""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 03 maart 2014 - 18:22:31
Op de deur kloppen is iets anders dan daadwerkelijk rijden. Als het bij jullie net zo gaat als toendertijd met Jos bij ons, dan komen de Vlaanse zenders vanzelf weer terug op hun besluit zodra Stoffel z'n entree maakt. Ik weet het, daar heb je nu niets aan, maar toch ... het geeft iig hoop voor de toekomst.
Bij ons? Zover ik weet woon ik 300 km van de Vlaamse grens vandaan. :P Verder ben ik het met je eens dat de TV-zenders vanzelf terug zullen komen als het met Stoffel wat wordt. Wederom het verhaal van kosten en baten.


0634

Ik denk dat hij daar wel geschikt voor is. Intelligente vent, welbespraakt, en schroomt niet om te zeggen wat hij denkt.

SDG

Ah, en McNish stapt over van Sky naar de BBC? Dat had ik gemist.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 04 maart 2014 - 18:41:16
Ik denk dat hij daar wel geschikt voor is. Intelligente vent, welbespraakt, en schroomt niet om te zeggen wat hij denkt.

Verwacht ik ook.En hij komt overal binnen net als EJ en DC.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 04 maart 2014 - 18:45:37
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2014 - 18:41:16
Ik denk dat hij daar wel geschikt voor is. Intelligente vent, welbespraakt, en schroomt niet om te zeggen wat hij denkt.

Verwacht ik ook.En hij komt overal binnen net als EJ en DC.
Hij lijkt mij daar zeker geschikt voor, maar wat mij betreft had het wel ff een jaartje mogen wachten.

T.Nuvolari

Vriend van iedereen, behalve los fingeros natuurlijk, en toch iemand die niet rond de pot draait.

0634

Citaat van: Tuesday op 04 maart 2014 - 19:29:07
Citaat van: Sabai op 04 maart 2014 - 18:45:37
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2014 - 18:41:16
Ik denk dat hij daar wel geschikt voor is. Intelligente vent, welbespraakt, en schroomt niet om te zeggen wat hij denkt.

Verwacht ik ook.En hij komt overal binnen net als EJ en DC.
Hij lijkt mij daar zeker geschikt voor, maar wat mij betreft had het wel ff een jaartje mogen wachten.

Hoezo dan?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 04 maart 2014 - 20:02:23
Citaat van: Tuesday op 04 maart 2014 - 19:29:07
Citaat van: Sabai op 04 maart 2014 - 18:45:37
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2014 - 18:41:16
Ik denk dat hij daar wel geschikt voor is. Intelligente vent, welbespraakt, en schroomt niet om te zeggen wat hij denkt.

Verwacht ik ook.En hij komt overal binnen net als EJ en DC.
Hij lijkt mij daar zeker geschikt voor, maar wat mij betreft had het wel ff een jaartje mogen wachten.

Hoezo dan?
ik kan wel ff een jaartje zonder Mark Webber. En dan heeft hij zelf ff de tijd om echt afstand te nemen, wat mogelijk zijn objectiviteit ten goede komt. Maar k vind het zo ook wel prima hoor, als er nu een plek vrij is, dan lijkt hij mij zeker geen slechte keuze.

Perton

Ik snap niet zo goed hoe F1journal erbij komt dat Webber als analist bij de BBC komt. Dit schrijft de BBC namelijk:

Joining the TV team to make an occasional series of films will be F1 legend Mark Webber. Mark will be looking at stories within Formula 1 from his unique perspective.

Het lijkt er dus op dat hij meer iets van achtergrondverhalen gaan maken ipv zijn visie gaat delen.

Arthur

F1 Legend Mark Webber vind ik nogal zwaar aangezet.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Perton op 04 maart 2014 - 20:29:48
Ik snap niet zo goed hoe F1journal erbij komt dat Webber als analist bij de BBC komt. Dit schrijft de BBC namelijk:

Joining the TV team to make an occasional series of films will be F1 legend Mark Webber. Mark will be looking at stories within Formula 1 from his unique perspective.

Het lijkt er dus op dat hij meer iets van achtergrondverhalen gaan maken ipv zijn visie gaat delen.

Inderdaad. Slecht vertaald blijkbaar...

Gerard

Leuk! Zo is Webber er toch weer bij! Zijn commentaar/analyse zie ik graag tegemoet

Jehoentelaar

McNish is ook wel een leuke aanvulling.