Istanbul Park, Turkije!

Gestart door Enzo, 01 mei 2011 - 18:25:08

« vorige - volgende »

0634


JimmySPA

De Merc's gaan idd erg goed! Ik ben benieuwd wat het gaat worden..

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

0,001 sec verschil tussen Schumacher en Vettel... 8)
De begint er goed uit te zien voor Mercedes.

0634

En toch heeft Virgin alle geluk van de wereld dat HRT niet mee heeft gedaan aan de pre-season tests. Als je ziet hoe dicht die Spanjaarden al op de Virgins zitten....

Enzo

Citaat van: Jeroen op 07 mei 2011 - 12:00:25
En toch heeft Virgin alle geluk van de wereld dat HRT niet mee heeft gedaan aan de pre-season tests. Als je ziet hoe dicht die Spanjaarden al op de Virgins zitten....

Ze zitten best dicht bij elkaar inderdaad, en Jeromme weer voor Timo.
Dat laatste moet onze Belgische Pitters toch vrolijk stemmen... 8)

robbert

eindelijk nog eens een hoopvol kwalificatie tegemoet voor mij. Als het bij ferrari niet meer lukt, dan lukt het gelukkig terug bij schumacher.
Bij Ferrari gaat het van kwaad naar erger, met een 2de betrouwbaarheidsprobleem dit weekend. nog héééél veel werk aan de winkel dus

gloudiesaurus

Opmerking van Gerard:

Citaatback OT: VT 3 vanmorgen... MERCEDES ZAT ER WEER BIJ VOORAAN!
gaan zij nu hoge ogen gooien en zich mengen in de strijd tussen Red Bull en McLaren???
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Glock geeft nu aan dat de belangstijkste updates, waaronder de geblazen diffusers niet werken...
Auto zou te warm worden en ze worden er dus voor de kwali weer af gehaald.
Volgens mij moet Glock zo langzamerhand toch wel een beetje gek worden bij Virgin ;)

En uiteraard, de verschillen zijn klein en Mercedes zit er goed bij. Ik ben hoopvol voor de kwalificatie  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

En toch staat Jerome voor hem, 2 plaaatsen zelfs.. Jammer datie alsnog achteraan mowt starten door de straf :(

Maar... Even iets anders...

Kobayashi start als 23ste, en heeft meer nieuwe banden dan wie dan ook, kan mooi inhalen en heeft zijn DRS,KERS en inhaalmagie!
dat kan nog een mooie middag voor ons worden moorgen!

0634

Knappe tijd van Rosberg zeg. Al vrees ik voor een dominante RedBull race... Hopelijk kan Webber aanhaken bij Vettel maar ik vrees van niet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 mei 2011 - 14:16:59
Knappe tijd van Rosberg zeg. Al vrees ik voor een dominante RedBull race... Hopelijk kan Webber aanhaken bij Vettel maar ik vrees van niet.

Of RBR moet weer problemen hebben met haar KERS...Maar dat is hopen op tegenslag van een ander. Nee, deze GP wordt een RBR-feestje.

Folkert

Sluit Merc en Mac niet uit. En Alonso ook niet. Wat ik me altijd afvraag: hoe zit het nu met banden bij de rijders?
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

http://www.f1pits.net/nieuws/vier_op_rij_voor_vettel/

CitaatWat ik me altijd afvraag: hoe zit het nu met banden bij de rijders?

Hm?
Ik denk dat bijna iedereen wel het 'foutje' van McLaren (Hamilton) zal kopieren. Zo ook vandaag; banden sparen in de kwalificatie, zodat je banden overhoudt voor de race. Men heeft vier sets nodig voor de race. Hoe meer je overhoudt, hoe vaker je op zacht kunt overgaan...

Vandaar dat men bij de BBC zich verheugde op een ontketende Kobayashi voor de race...Ik hoop ook dat Koba-san ons trakteert op mooie inhaalmomenten!

Gerard

#58
Jammer dat Rosberg geen wereld 'starter' is, dus ik vrees dat hij achter de McLarens terecht komt.. Aan de andere kant, start hij van de schone kant vd baan, dus misschien kan Nico de Bulls spliten :)

en wat was er nou met Button?? Het leek wel of hij verkeerd schakelde bij het opkomen van het rechte stuk ???

robbert

Ferrari,... tja, de problemen stapelen zich op. Nieuwe motor voor massa en dan de laatste sessie gewoon maar 1 rondje gereden. Qua betrouwbaarheid bij ferrari, zijn ze ook niet meer top.
De overwinning is voor vettel, dat is zeker