""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Maikel0230

Die wordt goed opgevoed, dat zie je ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


gloudiesaurus

Leuk! Een Mercedes boy
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Leuk Rafael. Heb je ook nog iets van HRT dat hij aankan?  ;) ;) ;) ;)

rafael25

Als Ayrton Senna nog leefde, was hij vandaag 54 jaar oud geworden,maar over een dikke maand herdenken we je twintigste sterfdag. Je maakt nog altijd deel uit van de Formule 1 en het leven in Brazilië.

Tuesday

Voor wat het waard is: Vettel krijgt de Laureus Award voor sportman van het jaar 2013.
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308259/vettel-uitgeroepen-tot-sportman-van-het-jaar/
Tja, mij zegt het niet zo veel, maar mocht ie m na 4x op rij genomineerd te zijn nog niet gewonnen hebben, dan hadden ze wat mij betreft ook nooit meer een F1 coureur op de nominatie lijst te hoeven zetten.

0634

#1446
Naja, dat ligt net aan wat de andere sporters doen natuurlijk. Als er iemand in welke sport dan ook nóg beter presteert (voor zover dat te vergelijken is) verdient hij het. En het kan prima dat er vier keer op rij een ander beter presteert, het is immers een jaarprijs en geen oeuvreprijs. Ik vind Vettel's prestatie geweldig, maar ook weer niet onevenaarbaar of zoiets. Wel is het zo dat 2013 geen Olympisch jaar was, noch een WK voetbal jaar, dus dat vergroot de kansen van sporten als F1.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 maart 2014 - 20:13:27
Naja, dat ligt net aan wat de andere sporters doen natuurlijk. Als er iemand in welke sport dan ook nóg beter presteert (voor zover dat te vergelijken is) verdient hij het. En het kan prima dat er vier keer op rij een ander beter presteert, het is immers een jaarprijs en geen oeuvreprijs. Ik vind Vettel's prestatie geweldig, maar ook weer niet onevenaarbaar of zoiets. Wel is het zo dat 2013 geen Olympisch jaar was, noch een WK voetbal jaar, dus dat vergroot de kansen van sporten als F1.
daarom juist, als je m in een jaar als 2013 waar ook 'geen andere uitzonderlijke prestatie's' waren ook niet krijgt, dan krijg je m nooit (als F1 coureur). Het is geen oevreprijs idd, maar iemand met zoveel nominaties moet je m toch een keer geven als het kan.

0634

Ooo, ik vind het verder ook wel terecht hoor (voor zover ik andere sporters kan beoordelen). Alleen wilde ik even aangeven dat het geen optelsom is van 'eens moet het lukken', je kan ook steeds net misgrijpen omdat een of andere honkballer zich uitgesloofd heeft. Overigens vraag ik me af wat zoiets betekend. Ik had nog nooit van die hele prijs gehoord, maar misschien leef ik in een ei.

Perton

Ik kende de prijs wel maar nooit enig idee gehad hoe belangrijk die is. Leuk dat vettel em heeft gewonnen maar voor de rest doet het me niet zoveel

Jozef

Wat een toeval dat de uitreiking net nu in Kuala Lumpur plaatsvond... ^^

0634

Dat vond ik inderdaad ook...

0634

Albert Verlinde modus aan:

Horner is van zijn vrouw af omdat hij het doet met Gerri Halliwel, van de Spice Girls.

Albert Verlinde modus uit.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:17:34
Albert Verlinde modus aan:

Horner is van zijn vrouw af omdat hij het doet met Gerri Halliwel, van de Spice Girls.

Albert Verlinde modus uit.

The bastard... ;D