Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

Kootje

Ik verwacht dat 't 'n prooi voor Mclaren wordt.
Red Bull heeft zijn KERS nog niet voor elkaar ,en dat kost ze het podium.
Massa verslaat wederom Alonso ,en wordt 3e.

gloudiesaurus

Red Bull zegt zijn KERS nu juist wel voor elkaar te hebben, ben benieuwd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 04 mei 2011 - 19:35:51
Red Bull zegt zijn KERS nu juist wel voor elkaar te hebben, ben benieuwd!
Heb dat nog nergens gelezen, zou je me kinkje kunnen sturen?
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

We zullen wel zien of ze het goed aan het werk hebben gekregen. Lijkt me raar dat ze die van Renault gebruiken en zij wel problemen hebben, terwijl Renault nog geen enkel probleem heeft gehad.

Citaat van: Burorri op 04 mei 2011 - 22:58:40zou je me kinkje kunnen sturen?
Geen gore praat op het forum aub!  ;D



Gerard

Citaat van: Burorri op 04 mei 2011 - 22:58:40
Citaat van: gloudiesaurus op 04 mei 2011 - 19:35:51
Red Bull zegt zijn KERS nu juist wel voor elkaar te hebben, ben benieuwd!
Heb dat nog nergens gelezen, zou je me kinkje kunnen sturen?

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/258814/red-bull-problemen-met-kers-zijn-opgelost/
Hier het kinkie linkje ;D ;)

rafael25




De DRS-zone op Istanbul Park gaat vlak voor het knikje in het achterste rechte stuk, bocht 11, bocht 12



De locatie van de DRS-zone is verrassend genoeg op dezelfde plek waar Red Bull-piloten Mark Webber en Sebastian Vettel door een contact de overwinning moesten laten aan McLaren ::)

Gerard

#21
Volgens mij..... is het 'detection' punt, het punt waarop bepaald wordt of een coureur binnen 1 seconde van zijn voorganger zit, en dus het DRS mag activeren ;)

het DRS 'Activation' punt, is het punt waarop de achtervleugel neergeklapt mag worden.. ;)


Wat ik zo vreemd vind is het feit dat er zo'n eind zit tussen dat detection en het activation punt ???

Dat zal wel komen door de lengte van het rechte stuk waar DRS gebruikt mag worden (net als in China) maar waarom het 'detection' punt niet vlak vòòr het 'Activation' punt?
:-\


Niels_

De Grand Prix van Turkije, de eerste Europese race van het seizoen, zal volgens de laatste voorspellingen onder regenachtige omstandigheden worden verreden.

Zowel voor vrijdag, zaterdag als zondag wordt regen verwacht op het circuit van Istanbul Park, dat dit jaar voor de zevende keer door de Formule 1 wordt bezocht. De temperatuur komt naar verwachting rond de achttien graden te liggen. De Turkse Grand Prix is nog niet eerder onder natte omstandigheden verreden. Vorig jaar dreigde het wel te gaan regenen, maar bleef het bij enkele druppels.


Valt te lezen op GPupdate, maar ik vrees dat het niet voor zondag zal worden gezien de voorspellingen. Vrijdag en zaterdag zou wel kunnen...

Gerard

Gaaf!!
De heren hebben nog niet geraced op regenbanden van Pirelli!

Kom maar op met die bui zo halverwege de Qualy en race :)

Folkert

Citaat van: Gerard op 05 mei 2011 - 10:57:35
Citaat van: Burorri op 04 mei 2011 - 22:58:40
Citaat van: gloudiesaurus op 04 mei 2011 - 19:35:51
Red Bull zegt zijn KERS nu juist wel voor elkaar te hebben, ben benieuwd!
Heb dat nog nergens gelezen, zou je me kinkje kunnen sturen?

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/258814/red-bull-problemen-met-kers-zijn-opgelost/
Hier het kinkie linkje ;D ;)

Dankje voor de kinkt info ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo



Folkert

Heavy moment ja. Vraag me af wat dat gaat betekenen voor de rest van het weekend. Krijgen ze de auto op tijd gerepareerd voormorgen. Maar de sessie istoch nog neit afgelopen? Zijn toch nog 45 min ofzo te gaan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 06 mei 2011 - 11:01:46
Heavy moment ja. Vraag me af wat dat gaat betekenen voor de rest van het weekend. Krijgen ze de auto op tijd gerepareerd voormorgen. Maar de sessie istoch nog neit afgelopen? Zijn toch nog 45 min ofzo te gaan?

Vt1 is nu klaar, om 13.00 uur begint Vt2.
Ik denk dat ze nu als de brandweer gaan sleutelen, we gaan het zo zien.