""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Wizard

Totdat ze gaat praten....Amserdams accent. Pffffffff!




















































Sorry Jeroen. ;)

0634

Dat maakt haar nog lekkerder. Daar komen namelijk de besten vandaan ;).

Franky R.

@Jeroen,


Tsk, tks..."De besten"...Sure jongen!
:P

T.Nuvolari

Heeft ze express dat bord van "Pic" gekozen? Ken ze niet, maar lijkt zo'n 1000 in één aandachtswijf.

SanderD

Trut, ze had beter mij als 'echte' fan kunnen laten gaan!

0634

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2012 - 12:08:38
@Jeroen,


Tsk, tks..."De besten"...Sure jongen!
:P
Echt waar Franky. Al komt de mijne uit Leiden ;D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 mei 2012 - 22:36:38
Citaat van: Franky R. op 28 mei 2012 - 12:08:38
@Jeroen,


Tsk, tks..."De besten"...Sure jongen!
:P
Echt waar Franky. Al komt de mijne uit Leiden ;D
;D ;D ;D
Zal je vrouw leuk vinden, om te horen dat ze eigenlijk tweede keus is... :P

rafael25


rafael25


Franky R.


robbert

die fabriek is gewoon gesloten voor vandaag, omdat men de werknemers hun familie wil laten bezoeken.
Dat staat op veel betrouwbaardere sites dan de volkskrant

Fabian

Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 19:32:53
die fabriek is gewoon gesloten voor vandaag, omdat men de werknemers hun familie wil laten bezoeken.
Dat staat op veel betrouwbaardere sites dan de volkskrant
Nou is de Volkskrant op zich een betrouwbare krant en als ik het stukje lees op de Volkskrant staat daar precies hetzelfde in als wat jij zegt...

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 29 mei 2012 - 19:35:13
Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 19:32:53
die fabriek is gewoon gesloten voor vandaag, omdat men de werknemers hun familie wil laten bezoeken.
Dat staat op veel betrouwbaardere sites dan de volkskrant
Nou is de Volkskrant op zich een betrouwbare krant en als ik het stukje lees op de Volkskrant staat daar precies hetzelfde in als wat jij zegt...

ja ik heb de inhoud niet gelezen, enkel de titel. En de titel 'ferrari plat' vind ik wel wat overdreven

Kootje

Die titel wekt idd 'n andere gedachte op.
Maar ja .... ik denk dat Fabian kan beamen dat dat juist de manier is om lezers te trekken.
Als er had gestaan "Ferrari fabriek tijdelijk gesloten vanwege aardbeving", dan hoef je 't artikel niet meer te lezen.
Nu wekt het de gedachte op: "Mijn God, wat is er gebeurd?", waardoor men het artikel wel leest.

Journalistiek 101 lijkt me zo. ::)

SanderD

Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 20:12:38
Citaat van: Fabian van Tiel op 29 mei 2012 - 19:35:13
Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 19:32:53
die fabriek is gewoon gesloten voor vandaag, omdat men de werknemers hun familie wil laten bezoeken.
Dat staat op veel betrouwbaardere sites dan de volkskrant
Nou is de Volkskrant op zich een betrouwbare krant en als ik het stukje lees op de Volkskrant staat daar precies hetzelfde in als wat jij zegt...

ja ik heb de inhoud niet gelezen, enkel de titel. En de titel 'ferrari plat' vind ik wel wat overdreven

"Het werk ligt plat." Dat bedoelen ze ermee te zeggen, niet overdreven dus. Vind je de volkskrant algemeen ook niet betrouwbaar dan? Het hoort toch wel bij de beste kranten naar mijn mening.