verwacht niet, tenzij hij naar de gevangenis moet (zoals Gachot eens), dat hij dit jaar nog uit zijn stoeltje wordt gegooid.
Alles zal afhangen van wat er nu werkelijk gebeurd is. ???
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij z'n carrière voort kan zetten ,mocht hij inderdaad bewust gehandeld hebben. ::)
Tot dat daar duidelijkheid over is ,zal hij gewoon racen. :-\
Maar zodra hij veroordeeld wordt zal geen team meer in hem geinteresseerd zijn ,en is het nog maar de vraag of hij z'n superlicentie mag behouden. :-X

Enzo