""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Nou ja, als ik als groot F1-fan Bernie zou tegenkomen zou ik het best cool vinden om op een selfie te gaan met hem.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2014 - 12:25:43
Nou ja, als ik als groot F1-fan Bernie zou tegenkomen zou ik het best cool vinden om op een selfie te gaan met hem.


Ik heb van tijd tot tijd forse kritieken op Bernie, maar ik ben ook wel zo eerlijk om toe te geven dat ik met hem op de foto zou willen.


Maar liever een interview.... ;D


;)

Kootje

Ik niet.
Maar ja ... ik hoef sowieso niet zo nodig op de foto, met wie dan ook, maar al helemaal niet met iemand waar ik geen enkel respect (meer) voor heb.

Perton

Ik kon laatst met Pechtold op de foto. Ik had hem even goed iets aan kunnen doen trouwens, want hij stond gewoon met twee mannen op een stoep te praten terwijl ik langs hem liep. Maar ik heb beide niet gedaan.

Fabian

Jammer dat Bernie hem niet heeft geslagen

Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 mei 2014 - 21:53:52
Jammer dat Bernie hem niet heeft geslagen


Je hebt die ouwe dan ook te weinig betaald, Fabian... :P
;D

Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2014 - 00:21:49
Citaat van: Fabian op 25 mei 2014 - 21:53:52
Jammer dat Bernie hem niet heeft geslagen


Je hebt die ouwe dan ook te weinig betaald, Fabian... :P
;D
Hij moet mij betalen Franky. Soort van tipgeld!  ;)

Perton

Dat liep vrij goed af met de vorige persoon bij wie hij dat deed ;)

Fabian

Citaat van: Perton op 26 mei 2014 - 21:05:15
Dat liep vrij goed af met de vorige persoon bij wie hij dat deed ;)
Klopt. Daarom ga ik binnenkort ook naar Duitsland!

rafael25

OOIT WAREN GOED VRIENDEN NICO EN LEWIS

Franky R.

@rafael25,


Of misschien wel nooit, want ook in de karting schijnen ze te zijn gebotst...

Perton

Tell me more. Dat verhaal ken ik nog niet

Franky R.

Citaat van: Perton op 29 mei 2014 - 23:07:12
Tell me more. Dat verhaal ken ik nog niet


Perton,


Ze ware teamgenoten in de karting en toen gebeurden dit soort dingen ook. Het verschil met toen is dat ze toen nog kinderen waren en het makkelijker van zich af konden zetten. Tevens zijn de belangen nu veel groter. Bron is trouwens Rosberg zelf die het ter sprake bracht tegenover een journo...


SDG

Toch vrij relevant voor dit forum aangezien de Formule 1 er binnen een paar maanden naartoe gaat: foto's van 'spookstad' Sochi een paar maanden na de Olympische Spelen.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140326_01041958

Perton

Da's zeker interessant om te zien, maar wat ik me afvraag: welke van die foto's zijn relevant voor de GP? Ik zie bijvoorbeeld op foto 2 ofzo een kapot stukje stoep op de weggevallen, maar wordt dat een toegangsweg voor het circuit bijvoorbeeld? Wat ik vooral zie, is dat het heel verlaten is, en ik denk dat dat niet zo'n ramp is. Magny-Cours is nou ook niet een levende metropool buiten raceweekenden om :P Zolang die gebouwen redelijk onderhouden worden en de teams er rustig kunnen slapen, denk ik niet dat het heel erg is dat Sochi een spookstad is. Wel heel jammer natuurlijk, dat wel.