Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

Gerard

Toch, ookal heeft Rosberg niet gescoord als ik graag zou zien, hett inhalen met DRS erg makkelijk was,en Vettel dominant was, heb ik toch bijna 2 uur op het puntje van mn stoel zitten kijken!
dus wat dat bettreft is er anno 2011 genoeg actie en spanning op de baan! :)

Niels_

Tja, over Vettel valt niets te zeggen, perfecte race. Mooie race ook van Alonso, die nog  bijna die andere Red Bull wist af te houden. :) Blijf het toch verrassend vinden hoeveel sneller die Ferrari in de race is in vergelijking met de kwalificatie.

Verder blijft die Kobayashi me echt verbazen, en dan nog te weten dat hij tijd verloor door een lekke band die hij opliep na contact met Buemi. Die kerel wil ik gewoon ooit in een Ferrari zien knallen. :P

Gerard

Citaat van: Scuderia91 op 09 mei 2011 - 02:24:58
Verder blijft die Kobayashi me echt verbazen, en dan nog te weten dat hij tijd verloor door een lekke band die hij opliep na contact met Buemi. Die kerel wil ik gewoon ooit in een Ferrari zien knallen. :P

Ja inderdaad! ???
Dat was ik even helemaal " vergeten" door alle ander acties op de baan, maar wat als koba dat probleem niet had gehad?
Ik verwacht ook wel dat hij binnen 2 jaar naar een ander team verhuist... ;)

T.Nuvolari

Mooie race van meerdere rijders en teams.
Vettel was weer outsanding, net als Button trouwens. Die laatste had een Spaanse peper in zijn gat denk ik, zo onButton's dat de man reed. Spijtig van Mercedes, moet een hele teleurstelling zijn geweest na zo'n vrijdag en zaterdag. Schumacher en Rosberg(in mindere maten) werden om hun oren geslagen door de rest van het "competitieve" veld. Alonso en Massa mogen weer hopen op een alsnog goed seizoen. Dan vergeet ik nog Kobayashi en zelfs Buemi verdient een vermelding.

Citaat van: Burorri op 08 mei 2011 - 15:39:43Mooie overwinning van Vettel, maar wat ik me blijf afvragen: Iedereen heeft Vettel al op een standaard. Ik vraag me af hoe goed hij nu echt is met een Hamilton, Alonso of Rosberg.

Kom nu, je gaat bij Vettel toch niet de vraag stellen of hij wel  echt zo goed is t.o.v. de rest van het veld. Je kan hier nietd ezelfde vraag gaan stellen als dat je bij SChumacher doet. De man heeft concurrentie genoeg lijkt me.  

Folkert

Misschverkewrd verwoord: maar zou vertel net zo makkelijk winnen met een Hamilton, Alonso of ros erg naast hem? Hij heeft zeker mooie en knappe dingen laten zien, maar vergeet niet dat hij wel de beste auto heeft sinds vorig jaar.

En wil niet zeggen dat hij slecht is want dat is hij niet. Een super talent en een grote in wording.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Of Vettel echt gegroeid is kunnen we m.i. pas zien als hij in moeilijkere omstandigheden komt te rijden. Een mislukte qualy. Een mislukte pitstop. Dat soort dingen. Zijn sterke kant is zijn snelheid, maar dat was altijd al zo. Het gaat erom of hij zijn mindere kanten, het racen in druk verkeer, verder kan ontwikkelen. Althans, dat vind ik.

Los daarvan doet hij tot dusverre alles goed. We kunnen het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij de snelste wagen onder zijn gat heeft. Die heeft Webber ook, en had Barrichello twee jaar terug ook.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 09 mei 2011 - 19:03:59
Of Vettel echt gegroeid is kunnen we m.i. pas zien als hij in moeilijkere omstandigheden komt te rijden. Een mislukte qualy. Een mislukte pitstop. Dat soort dingen. Zijn sterke kant is zijn snelheid, maar dat was altijd al zo. Het gaat erom of hij zijn mindere kanten, het racen in druk verkeer, verder kan ontwikkelen. Althans, dat vind ik.

Los daarvan doet hij tot dusverre alles goed. We kunnen het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij de snelste wagen onder zijn gat heeft. Die heeft Webber ook, en had Barrichello twee jaar terug ook.
Dat wil ik wil ik ook niet ontkennen. Hij doet alles nu goed en wat iedereen van hem verwacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 mei 2011 - 19:03:59
Of Vettel echt gegroeid is kunnen we m.i. pas zien als hij in moeilijkere omstandigheden komt te rijden. Een mislukte qualy. Een mislukte pitstop. Dat soort dingen. Zijn sterke kant is zijn snelheid, maar dat was altijd al zo. Het gaat erom of hij zijn mindere kanten, het racen in druk verkeer, verder kan ontwikkelen. Althans, dat vind ik.

Los daarvan doet hij tot dusverre alles goed. We kunnen het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij de snelste wagen onder zijn gat heeft. Die heeft Webber ook, en had Barrichello twee jaar terug ook.

Ik begrijp van je bedoeld...Nml. Zou Vettel hetzelfde kunnen flikken als wat Webber deed in China? Ik denk dat Vettel wel in de punten zou geraken, maar podium?


Niels_

Ik vrees dat hij dan een beetje gekke dingen gaat doen, Belgiƫ vorig jaar was een mooi voorbeeld. Maar je weet het niet, we zijn een jaar verder, een jaar verstand erbij. :)


Gerard


Enzo

Citaat van: Gerard op 12 mei 2011 - 13:29:07
Echt bizar!!!

Inderdaad echt bizar!! Waar halen ze die downforce vandaan?? Misschien toch een soort groundeffect?? ???

Folkert

Waar heft Massa tijd en plek verloren? Hij zelf zegt dat hij 4de had kunnen worden, maar ik heb geen problemen gezien bij Massa. Dus vroeg ik me af wat ik dus gemist had. ({aangezien ik het van Kobayashi ook niet gezien had)
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#118
Citaat van: Burorri op 12 mei 2011 - 14:50:24
Waar heft Massa tijd en plek verloren? Hij zelf zegt dat hij 4de had kunnen worden, maar ik heb geen problemen gezien bij Massa. Dus vroeg ik me af wat ik dus gemist had. ({aangezien ik het van Kobayashi ook niet gezien had)

Massa had een probleem in de pits met het verwisselen van 1 van de wielen, waar hij iets van 20sec verloren heeft...

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/259323/massa-gefrustreerd-over-pitstopproblemen/

Folkert


Toch nog steeds raar om te zien: Vettel heeft nu al meer punten dan Bv Villeneuve, of Schumacher in 97 en 2003
Trotse vader van Rosalie(L)