""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Maikel0230

#1605
Tja Lewis Hamilton is maar 3 maandjes ouder dan Giedo.

Zo zie je maar eens hoe het kan lopen. Giedo debuteerde vijf jaar na Hamilton in de F1...

Hij is ondertussen ook al 29, als ie zou rijden zou hij tot de zevende oudste coureur op de grid zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Tuesday op 15 mei 2014 - 23:54:31
Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:49:18


En wat te denken van deze foto  ;) Van der Garde postte hem vandaag op zijn Twitter-account.
voor coureurs als Di Resta en vd Garde zijn dit natuurlijk mooie plaatjes.
Je ziet hier ook gelijk waarom het niet waarschijnlijk is dat Vd Garde voorlopig in de Sauber gaat racen, want als de auto te zwaar is kies je natuurlijk niet zo'n lange kerel uit om voor je te racen (bij Sutil gaat het ook mis).

Overigens mocht die linker dude vaak samen met Hamilton naar het podium dat jaar.

Maikel0230



Renault Sport F1 had gisteren wat classic wagens op Silverstone samengebracht voor een of andere evenement en Grosjean mocht met deze beauty de baan op. Zo simplistisch in vergelijking met al die flapjes de dag van vandaag. Echt een mooi karretje.

Kwijl......

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

De Renault RE40 uit 1983, waarmee Prost de titel verloor met twee schamele punten.

0634

Mooie bak hoor. Sowieso een mooie generatie auto's, maar dat is persoonlijk.

0634

http://www.gppits.net/nieuws/Ecclestone_kleine_teams_niet_toegewijd/

Bernie zegt het wat plomp, maar er zit wel logica in. Er zijn zoveel gloryhunters door de jaren heen geweest, dat zijn jongens die van mij niet in de Strategy Group thuishoren. Een soort van bewijs dat je gecommiteerd bent aan de sport als je mee wil beslissen lijkt me toch wel logisch.

Een boete bij faillissement kan je overigens vast wel uit laten sluiten. Contracten met werknemers, leveranciers en wat nog meer vervallen dan ook.

0634

http://www.gppits.net/nieuws/lauda_niet_blij_met_red_bull/

Deze vind ik wel leuk ;D. Beetje in zijn eer aangetast.

Ach ik snap het wel, zal wel weer om geld gaan, maar aan de andere kant, Oostenrijk heeft die grote namen, jammer dat de bochtnamen dan weer aangepast worden.

Maikel0230

#1612
Het circuit is van Red Bull (het concern hé) dus ze doen ermee wat ze willen maar ik vind het een beetje onrespectvol, Red Bull steekt haar Oostenrijkse roots niet onder stoelen of banken, om dan zo met de autosportsymbolen van je land om te gaan? De namen van hun bochten schrappen en verkopen voor de hoogste bieder

Sorry dat gaat er bij niet in, slechte zet Red Bull

(En dan foeter ik op het concern natuurlijk en niet het F1 team)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 08:00:35
http://www.gppits.net/nieuws/Ecclestone_kleine_teams_niet_toegewijd/

Bernie zegt het wat plomp, maar er zit wel logica in. Er zijn zoveel gloryhunters door de jaren heen geweest, dat zijn jongens die van mij niet in de Strategy Group thuishoren. Een soort van bewijs dat je gecommiteerd bent aan de sport als je mee wil beslissen lijkt me toch wel logisch.

Een boete bij faillissement kan je overigens vast wel uit laten sluiten. Contracten met werknemers, leveranciers en wat nog meer vervallen dan ook.


Je hebt gelijk, maar sommige gloryhunters zorgden op een andere, meer "losse wijze" voor de krenten in de pap... ;)

Perton

De deelname aan de Strategy Group heeft helemaal niets te maken met financiële commmitment tot en met 2020, dus ik snap niet zo goed waarom Ecclestone beweert van wel. De SG is heel pragmatisch opgericht: de top vier van dat moment, aangevuld met Williams om historische redenen en Lotus als hoogstgeplaatste constructeur om het geplande aantal van zes te vullen. Als Caterham op dat moment dat team was geweest, had Caterham ipv Lotus in de SG gezeten.

Dus ik zie de logica niet zo in de woorden van Bernie. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het an sich oneens ben met het bestaan van de SG, maar het is duidelijk dat de belangen van de kleine teams op deze manier niet worden vertegenwoordigd.



Instead the new F1 Strategy Group will comprise of 18 voting members, including members from the FIA and Formula One Management and also include the sports 'top four' of Ferrari, Red Bull, McLaren and Mercedes, for historical reasons Williams have also been invited along, whilst Lotus as the highest placed constructor have also been included.

http://www.vitalf1.com/article.asp?a=1996

0634

Citaat van: Franky R. op 17 mei 2014 - 14:43:03
Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 08:00:35
http://www.gppits.net/nieuws/Ecclestone_kleine_teams_niet_toegewijd/

Bernie zegt het wat plomp, maar er zit wel logica in. Er zijn zoveel gloryhunters door de jaren heen geweest, dat zijn jongens die van mij niet in de Strategy Group thuishoren. Een soort van bewijs dat je gecommiteerd bent aan de sport als je mee wil beslissen lijkt me toch wel logisch.

Een boete bij faillissement kan je overigens vast wel uit laten sluiten. Contracten met werknemers, leveranciers en wat nog meer vervallen dan ook.


Je hebt gelijk, maar sommige gloryhunters zorgden op een andere, meer "losse wijze" voor de krenten in de pap... ;)

Dat klopt ook (soms) wel. Maar om ze nou meteen mee te laten praten over de toekomst van de sport... mwah.

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 17 mei 2014 - 12:02:28
Het circuit is van Red Bull (het concern hé) dus ze doen ermee wat ze willen maar ik vind het een beetje onrespectvol, Red Bull steekt haar Oostenrijkse roots niet onder stoelen of banken, om dan zo met de autosportsymbolen van je land om te gaan? De namen van hun bochten schrappen en verkopen voor de hoogste bieder

Sorry dat gaat er bij niet in, slechte zet Red Bull

(En dan foeter ik op het concern natuurlijk en niet het F1 team)

+1

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 22:15:22
Citaat van: Franky R. op 17 mei 2014 - 14:43:03
Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 08:00:35
http://www.gppits.net/nieuws/Ecclestone_kleine_teams_niet_toegewijd/

Bernie zegt het wat plomp, maar er zit wel logica in. Er zijn zoveel gloryhunters door de jaren heen geweest, dat zijn jongens die van mij niet in de Strategy Group thuishoren. Een soort van bewijs dat je gecommiteerd bent aan de sport als je mee wil beslissen lijkt me toch wel logisch.

Een boete bij faillissement kan je overigens vast wel uit laten sluiten. Contracten met werknemers, leveranciers en wat nog meer vervallen dan ook.


Je hebt gelijk, maar sommige gloryhunters zorgden op een andere, meer "losse wijze" voor de krenten in de pap... ;)

Dat klopt ook (soms) wel. Maar om ze nou meteen mee te laten praten over de toekomst van de sport... mwah.


Accoord, maar Bernie wist ook wel dat Sauber, Marussia en Caterham een dergelijk financieel commitment niet konden beloven. Verdeel en heers....

0634

That's how it works. Wie kan betalen mag bepalen.

Jozef

Een minder leuk weetje: Jack Brabham is gisteren overleden. :(

Zijn tijd zal wel gekomen zijn aangezien hij al 88 was.