Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

SDG

Barrichello is bij mijn weten ook niet de eerste Braziliaan die zijn diensten gratis aanbiedt aan Frank Williams. Maar de eerste ving destijds ook bot...

gloudiesaurus

Maar Williams verkeert nu wel in een andere situatie dan een paar jaar terug ;)
Williams moet btw. wel terug komen volgend jaar, 2011 was een rampseizoen.

Overigens vergeet ik mijn berekening het televisiegeld dat ze in 2012 minder krijgen dan 2011... dat zal ook zeker nog een paar miljoen schelen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 04 januari 2012 - 21:06:56
Barrichello is bij mijn weten ook niet de eerste Braziliaan die zijn diensten gratis aanbiedt aan Frank Williams. Maar de eerste ving destijds ook bot...

Neemt Barrichello dan geen 5miljoen mee?
Vind de situatie nu ook niet direct vergelijkbaar. Senna was op de piek van zijn kunnen, wilde alles winnen en daarvoor had hij de beste wagen nodig. Hij heeft ook gezegd dat hij voor het "mythische" Ferrari wilde rijden en als het moest zou hij dat gratis hebben gedaan.

Matthijs

Citaat van: Kootje op 04 januari 2012 - 19:41:41
En laten we wel wezen, veel slechter als Barrichello of Maldonado dit jaar kan hij 't toch niet doen.
Dat meen je toch niet serieus? Of je overschat de kwaliteiten van Vd Garde (die mijn ogen niet (veel) beter is dan Maldonado), of je onderschat schromelijk hoe moeilijk je debuutjaar in de F1 is. Stel, hij krijgt een stoeltje bij Williams, dan verwacht ik dat Maldonado sneller is en meer punten scoort. Ik zou dat geen grote schande vinden.

Vieze baas

Citaat van: gloudiesaurus op 04 januari 2012 - 21:04:28
http://www.gppits.net/nieuws/williams_verliest_titelsponsor/
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_back_in_business/

Misschien is toch Barrichello het antwoord?

Van 2,2 miljoen salaris naar 5 miljoen sponsorgeld is toch + 7 miljoen voor Williams. Precies wat AT&T betaalde ;)
Als ze dan de Qatar National Bank instapt en de sponsoren van Maldonado betalen wat meer, dan gaan ze zelfs in budget omhoog...
Dat heeft Williams trouwens ook wel nodig. Wel jammer dat het team afhankelijk is geworden van sponsoren.

Overigens blijft ook Randstad sponsor, ze zijn belangrijker dan McGregor. McGregor is een van de kleinere sponsoren van het team...
McGregor is deels eigendom van Marcel Boekhoorn, de schoonpa van Vd Garde ;)

Dan staat BArri er toch hetzelfde voor als Sutil als die ook 5 meebrengt? Of vraagt Sutil nog wel salaris?

rafael25

http://joesaward.wordpress.com/2012/01/04/rumours-from-doha/

Een gerucht de ronde doen op het moment is dat Williams kan eindigen met titel sponsoring van Qtel,(Qatar)

Franky R.

Een en al nostalgie...


Williams-Renault
Williams-Senna?
En wederom een Arabische sponsor...En we weten welke vlucht het team van Williams, na jaren van sappelen in de marge, nam dankzij Saudia.


;)

gloudiesaurus

Ja Barrichello zou er met 5 miljoen hetzelfde voorstaan als Sutil. Ik zou dan toch als ik Frank Williams was voor Sutil kiezen ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Btw zou ik als ik Williams was Bruno Senna binnen halen als test - reservecoureur. Hij heeft nl. ook nog wat geld ;)

Zou wel jammer zijn voor Bottas, want ik denk dat hij ook flink wat talent heeft...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2012 - 00:44:43
Btw zou ik als ik Williams was Bruno Senna binnen halen als test - reservecoureur. Hij heeft nl. ook nog wat geld ;)

Zou wel jammer zijn voor Bottas, want ik denk dat hij ook flink wat talent heeft...


Dat zou kunnen...Bottas heeft i.i.g. in zijn contract staan dat hij minimaal 15 keer op vrijdag mag rijden. Wat er gebeurd als de 1e of 2e rijder wegvalt, was mij nog niet bekend. Dus ik weet niet of Bottas ook een reservecoureur is.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2012 - 00:43:56
Ja Barrichello zou er met 5 miljoen hetzelfde voorstaan als Sutil. Ik zou dan toch als ik Frank Williams was voor Sutil kiezen ;)

Inderdaad. Denk wel dat Sutil de meeste kracht heeft om zowel een persoonlijke groei te maken alsook het team vooruit kan helpen.

gloudiesaurus

Bottas heeft naar het schijnt ook wat sponsorgeld, ik vind dat deze jongen wel een kans verdiend. Heb hem een paar keer zien rijden en hij is echt snel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Heb de naam wel eens voorbij zien komen maar zelf te weinig gezien om er een goed oordeel over te vellen maar jong talent verdiend zeker eens kans. Helaas wordt talent onder gesneeuwd door geldschieter die uit commerciëel belang rijders voorzien van een zitje. Maar goed, dat is nu eenmaal zo. En als je écht talent hebt word je vanzelf wel opgepikt.

0634

http://www.gppits.net/nieuws/sponsor_senna_gaat_naar_williams/

Mocht dat zo zijn, vind ik wel dat het duo Maldonado/Senna het zwakste duo ooit is bij Williams... :-[

Wizard

Dat moet nog blijken.