Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

0634


janke

Citaat van: Wizard op 09 januari 2012 - 21:45:51
Dat moet nog blijken.

Dat zal zekers één v/d zwakste duo's zijn wat Williams heeft gehad. Een groots team dat terug valt en zich op de benen houdt met sponsorgeld van 2 nogal matige rijders. Slechter kan het met Williams niet worden. Zo'n team zou toch op zijn minst 1 behoorlijke rijder moeten hebben. En wat Senna aangaat, ik heb het al zo vaak gezegd, de mazzel dat hij Senna heet. Anders had hij never zoveel Braziliaans sponsorgeld gehad. Ik ben altijd een groot fan van dit team geweest, in good and bad times. Maar dit wordt allemaal toch een beetje zielig, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Naja zielig... ik heb wel begrip hoor. Als je paydrivers nodig hebt dan is het niet anders. Er moet gewerkt worden aan een definitieve oplossing, maar zolang je die niet hebt heb je simpelweg geld nodig of het is gedaan.

Wizard

@Janke, één van de, mee eens, maar per definite de zwakste, weet ik niet. Ik ben wel benieuwd naar het talent van Senna. En Maldonado, hoe slecht mensen hem ook vinden, véél slechter dan Barrichello deed hij het anders niet.

gloudiesaurus

Ik heb genoeg van Senna gezien in de HRT en Lotus, hij is geen slecht coureur maar absoluut geen topcoureur...
Sutil sla ik veel hoger aan dan Senna.

En ik vond ook dat Maldonado het nog niet zo slecht deed....

met Senna/ Maldonado heeft Williams iig. een zwakke line - up zonder veel ervaring.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Ik kan niet zeggen dat je ijlt maar wil het wel nuanceren. De HRT kan ik, met all respect, nauwelijks een F1-auto noemen en afgelopen seizoen werd Senna van vandaag op morgen in de Renault gedumpt die op z'n retour was. Dus Senna zat niet in een wedstrijdritme en reed met een auto waar ook weer niet heel veel eer mee viel te behalen. Desondanks en rekeninghoudend met deze factoren vind ik niet dat Senna het héél slecht heeft gedaan. Toegegeven, geen hoogvlieger maar wel F1-waardig. Nu mag hij een compleet seizoen racen met Williams en moet hij het waarmaken.

Folkert

Citaat van: Wizard op 13 januari 2012 - 09:40:24
Ik kan niet zeggen dat je ijlt maar wil het wel nuanceren. De HRT kan ik, met all respect, nauwelijks een F1-auto noemen en afgelopen seizoen werd Senna van vandaag op morgen in de Renault gedumpt die op z'n retour was. Dus Senna zat niet in een wedstrijdritme en reed met een auto waar ook weer niet heel veel eer mee viel te behalen. Desondanks en rekeninghoudend met deze factoren vind ik niet dat Senna het héél slecht heeft gedaan. Toegegeven, geen hoogvlieger maar wel F1-waardig. Nu mag hij een compleet seizoen racen met Williams en moet hij het waarmaken.
Of ik begrijp je verkeerd of je bedoelt het anders. Maar wil je nu zeggen dat Senna al is vast gelegd bij Williams? Zo ver ik weet zijn er geen berichten geweest waar iets officieel was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik dacht van wel. Maar toegegeven, heb me er niet in verdiept noch op de voet gevolgt. Dus kan evengoed de plank misslaan.

Folkert

Vandaar ook mijn vraag, het kan zijn dat ik het mis  had. Enige bericht wat ik kan herinneren wat enigsinds in de buurt kwam was:

http://www.gppits.net/nieuws/sponsor_senna_gaat_naar_williams/
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Senna is nog niet vastgelegd/bevestigd, maar heeft zelf aangegeven met Williams bezig te zijn.

0634

En die sponsor stelt dat Senna zeker in de Williams gaat rijden, maar wat daarvan waar is zullen we moeten afwachten.

Kootje

Precies, er zijn vaker coureurs/managers en sponsoren geweest die zoiets riepen en hetr niet doorging.
Blijf dat gevaarlijke uitspraken vinden, zeker waar 't Sir Frank aangaat.

Maar goed, zolang 't in het Williams kamp stil blijft omtrend stoeltje 2, blijf ik hoop houden op Giedo.
Van Sutil heb ik namelijk helemaal geen hoge pet op, kan aardig rondjes rijden maar dat is 't dan wel, en van Senna al helemaal niet.
Dus van mij mogen ze nieuw (non)talent 'n kans geven, en anders moet Barrichello maar gewoon blijven.

0634

Naja, als ik op louter sportieve gronden zou moeten kiezen tussen Sutil, Algu en Barrichello, is Barrichello de laatste die ik zou kiezen om eerlijk te zijn.

Kootje

Dat is dan ook alleen maar gebasseerd op afgelopen seizoen.  ::)

Die jongens kunnen alleen nog maar dromen van 'n carriere zoals die van Rubens.
En ik denk zelf dat 't daar ook bij zal blijven ook.
Ik zie iig niet veel bijzonders aan Jaime, en aan Adrian al helemaal niet.

0634

Zeker. Rubens was een uitstekende coureur en inderdaad, de anderen moeten dat nog maar zien te bereiken.

Maar we leven nu, en niet in 2001, en een goede Rubens had rondjes, vierkantjes, achtjes en driehoekjes om Maldonado heengereden. Dat deed hij vorig jaar niet, dus geloof ik niet dat Rubens nog op zijn topniveau zit.

En Algu en Sutil zijn jonge rijders met talent en groeipotentie. Dan zou ik dus kiezen voor die jongere rijders. But that's me.