""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Fabian

Misschien een minder leuk weetje, maar Jos Verstappen heeft geprobeerd zijn ex aan te rijden. Verstappen is inmiddels gearresteerd.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 januari 2012 - 19:49:14
Misschien een minder leuk weetje, maar Jos Verstappen heeft geprobeerd zijn ex aan te rijden. Verstappen is inmiddels gearresteerd.

Tsja ...... het is natuurlijk NOT DONE, maar daar moet ik dan toch wel weer om lachen.  ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 04 januari 2012 - 19:53:27
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 januari 2012 - 19:49:14
Misschien een minder leuk weetje, maar Jos Verstappen heeft geprobeerd zijn ex aan te rijden. Verstappen is inmiddels gearresteerd.

Tsja ...... het is natuurlijk NOT DONE, maar daar moet ik dan toch wel weer om lachen.  ;D

Tja het is inderdaad wel om te lachen. Misschien stond zijn ex in de grindbak? Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren met Jos. Is niet de eerste keer volgens mij.

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 04 januari 2012 - 19:53:27
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 januari 2012 - 19:49:14
Misschien een minder leuk weetje, maar Jos Verstappen heeft geprobeerd zijn ex aan te rijden. Verstappen is inmiddels gearresteerd.

Tsja ...... het is natuurlijk NOT DONE, maar daar moet ik dan toch wel weer om lachen.  ;D

Hij heeft het meerder malen in de F1 geoefend.  ::)

Jos komt iets te vaak in het nieuws met deze berichten...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Fabian

Citaat van: JimmySPA op 04 januari 2012 - 19:59:26
Citaat van: Kootje op 04 januari 2012 - 19:53:27
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 januari 2012 - 19:49:14
Misschien een minder leuk weetje, maar Jos Verstappen heeft geprobeerd zijn ex aan te rijden. Verstappen is inmiddels gearresteerd.

Tsja ...... het is natuurlijk NOT DONE, maar daar moet ik dan toch wel weer om lachen.  ;D

Hij heeft het meerder malen in de F1 geoefend.  ::)

Jos komt iets te vaak in het nieuws met deze berichten...

Niet echt slim van Jos

Enzo

Heeft iemand een link naar het artikel? Komt inderdaad te vaak voor met Jos.
Vechten op de kartbaan is die ook niet vies van...

Fabian


Fabian

Volgens mij wordt het tijd dat Vestappen ze weer allemaal op een rijtje krijgt!

Enzo



SDG

Ze hadden hem achteraf gezien misschien toch maar beter zijn vrachtwagenlicentie gegeven...

0634


rafael25

#252
Dit is nou een goed voorbeeld van je werk en privé gescheiden kunnen houden. Hij dacht laat ik nou eens mijn vriendin berijden, maar meneer was in zijn gedachte nog op de racebaan.

Kootje

Citaat van: rafael25 op 05 januari 2012 - 00:04:41
Dit is nou een goed voorbeeld van je werk en privé gescheiden kunnen houden. Hij dacht laat ik nou eens mijn vriendin berijden, maar meneer was in zijn gedachte nog op de racebaan.

;D ;D ;D