""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Fabian


Gerard

Heerlijk! Ik lag helemaal in een duek.. typisch Kimi...
Love it!

Fabian


rafael25


0634

http://www.gppits.net/nieuws/coca-cola_gaat_lotus_sponsoren/

Zijn energiedranken de nieuwe sigaretten? Na Red Bull en Monster het derde energiedrankje in de F1.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 november 2012 - 18:55:58
http://www.gppits.net/nieuws/coca-cola_gaat_lotus_sponsoren/

Zijn energiedranken de nieuwe sigaretten? Na Red Bull en Monster het derde energiedrankje in de F1.
Ik zit te wachten op de entree van Bullit en Rodeo! Lijkt er wel op Jeroen. Tabaksreclame is verboden en daar profiteren andere sectoren van. De Energydrank fabrikanten springen massaal in de F1 en autosportwereld.


SDG

Citaat van: Fabian op 22 november 2012 - 19:44:10
Citaat van: Jeroen op 22 november 2012 - 18:55:58
http://www.gppits.net/nieuws/coca-cola_gaat_lotus_sponsoren/

Zijn energiedranken de nieuwe sigaretten? Na Red Bull en Monster het derde energiedrankje in de F1.
Ik zit te wachten op de entree van Bullit en Rodeo! Lijkt er wel op Jeroen. Tabaksreclame is verboden en daar profiteren andere sectoren van. De Energydrank fabrikanten springen massaal in de F1 en autosportwereld.

Zo wordt Red Bull bijvoorbeeld volgend jaar ook de nieuwe officiƫle promotor van het WRC, dacht ik.

SDG

In de nieuwe editie van F1Racing Magazine staat overigens een interessant interview met Peter Sauber, wiens team in 1995 met Red Bull de eerste energiedranksponsor in de F1 introduceerde. Hij vertelt er hoe Sauber eind 1994 zonder sponsors zat en bijna over kop ging. Op korte tijd wist hij toen zowel Red Bull als Petronas te strikken en indien hij beiden iets vroeger had kunnen vastleggen, zou hij waarschijnlijk de Mercedes-motoren voor 1995 kunnen behouden hebben. Of hoe het misschien totaal anders had kunnen uitdraaien...

Folkert

Citaat van: Jeroen op 22 november 2012 - 21:00:58
AA!
Alcoholics Anonymous Perfecte combi met F1 :P

Maar Coca Cola sponsor van Lotus, super. Denk dat dat ook weer enorme boast gaat geven bij dat team.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Citaat van: SDG op 22 november 2012 - 21:18:42
In de nieuwe editie van F1Racing Magazine staat overigens een interessant interview met Peter Sauber, wiens team in 1995 met Red Bull de eerste energiedranksponsor in de F1 introduceerde. Hij vertelt er hoe Sauber eind 1994 zonder sponsors zat en bijna over kop ging. Op korte tijd wist hij toen zowel Red Bull als Petronas te strikken en indien hij beiden iets vroeger had kunnen vastleggen, zou hij waarschijnlijk de Mercedes-motoren voor 1995 kunnen behouden hebben. Of hoe het misschien totaal anders had kunnen uitdraaien...
Al met al is het behoorlijk goed gekomen met Sauber. Respect voor deze privateer in al het fabrieksgeweld!

T.Nuvolari

Citaat van: Matthijs op 23 november 2012 - 09:13:22
Citaat van: SDG op 22 november 2012 - 21:18:42
In de nieuwe editie van F1Racing Magazine staat overigens een interessant interview met Peter Sauber, wiens team in 1995 met Red Bull de eerste energiedranksponsor in de F1 introduceerde. Hij vertelt er hoe Sauber eind 1994 zonder sponsors zat en bijna over kop ging. Op korte tijd wist hij toen zowel Red Bull als Petronas te strikken en indien hij beiden iets vroeger had kunnen vastleggen, zou hij waarschijnlijk de Mercedes-motoren voor 1995 kunnen behouden hebben. Of hoe het misschien totaal anders had kunnen uitdraaien...
Al met al is het behoorlijk goed gekomen met Sauber. Respect voor deze privateer in al het fabrieksgeweld!

Fabrieksgeweld zal wel meevallen zeker? Ferrari en Mercedes is 2 op 12. McLaren en Red Bull zullen wel enorme budgetten kunnen besteden, maar zijn in feite geen fabrieksteams. Lotus al evenmin, maar kunnen misschien iets meer profiteren van Renault backing dan andere teams en de rest, Force India, Williams en misschien ook Torro Rosso, vind ik een gelijkaardig profiel hebben.

Folkert

In voor gaande jaren had je nog honda, BMW, Toyota, jaguar. En volgens mij vergeet ik er nog een paar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Precies, waar ik op doel is dat Sauber zich al sinds 1993 prima staande weet te houden tussen de 'grote jongens' (muv de BMW Sauber-jaren, want toen waren ze zelf een grote jongen).

Victor Monza 2008

Citaat van: Folkert op 22 november 2012 - 22:17:57
Citaat van: Jeroen op 22 november 2012 - 21:00:58
AA!
Alcoholics Anonymous Perfecte combi met F1 :P

Maar Coca Cola sponsor van Lotus, super. Denk dat dat ook weer enorme boast gaat geven bij dat team.
Vraag worden het dan rode  of blijven het zwarte bolides ( cola zero )?