Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 16 april 2013 - 19:20:01
-edit- Maar ik gun je de kans hoor, Fabian!  ;)
Haha. Dankje Edwin. Persoonlijk vind ik Kalff niet zo'n fijne commentator...

Kootje

Ik ook niet.
Al heeft dat meer met z'n stemgeluid te maken dan met het commentaar op zich. ::)

Fabian

Bij mij is het net andersom Kootje...  8)

Kootje

Misschien zou ik dat ook hebben als ik me niet zo verschrikkelijk ergerde aan z'n stemgeluid.
Daardoor luister ik niet eens meer naar wat hij te zeggen heeft, dus of dat goed of slecht is zou ik echt niet weten.

gloudiesaurus

Vind Kalff ook niet zo fijn als commentator, hij is voor mij veel te druk. Af en toe een pauze zou fijn zijn  ;)
Ik vond hem overigens wel een super goede pitreporter...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Fabio Leimer is wel heel veel sneller dan de rest tot nu toe. 0.993 seconde sneller dan Marcus Ericsson. Frijns keurig tiende in de Hilmer auto, meer dan een seconde sneller dan Pal Varhaug  :) De Jong helaas laatste  :o
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 19 april 2013 - 15:59:16
Fabio Leimer is wel heel veel sneller dan de rest tot nu toe. 0.993 seconde sneller dan Marcus Ericsson. Frijns keurig tiende in de Hilmer auto, meer dan een seconde sneller dan Pal Varhaug  :) De Jong helaas laatste  :o

Leimer lijkt dit weekend wel een klasse apart.

Leuk voor MP Motorsport dat de eerste punten te zijn, maar wat een drama weekend voor De Jong tot nu toe. Zijn auto schijnt elektronische problemen te hebben die steeds terug keren waardoor de auto steeds uitvalt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


Jehoentelaar

Ligt het aan mij of zou RTL dit weekend live verslag gaan doen van de GP2? Want dat is volgens de huidige planning niet (meer?) het geval...

Edwin90

Vanaf Monaco de sprintraces live geloof ik. De rest in samenvatting.

gloudiesaurus

De sprintrace, dus dat is de zondag?

Dit zenden ze uit:
GP2 - Monaco
25-05 om 16:00, RTL 7

GP2 - Monaco
26-05 om 16:00, RTL 7

Denk dat ze zaterdag toch de hoofdrace uitzenden...
De sprintrace is zondagochtend toch altijd?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Op Monaco is alles anders. De eerste race is op vrijdagochtend (11:15-12:20), en de tweede race is op zaterdag (16:10-17:00). Kan kan RTL wel de zaterdagrace live uitzenden en op zondag de vrijdagrace, maar dan heb je kans op spoilers (zeker als Kalff het gaat doen). Ik vrees dat RTL de kijkers weer eens voor de gek houdt en beide races een dag later uitzendt, omdat ze ook in hun promo's nergens expliciet aangeven dat het live is.

Met normale evenementen is de feature race altijd op zaterdagmiddag na de F1-quali, en wordt de GP2-race op zondagochtend verreden. Op zaterdag voor de GP3, en zondag na de GP3.

Franky R.


gloudiesaurus

CitaatDani Clos krijgt het stoeltje bij MP Motorsport, dat is vrijgekomen nu Adrian Quaife-Hobbs Robin Frijns vervangt bij Hilmer. De Spanjaard heeft al drie seizoenen gereden in de GP2.

Clos was vorig jaar nog de derde rijder bij het inmiddels vertrokken Formule 1-team van HRT en won in 2010 zijn eerste GP2-race op het circuit van Istanbul. Verder stond hij meerdere malen op het podium.

Op de Hungaroring mocht Clos vorig jaar rijden in de vrijdagtraining en reed hij in 2011 voor het laatst een race.

Clos bij MP Motorsport in Hongarije. Ik zeg money...........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

"Dani Clos is de klos" :-X