""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 21:33:23
Maar tenminste niet hypocriet. Hij heeft niets met Webber, dat is bekend, dus waarom naar een afscheidsfeestje? Ik ga ook niet naar afscheidsfeestjes van collegas waar ik niks mee heb.

Ik vermoed dat Nelson Piquet in de tijd dat hij team vormde met Nigel Mansell krek hetzelfde gedaan had op diens verjaardagsfeestje. Of Senna met Prost... Het zal ook wel bij de speciale karaktertrekjes van de grote kampioenen horen.

Jehoentelaar

Even for the record: was hij wel uitgenodigd? :P

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 08 september 2013 - 01:02:34
Even for the record: was hij wel uitgenodigd? :P
Mss. voor de vorm....met de mededeling dat hij niet per sé hoefde te komen? ;D ;D ;D
;)

0634

Citaat van: SDG op 07 september 2013 - 23:48:51
Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 21:33:23
Maar tenminste niet hypocriet. Hij heeft niets met Webber, dat is bekend, dus waarom naar een afscheidsfeestje? Ik ga ook niet naar afscheidsfeestjes van collegas waar ik niks mee heb.

Ik vermoed dat Nelson Piquet in de tijd dat hij team vormde met Nigel Mansell krek hetzelfde gedaan had op diens verjaardagsfeestje. Of Senna met Prost... Het zal ook wel bij de speciale karaktertrekjes van de grote kampioenen horen.

Diezelfde Nelson Piquet kwam ook niet op Senna's begrafenis. Kreeg hij veel kritiek op, die hij pareerde door te stellen dat hij bij leven allesbehalve bevriend was met Senna en dus nu niet hypcoriet wilde doen. Alhoewel ik Piquet zo'n beetje de grootste drol uit de F1-historie vind, had hij daar m.i. wel gewoon een sterk punt.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 23:35:44
Maar waarom zou hij dat willen? Als er uberhaupt al een conflict is. Volgens mij is er meer een situatie waarin twee mensen elkaar simpelweg niet bijster liggen. That's all. Meer niet. En waarom zou Vettel daar een einde aan moeten proberen te maken, mocht dat al mogelijk zijn? Omdat Webber stopt? Dat is toch geen reden?

Omdat zoiets een basisvorm van respect heet Jeroen, je teamgenoot stopt na een lange carriere, hij hoeft daar geen speech af te steken maar hij had gerust gewoon aanwezig kunnen zijn.

Maar ik begrijp wat je bedoelt sportmensen hebben een heel andere denkwijze als bijvoorbeeld twee collega's op een kantoor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Maikel0230 op 08 september 2013 - 11:57:47
Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 23:35:44
Maar waarom zou hij dat willen? Als er uberhaupt al een conflict is. Volgens mij is er meer een situatie waarin twee mensen elkaar simpelweg niet bijster liggen. That's all. Meer niet. En waarom zou Vettel daar een einde aan moeten proberen te maken, mocht dat al mogelijk zijn? Omdat Webber stopt? Dat is toch geen reden?

Omdat zoiets een basisvorm van respect heet Jeroen, je teamgenoot stopt na een lange carriere, hij hoeft daar geen speech af te steken maar hij had gerust gewoon aanwezig kunnen zijn.

Maar ik begrijp wat je bedoelt sportmensen hebben een heel andere denkwijze als bijvoorbeeld twee collega's op een kantoor.
Ik vind het niet met respect te maken hebben. Als je elkaar een raceleven lang niet mag, waarom moet je dan ineens vriendelijk lachend met iemand op de foto als hij stopt? Ik zie dat niet zo.

En waarom moet je perse problemen uitpraten? Dat moet Vettel toch zeker zelf weten. Als hij daar geen behoefte aan heeft, moet hij dat vooral niet doen.

Ik hoef persoonlijk in ieder geval niet door één deur te kunnen met iedereen. Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik soms problemen of ruzie heb met iemand en heb lang niet altijd de behoefte om het uit te praten.

Sabai

http://www.gppits.net/magazine/spionage_in_de_paddock_deel3/



Leuk om te lezen stonden dingen bij die ik nog niet wist en me enigszins verbaasde. Zijn er nog meer van dit soort schandalen uit het verleden die uitgelicht kunnen worden?

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 15 september 2013 - 13:02:30
http://www.gppits.net/magazine/spionage_in_de_paddock_deel3/



Leuk om te lezen stonden dingen bij die ik nog niet wist en me enigszins verbaasde. Zijn er nog meer van dit soort schandalen uit het verleden die uitgelicht kunnen worden?
Niet alle waren even groot maar eigenlijk is het de laatste jaren vrij rustig geweest

*KLOPT TWEE MAAL OP TAFEL*

Ik kan er mij van de laatste jaren nog wel wat voor de geest halen
Oostenrijk 2002-2001 *Rubens let Micheal pass for the championship*
Monaco 2006 *He parke da car*
Belgie 2008
Singapore 2008 *He crashe da car*
Duitsland 2010 *Fernando is faster then you*

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Er staat me ook nog iets bij uit 2005... iets in Amerika.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 15 september 2013 - 21:56:38
Er staat me ook nog iets bij uit 2005... iets in Amerika.

Kan ik me ook nog iets van herinneren ;)

Had dat niet iets te maken met dit ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Fernando Alonso en Kimi Räikkönen is niet alleen het nieuwe Ferrari-duo voor volgend jaar, het zijn ook de laatste twee coureurs die hun debuutrace voor de Scuderia meteen wisten te winnen. Voordien werd dit enkel gepresteerd door Juan-Manuel Fangio, Luigi Musso, Giancarlo Baghetti, Mario Andretti en Nigel Mansell.

rafael25


Fietser

Citaat van: rafael25 op 07 september 2013 - 20:45:04
Sebastian Vettel laat zich van zijn slechtste kant zien
Sebastian Vettel heeft zich weer eens van zijn slechtste kant laten zien door niet te verschijnen op het afscheidsfeestje van Mark Webber. Het Duitse Bild meldt dat de Red Bull F1-coureur een verdieping lager 'zat te spelen met zijn iPhone'
Ross Brawn, Jenson Button, Lewis Hamilton en zelfs Sir Frank Williams waren daarbij aanwezig, maar zijn jarenlange teamgenoot liet verstek gaan.

"We zijn niet langer vrienden maar we respecteren elkaar", aldus Vettel
Bron:racexprees.nl
Respectloos  >:( >:( >:( >:(


Respectloos? Je kunt het ook eerlijk noemen. Maar het meest verhelderende uit bovenstaande tekst zijn de woorden 'weer eens'. Dat zegt genoeg over jouw houding t.o.v. Vettel. En 'spelen met een I-phone' is volgens mij heel normaal voor 26-jarigen die zich even vervelen. Je kunt dit leuk vinden of niet, maar in bovenstaande tekst wordt het erbij gesleept om stemming te maken. Ach ja, Bild...

NielsD

Citaat van: Fietser op 30 september 2013 - 10:15:49
Citaat van: rafael25 op 07 september 2013 - 20:45:04
Sebastian Vettel laat zich van zijn slechtste kant zien
Sebastian Vettel heeft zich weer eens van zijn slechtste kant laten zien door niet te verschijnen op het afscheidsfeestje van Mark Webber. Het Duitse Bild meldt dat de Red Bull F1-coureur een verdieping lager 'zat te spelen met zijn iPhone'
Ross Brawn, Jenson Button, Lewis Hamilton en zelfs Sir Frank Williams waren daarbij aanwezig, maar zijn jarenlange teamgenoot liet verstek gaan.

"We zijn niet langer vrienden maar we respecteren elkaar", aldus Vettel
Bron:racexprees.nl
Respectloos  >:( >:( >:( >:(


Respectloos? Je kunt het ook eerlijk noemen. Maar het meest verhelderende uit bovenstaande tekst zijn de woorden 'weer eens'. Dat zegt genoeg over jouw houding t.o.v. Vettel. En 'spelen met een I-phone' is volgens mij heel normaal voor 26-jarigen die zich even vervelen. Je kunt dit leuk vinden of niet, maar in bovenstaande tekst wordt het erbij gesleept om stemming te maken. Ach ja, Bild...

Ik vind het niet meer dan normaal dat je op een afscheidsfeestje komt van iemand waar je jaren mee hebt samengewerkt, ook al mag je elkaar niet echt meer. Het wordt wel allemaal een beetje uit z'n verband getrokken, maar toch.. het hoort niet..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

ik zou ook niet gegaan zijn. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden en dan een beetje schijnheilig te doen op zon feestje.