""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje

Waarschijnlijk omdat ze die dag "El Classico" al uitzenden.  :-\

0634

O ja, dan ken je het wel vergeten, vrees ik. Dat is echt een publiekstrekker (en niet geheel ten onrechte m.i.).

Kootje

Klopt, als er niet gelijktijdig MotoGP was geweest had ik ook gekeken. ;D

Tuesday

Citaat van: Kootje op 02 maart 2014 - 10:14:57
Klopt, als er niet gelijktijdig MotoGP was geweest had ik ook gekeken. ;D
Moto GP begint om 20u toch? en 'el clasico' om 21.00. Wordt een mooie avond voor jou ;)

Kootje

Citaat van: Tuesday op 02 maart 2014 - 10:21:48
Citaat van: Kootje op 02 maart 2014 - 10:14:57
Klopt, als er niet gelijktijdig MotoGP was geweest had ik ook gekeken. ;D
Moto GP begint om 20u toch? en 'el clasico' om 21.00. Wordt een mooie avond voor jou ;)

Weet ik zo niet uit m'n hoofd maar dat zou idd mooi zijn. :)

Tuesday

Dr is trouwens ook weer een '3 maanden voor € 15,- aanbieding'!!

Edwin90

Wat er natuurlijk wel in zit, als de Formule 1 uitloopt (als vorig jaar bijvoorbeeld) dan schuiven ze het naar het Extra1 kanaal. En dan ben je natuurlijk de lul als gratis kijker.  ::)

0634

Dan hebben we RTL Deutschland nog. Niet ideaal, maar voor noodgevallen zeker acceptabel.

Tuesday

zal bij Australië en Maleisië geen probleem gaan worden, aangezien die in de ochtend zijn en er dan geen voetbal is.

Kootje

En voor de rest sluit ik sowieso al 'n abbo af en kan ik altijd overschakelen naar een vd andere kanalen. :)

Jozef

Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?

Franky R.

Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?





;D ;D ;D


;)

Perton

Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?
Zoektocht is nergens voor nodig, maar een concreet antwoord geven op je vraag is helaas illegaal ;)

Jozef

Dus moet ik een zoektocht beginnen. ;D

SDG

Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?

Een andere hobby zoeken?