""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Edwin90 op 13 april 2014 - 14:19:35
Die Kolles geeft het nog niet echt op. :P
Waarom zou die ook? Zijn taak is meestal geweest teams in (financiƫle) moeilijkheden op de been te houden en dat doet hij uitstekend. Of hij ook de man is om een project daadwerkelijk succesvol naar voren te brengen, moet nog blijken, maar ik heb verder weinig aan te merken op Kolles.

rafael25

De film 'Senna' geeft een exclusief kijkje in het Formule 1-leven van de op 1 mei 1994 overleden Braziliaanse Formule 1-legende Ayrton Senna. Van zijn debuut in de Formule 1 in 1984 in een Toleman tot aan zijn tragische dood op het circuit van Imola tien jaar later. Niets ontbreekt in deze film, mede dankzij de medewerking van zijn familie en Formule 1-baas Bernie Ecclestone. Jarenlang keken de fans uit naar deze unieke documentaire met nooit eerder vertoonde beelden van de man die in zijn thuisland Braziliƫ een ware mythe status genoot. De bekroonde film is een must see voor iedere Formule 1-fan.

Vandaag op RTL7 om 22:30

rafael25



Perton

Als aanvulling op dat artikel van Sky, de editie van Autosport van deze week blikt met alle coureurs van toen terug op dat weekend. Ik weet niet hoe uitgebreid, en Schumacher zal allicht ontbreken, maar dat merk ik zo wel zodra ik het tijdschrift heb euh... aangeschaft.

0634

Nieuwe docu/film over de F1:


rafael25


rafael25


Sabai

Citaat van: rafael25 op 15 mei 2014 - 17:10:15

Wie zijn dat??


Niet zo moeilijk hun namen staan op hun riem  ::)

Matthijs

Hier had Di Resta nog de illusie om bij de besten der wereld te behoren.

0634

Soms kan het raar lopen. Brundle hield ooit Senna bij.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 15 mei 2014 - 20:56:10
Soms kan het raar lopen. Brundle hield ooit Senna bij.


Epic gevecht [in de toenmalige Britse F3] was dat zeg! Zoiets is daarna niet meer voorgekomen, al kwam Hamilton vs Piquet jr. in de GP2 er redelijk dicht bij in de buurt.

Tuesday

Lewis, 20,5 jaar, Vettel net 18 geworden. Ik blijf het vermelden ;) grappig om te zien dat Vettel destijds ook een veel betere 2e seizoenshelft reed, weinig veranderd wat dat betreft, al had dat toendertijd misschien vooral met leeftijd/ervaring te maken.

gloudiesaurus



En wat te denken van deze foto  ;) Van der Garde postte hem vandaag op zijn Twitter-account.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:49:18


En wat te denken van deze foto  ;) Van der Garde postte hem vandaag op zijn Twitter-account.
voor coureurs als Di Resta en vd Garde zijn dit natuurlijk mooie plaatjes.