Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Kootje

Dat mag, gelukkig hoef ik het daar niet geheel mee eens te zijn. ;)

0634


gloudiesaurus

Slechtste line - up voor Williams in jaren, ik denk dat Williams het dit jaar opnieuw zwaar krijgt...

Ik zie het zou maar gebeuren dat Caterham ze dit jaar, of in de loop van dit jaar, voorbij steekt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ben er ook bang voor.
Al hou ik hoop op het nieuwe management en de Renault.

Matthijs

Ben ik helemaal niet bang voor. Het pakket van Williams lijkt mij, zeker nu met de nieuwe motor, in de basis beter dan die van Caterham. Ik verwacht dan ook een beter 2012 dan 2011 voor Williams, ook denk ik dat Maldonado en Senna een beter seizoen krijgen dan 2011.

Alleen heb ik Kovalainen hoger zitten dan Senna en Maldonado, maar de auto bepaalt vooral zijn snelheid.

gloudiesaurus

En Williams lijkt toch een goede auto te hebben gebouwd! Zat ik er zomaar helemaal langs met mijn voorspelling  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 15:52:19
En Williams lijkt toch een goede auto te hebben gebouwd! Zat ik er zomaar helemaal langs met mijn voorspelling  ;)

M'n hoop op het nieuwe management lijkt vooralsnog niet onterecht.

GELUKKIG !!!  :)

gloudiesaurus

Als ze nu ook nog een beetje redelijke coureurs in die auto's hadden zitten  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 16:00:27
Als ze nu ook nog een beetje redelijke coureurs in die auto's hadden zitten  ;)

Dat zou inderdaad 'n heel stuk schelen, al moet ik zeggen dast Maldonado mij vandaag positief verrast heeft.
Was erg leuk om weer 'ns 'n Williams & Ferrari in gevecht te zien.

En dan vergooit hij 't weer op 'n knullige manier, zooooooo zonde.  :-[

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 16:00:27
Als ze nu ook nog een beetje redelijke coureurs in die auto's hadden zitten  ;)


Dacht ik van Pastor, toen hij op Alonso jaagde...Helaas vond hij het nodig om mijn vooroordeel ten opzichte van hem te bevestigen... ::)

Wizard

Erg goed dat Williams er weer bijzit! Nu hopen dat ze talenten weer toekomst kunnen bieden en dat ze minder afhankelijk worden van paydrivers.

meatball

Ik vind jullie hier wel er streng voor Maldonado ,Ik heb nog altijd graag dat een rijder probeerd aan te vallen ipv voor zekere puntjes te gaan.
Hij was op dat moment zeker niet kansloos,Alonso stond zwaar onder druk dus ik begrijp wel dat hij bleef proberen.
Was het hem gelukt dan was hij hier de grote held geweest,dus om hem nu zo zwaar af te breken vind ik overdreven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 19:28:42
Ik vind jullie hier wel er streng voor Maldonado ,Ik heb nog altijd graag dat een rijder probeerd aan te vallen ipv voor zekere puntjes te gaan.
Hij was op dat moment zeker niet kansloos,Alonso stond zwaar onder druk dus ik begrijp wel dat hij bleef proberen.
Was het hem gelukt dan was hij hier de grote held geweest,dus om hem nu zo zwaar af te breken vind ik overdreven.


Het mag Walldonado zwaar worden aangerekend, want wie zegt dat Williams het net zo goed zal doen in Maleisiƫ?

Wizard

Citaat van: meatball op 18 maart 2012 - 19:28:42
Ik vind jullie hier wel er streng voor Maldonado ,Ik heb nog altijd graag dat een rijder probeerd aan te vallen ipv voor zekere puntjes te gaan.
Hij was op dat moment zeker niet kansloos,Alonso stond zwaar onder druk dus ik begrijp wel dat hij bleef proberen.
Was het hem gelukt dan was hij hier de grote held geweest,dus om hem nu zo zwaar af te breken vind ik overdreven.

Proberen vind ik prima maar soms is eieren voor je geld kiezen verstandiger.

meatball

Kijk Williams kiest bewust voor paydrivers ,daar verwacht ik op voorand al minder van.
Dus als zo een kerel in de laatste ronde nog in gevecht is met Alonso in een Ferrari reed hij een goede race.
Spijtig dat het op het laatste mis ging,maar ik blijf het kortzichtig vinden om hem daar nu volledig voor af te breken.
Maakte hij diezelfde fout op een 15e plaats in de race zou hij hier minder worden afgebroken dan nu,en toch zou hij dan veel slechter zijn geweest dan dat hij nu was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat