GPpits F1 2011 Awards

Gestart door Sabai, 28 november 2011 - 19:40:54

« vorige - volgende »

GPpits award '' mooiste livery''

RBR
Mc laren
Ferrari
Mercedes
Lotus Renault
Force India
Sauber
Williams
Torro rosso
Lotus
HRT
Virgin

Kootje


monaco2011

Citaat van: Jeroen op 19 december 2011 - 06:14:36
Blijft toch Button over. Of dacht die dat ze bij McLaren de verkeerde overalls aan hadden getrokken ;).
Button dacht dat ie bij Red Bull goedkoper kon tanken ;)


Folkert

Citaat van: monaco2011 op 19 december 2011 - 17:14:15
Citaat van: Jeroen op 19 december 2011 - 06:14:36
Blijft toch Button over. Of dacht die dat ze bij McLaren de verkeerde overalls aan hadden getrokken ;).
Button dacht dat ie bij Red Bull goedkoper kon tanken ;)
Maar vergat dat red bull alleen voorkeursbehandeling geeft  ;) :D
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 19 december 2011 - 18:18:11
Citaat van: monaco2011 op 19 december 2011 - 17:14:15
Citaat van: Jeroen op 19 december 2011 - 06:14:36
Blijft toch Button over. Of dacht die dat ze bij McLaren de verkeerde overalls aan hadden getrokken ;).
Button dacht dat ie bij Red Bull goedkoper kon tanken ;)
Maar vergat dat red bull alleen voorkeursbehandeling geeft  ;) :D
dat ook nog ja. En dan te bedenken dat er al een tijdje niet meer bijgetankt mag worden. Had misschien toch op Button moeten stemmen, die was het echt ff helemaal kwijt.

Sabai

Ik heb weer een nieuw plletje gemaakt en vroeg me af welk team had volgens jullie de mooiste livery dit jaar op de auto?

Ikzelf vond de livery van Lotus Renault erg gaaf en die van RBR ook, moeilijk kiezen maar ben toch voor Lotus Renault gegaan.
Vond de verwijzing naar de oude lotus een goeie zet. Heeft ze helaas alleen niet hetzelfde resultaat als destijds gebracht, wat een gafe bak was dat :D

T.Nuvolari

Voor het seizoen vond ik de HRT de mooiste Livery hebben, na het seizoen nog altijd. Verder vond ik de Ferrari met witte achter- en voorvleugel wel tof, net als de Williams en zelfs de Virgin vond ik nog iets hebben (qua uitzicht hé).

Ik heb weinig met de zilverekleurige of blauwe met rode stieren wagens die we nu al een paar jaar zien.

Force India krijgt van mij de prijs van lelijkste verzameling stickers

Matthijs

Twijfel tussen Lotus en Lotus :). Mercedes vond ik ook een mooie livery, maar die valt af vanwege het mintgroen van Petronas. Ferrari is altijd mooi. Sauber vond ik lelijk, HRT vorig jaar de lelijkste, nu zeker niet meer.

Waar was toch de tijd dat we een rode, gele, groene, oranje en blauwe auto hadden (2002)?

monaco2011

de zwarte lotus. De livery was ook zo ongeveer het enige wat wel goed was aan die auto ;)

Folkert

De Lotus Renault. Gevolgd door het en McLaren.
Rbr vind ik vooral model mooi en zijn stroomlijnen. Livery niet heel erg mooi, maar ook niet lelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

WILLIAMS !!!  8)

En niet omdat ik fan ben, maar vooral vanwege de link naar het oh zo succesvolle Rothmans tijdperk.
Die wagens vond ik ook al zo mooi.


0634

De zwartgouden Renault. Al vond ik de Lotus en de Renault ook heel mooi. Tevens blijft het zilver van McLaren mooi.

Franky R.

Ondanks dat ze een zeepkist van een wagen hebben, kies ik voor HRT!
Met als goede tweede het zwart met goud van Lotus Renault.


Het was te lang geleden dat er een zwarte F1-wagen rondreed.

Senergy

HRT no doubt about it.

Prachtige livery, vooral zeer amerikaans, als ze dit jaar ook met zo'n livery rijden en dan in Amerika (TEXAS dan nog wel) dan gaat HRT er een paar fans bijkrijgen.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!