Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

Folkert

#30
Citaat van: Enzo op 06 mei 2011 - 11:04:37
Citaat van: Burorri op 06 mei 2011 - 11:01:46
Heavy moment ja. Vraag me af wat dat gaat betekenen voor de rest van het weekend. Krijgen ze de auto op tijd gerepareerd voormorgen. Maar de sessie istoch nog neit afgelopen? Zijn toch nog 45 min ofzo te gaan?

Vt1 is nu klaar, om 13.00 uur begint Vt2.
Ik denk dat ze nu als de brandweer gaan sleutelen, we gaan het zo zien.
Waarom stond er dan op formula 1.com dat sessie 11:12 lokale tijd weer erder zou gaan? Laat aar :P was uur tijds verschil denk ik vergeten.

En waaro heeft Hamilton niet gereden?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ik weet van Hamilton dat hij op het laatste moment nog de baan op wilde gaan maar net niet de pitsuitgang haalde, deze was toen al gesloten.
De monteurs konden de Mclaren weer achteruit de pits in duwen. Ik vermoed dat ze wilde wachten tot verderop in de sessie, toen crashte vettel en toen was het al voorbij.
Iets in die richting... ::)

Senergy

Virgin denkt dat de nieuwe upgrade 1.5 seconde opleverd.

En enkel Glock rijdt er nu mee en toch blijft d'Ambrosio vlakbij  :D
Belgen en regen dat werkt toch altijd o zo goed in F1
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 mei 2011 - 11:39:45
Ik weet van Hamilton dat hij op het laatste moment nog de baan op wilde gaan maar net niet de pitsuitgang haalde, deze was toen al gesloten.
De monteurs konden de Mclaren weer achteruit de pits in duwen. Ik vermoed dat ze wilde wachten tot verderop in de sessie, toen crashte vettel en toen was het al voorbij.
Iets in die richting... ::)
Las op gpudate dat Hamilton problemen met de versnellingsbak zou heben.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Citaat van: Burorri op 06 mei 2011 - 11:20:47


En waaro heeft Hamilton niet gereden?

Er werd volgens mij gezegd dat zijn koppeling bleef hangen. Daardoor was hij te laat bij de uitgang van de pits. Ik denk trouwens dat ze niet gereden hebben om regenbanden te sparen of zo. De bedoeling was wel dat ze een 'practice start' gingen doen, maar alleen Button kon dat uiteindelijk dus uitvoeren.

Enzo

DÁmbrosio 2 tiende sneller dan Glock in VT2 met een oude spec, beide Virgins sneller dan HRT.
Dan is niet onaardig gedaan van de Belg.  8)

McLaren en Mercedes zitten er goed bij tot dusver, alle vier binnen een halve seconde.


Senergy

#37
Citaat van: Enzo op 06 mei 2011 - 14:34:49
DÁmbrosio 2 tiende sneller dan Glock in VT2 met een oude spec, beide Virgins sneller dan HRT.
Dan is niet onaardig gedaan van de Belg.  8)

McLaren en Mercedes zitten er goed bij tot dusver, alle vier binnen een halve seconde.

:D super toch hij rijdt zijn meer ervaren teamgenoot die met de updates mag rijden even naar huis.
ok misschien met minder benzine ofzo maar toch je moet het maar doen als rookie

oké zie net dat Jerommeke in de 2e oefensessie blijkbaar ook met de nieuwe neus rond rijdt
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Niels_

Bocht 8 levert nu al spektakel op. :P

Mooi voor Alonso dat hij VT1 als eerste afsluit, maar dit zegt natuurlijk helemaal niks. Denk dat Mercedes er ook weer kort bij gaat zitten dit weekend.

JimmySPA

Niks gezien, morgen wordt ook niks. En zondag? Hmmm zal wel opnemen worden!
Wordt een interessante GP!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Was vandaag in dierentuin Blijdorp,maar ik heb geloof ik wel eea gemist! Vettel gecrased, mclaren en mercedes wisselen de top 4 in VT2.. Rosberg P2 8) en een regen sessie! Mmm toch maar even downloaden en kijken! Best nieuwschierig naar morgen en Zondag! :)

T.Nuvolari

Morgen met het gezin weg met de fiets, zondag een kleurrijk festivalletje in Boom. Voor mij dus ook geen live GP dit weekend. Het is goed weer, dus moet dat ook niet van mij.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 06 mei 2011 - 16:45:35
Bocht 8 levert nu al spektakel op. :P

Mooi voor Alonso dat hij VT1 als eerste afsluit, maar dit zegt natuurlijk helemaal niks. Denk dat Mercedes er ook weer kort bij gaat zitten dit weekend.

volgens mij zal mercedes nog sneller zijn dan ferrari, en zal de scuderia mogen strijden met renault.
Maar laten we hopen op een podium van ferrari

gloudiesaurus

Citaat:D super toch hij rijdt zijn meer ervaren teamgenoot die met de updates mag rijden even naar huis.
ok misschien met minder benzine ofzo maar toch je moet het maar doen als rookie

oké zie net dat Jerommeke in de 2e oefensessie blijkbaar ook met de nieuwe neus rond rijdt

Virgin heeft gezegd dat D'Ambrosio ook even aan de update mag ruiken, maar het pakket dit weekend toch echt voor Glock is...
Ben benieuwd wat Glock kan als het droog is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is