Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

Gerard

Zeer mooie, dominante overwinning van Seb! Verder is er zoveel gebeurd, OMG..
jammer dat Nico geen weerstand kon bieden in het begin waardoor hij over terug viel!
knap ook van Alonso, netjed gereden!

gloudiesaurus

Vettel opnieuw dominant, daarachter gebeurde er genoeg. Goed voor Alonso die P3, jammer alleen dat hij Webber niet voor kon blijven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Wat me ook opviel, er zit bijna niemand daar op de tribunes... zal over 2 weken wel anders zijn in Barcelona  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#93
Het inhalen mbv DRS ging trouwens wel héél makkelijk, dat is geen racen meer natuurlijk!

Nico had problemen met de banden toen de auo vol was...

DAAR MOETEN ZE ECHT AAN WERKEN bij mercedes! Dit is natuurlijk zonde! :'(

gloudiesaurus

Ja inhalen gaat zo super makkelijk, verdedigen gaat bijna niet...
Het moet iig. niet makkelijker worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#95
Zag net een interview op de 'beeb' met Schumi, hij gaf zichzelf de schuld van het incident met Petrov,maar Petrov was wel errug oppertunistisch moet ik zeggen! Heb het moment nu 3x gezien, en ik vind niet dat Schumacher hier alleen schuldig was.. Later deed Petrov ook al zo'n actie bij nota bene zn eigen teamgenoot...

Enzo

Citaat van: Gerard op 08 mei 2011 - 16:29:10
Zag net een interview op de 'beeb' met Scumi, hij gaf zichzelf de schuld van het incident met Petrov,maar Petrov was wel errug oopertunistisch moet ik zeggen! Heb het moment nu 3x gezien, en ik vind niet dat Schumacher hier alleen sculdig was.. Later deed Petrov ook al zo'n actie bij nota bene zn eigen teamgenoot...

Het was een race incident in mijn ogen, Petrov remde te laat waardoor hij binnendoor kon bij Schumacher maar ook door schoot.
Maar wat een teleurstelling was dat zeg, ik had meer verwacht van de Mercedes boys.

Goede race van Alonso en Red Bull had weer vleugels natuurlijk... ::)

0634

Citaat van: Gerard op 08 mei 2011 - 16:29:10
Zag net een interview op de 'beeb' met Schumi, hij gaf zichzelf de schuld van het incident met Petrov,maar Petrov was wel errug oppertunistisch moet ik zeggen! Heb het moment nu 3x gezien, en ik vind niet dat Schumacher hier alleen schuldig was.. Later deed Petrov ook al zo'n actie bij nota bene zn eigen teamgenoot...
Schumacher heeft volledig gelijk. Petrov is er daar al helemaal langs. Waarom laat je hem dan niet gaan en geef je de ruimte. Dit is met hand en tand een plek verdedigen die je al verloren hebt. Heel erg dom, zeker zo vroeg in de race.

Je ziet aan Rosberg dat die auto gewoon genoeg kan. Dus Schumacher had een prima race kunnen rijden, maar verneukt het zelf.

rafael25

Weer vettel!!!!!!
Hopelijk maakt FC Twente mijn dag weer goed ::)

Kootje

Baal als 'n stekker !!!
En dat heeft niets te maken met het feit dat Vettel weer gewonnen heeft ,maar alles met onverwacht bezoek.
Hierdoor heb ik de helft gemist @#*%$ !!!
Maar wat ik gezien heb was weer de moeite waard ,al was de DRS zone te lang dit keer.

Enzo

http://blog.jovempan.uol.com.br/f1/audios/muitos-e-muitos-audios-do-gp-da-turquia/

In bovenstaande link vind je audio opnames van verschillende coureurs na de quali.
Voor de liefhebber! :)

flupke3

Ben ik niet mee eens want nu zien we tenminste genoeg actie na bijna 15 jaar klagen over gebrek aan
mogelijk.Voor een correur is het misschien iets te gemakkelijk geworden om in te halen maar. . nog
veel liever dit dan een saaie race waar inhalen uitzonderlijk is.Een gouden zet van de fia al zit de hoge
bandenslijtage ook wel voor veel tussen.Dit is de essentie van racen volgens mij.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 08 mei 2011 - 16:29:10
Zag net een interview op de 'beeb' met Schumi, hij gaf zichzelf de schuld van het incident met Petrov,maar Petrov was wel errug oppertunistisch moet ik zeggen! Heb het moment nu 3x gezien, en ik vind niet dat Schumacher hier alleen schuldig was.. Later deed Petrov ook al zo'n actie bij nota bene zn eigen teamgenoot...

Hm,

Het was weer een typisch Schumi-actie...deed hij ook bij Barrichello vorig jaar, of Heidfeld in Hongarije 2006...Verdedigen terrwijl dat geen zin heeft.

CitaatSchumacher heeft volledig gelijk. Petrov is er daar al helemaal langs. Waarom laat je hem dan niet gaan en geef je de ruimte. Dit is met hand en tand een plek verdedigen die je al verloren hebt. Heel erg dom, zeker zo vroeg in de race.
Helemaal mee eens!

CitaatBaal als 'n stekker !!!
En dat heeft niets te maken met het feit dat Vettel weer gewonnen heeft ,maar alles met onverwacht bezoek.
Hierdoor heb ik de helft gemist @#*%$ !!!
Maar wat ik gezien heb was weer de moeite waard ,al was de DRS zone te lang dit keer.

Net doen alsof je de bel niet gehoord hebt... :D
Maar ik ben het met je eens dat de DRS-zone best lang was...Het snelheidsverschil was enorm! Ik heb het woord "sitting duck" wel duizend keer gehoord...

CitaatBen ik niet mee eens want nu zien we tenminste genoeg actie na bijna 15 jaar klagen over gebrek aan
mogelijk.Voor een correur is het misschien iets te gemakkelijk geworden om in te halen maar. . nog
veel liever dit dan een saaie race waar inhalen uitzonderlijk is.Een gouden zet van de fia al zit de hoge
bandenslijtage ook wel voor veel tussen.Dit is de essentie van racen volgens mij.

Het brengt meer spanning met zich mee, maar met inhalen heeft het niet veel te maken. De voorganger werd simpelweg voorbij gereden d.m.v. DRS, dus dat moet je niet verwarren met inhalen!



Franky R.


0634

Rafael, jouw post is verplaatst naar het voetbal topic in het sportforum. Hier is het volledig offtopic.