Silly Season 2011-2012

Gestart door Enzo, 30 april 2011 - 17:37:25

« vorige - volgende »

Senergy

Het is natuurlijk maar een gedachtengang maar hoe ik het volgend jaar graag zou zien.

Red Bull : Vettel - Buemi
McLaren : Hamilton - Button
Ferrari : Alonso - Massa
Mercedes : Schumacher - Rosberg
Lotus-Renault : Kubica - d'Ambrosio
Force India : Sutil - Di Resta
Torro Rosso : Alguersuari - Ricciardo
Williams : Hulkenberg - Nieuwe Rookie
Sauber : Kobayashi - Perez of weer een nieuwe rookie
Lotus : Trulli - Kovalainen
Virgin : Petrov - Wickens
HRT : Liuzzi - ?????
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

meatball

Citaat van: Senergy op 11 mei 2011 - 13:49:05
Het is natuurlijk maar een gedachtengang maar hoe ik het volgend jaar graag zou zien.

Red Bull : Vettel - Buemi
McLaren : Hamilton - Button
Ferrari : Alonso - Massa
Mercedes : Schumacher - Rosberg
Lotus-Renault : Kubica - d'Ambrosio
Force India : Sutil - Di Resta
Torro Rosso : Alguersuari - Ricciardo
Williams : Hulkenberg - Nieuwe Rookie
Sauber : Kobayashi - Perez of weer een nieuwe rookie
Lotus : Trulli - Kovalainen
Virgin : Petrov - Wickens
HRT : Liuzzi - ?????
Zo mag het van mij ook zijn  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Buemi? Wat moet die in vredesnaam bij RedBull?

Gerard

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2011 - 20:50:36
Buemi? Wat moet die in vredesnaam bij RedBull?

koffiezetten voor Vettel, zn broodtrommeltje klaarmaken, zijn hotelkamer schoonmaken...
En als dank daarvoor mag hij ook nog meerijden ;D

Nee, grapje..
Ik denk dat het een logisch vervolg zal zijn, al denk ik eerder dat Alguersuari door zal stromen naar het moederteam van Red Bull.

0634

Ik denk dat geen van beiden zullen doorstromen. Ik denk dat Webber nog een jaartje zal blijven en dat Marko allang in zijn hoofd heeft zitten dat Ricciardo na een jaartje Toro Rosso door zal stromen naar RedBull waarna Vergne in mag stappen in de STR.

Maar dat is alleen wat ik denk....

meatball

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2011 - 20:50:36
Buemi? Wat moet die in vredesnaam bij RedBull?
Massa nog bij Ferrari
d'Ambrosio bij Lotus Renault
Hulkenberg terug
Wat kan mij de tweede RedBull dan schelen ,voor mij is dit het perfecte f1 veld voor volgend jaar.
Alleen Schumacher,als die zo blijft rijden dan liever niet meer het doet me teveel pijn  :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gerard

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2011 - 23:11:50
Ik denk dat geen van beiden zullen doorstromen. Ik denk dat Webber nog een jaartje zal blijven en dat Marko allang in zijn hoofd heeft zitten dat Ricciardo na een jaartje Toro Rosso door zal stromen naar RedBull waarna Vergne in mag stappen in de STR.

Maar dat is alleen wat ik denk....

Dat zou inderdaad goed kunnen!
Maar zou Buemi of Alguersuari dan " afgeserveerd" worden denk je?

Senergy

Buemi bij Red Bull waarom?

Dit is het jaar waarin ze moeten presteren en laten zien wat ze waard zijn. Dat weten ze allebei.

wel het is Buemi die laat zien wat hij waard is met 4x een finish voor zijn ploegmaat. en 2x een puntenfinish wat niet van alguersuari gezegd kan worden
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Enzo

Citaat van: Gerard op 12 mei 2011 - 09:37:43
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2011 - 23:11:50
Ik denk dat geen van beiden zullen doorstromen. Ik denk dat Webber nog een jaartje zal blijven en dat Marko allang in zijn hoofd heeft zitten dat Ricciardo na een jaartje Toro Rosso door zal stromen naar RedBull waarna Vergne in mag stappen in de STR.

Maar dat is alleen wat ik denk....

Dat zou inderdaad goed kunnen!
Maar zou Buemi of Alguersuari dan " afgeserveerd" worden denk je?

Als we de verhalen moeten geloven wel, iig één van de twee moet weg aan het einde van het seizoen

Gerard

Ik denk dat Sutil een eventueel zitje bij Renault Lotus vooropig wel kan vergeten ;D
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2011/05_mei/12/110512_sutil.xml


Kootje

Ondanks alle geruchten rond Rosberg en DiResta hou ik 't op 't volgende:

Bij Red Bull ,McLaren ,Ferrari en Mercedes verandert er niets.
Bij Renault keert Kubica terug ,Petrov blijft.
William en Sauber blijven ook in de huidige bezetting doorgaan.
Sutil verlaat Force India ten faveure van Hülkenberg ,DiResta blijft.
Toro Rosso vervangt Buemi voor Ricciardo ,terwijl Alguersuari ondanks slechtere resultaten mag blijven.
Bij Lotus neemt Trulli eindelijk afscheid en wordt Sutil aangetrokken ,Kovalaïnen blijft.
Virgin neemt afscheid van de klagende Glock ,waardoor Heidfeld z'n laatste kans krijgt ,D'Ambrosio ( of zijn vervanger ivm sponsorperikelen ) blijft.
Bij HRT blijft Liuzzi en gaat stoeltje 2 naar de hoogste bieder.

maw: EXIT Buemi ,Trulli en Glock
           IN Ricciardo ,Kubica en Hülkenberg
Khartikeyan blijft mogelijk als hie de hoogste bieder blijkt

Gerard

#57
Ik vraag me af of Kubica volgend jaar al zijn rentree kan maken.. Ik hoop het van harte, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan,maar Robert is nog verre van ' weer fit voor F1'

Enzo

Als ik het nu moet inschatten denk ik niet dat hij terug komt in de F1, er is teveel kapot gegaan in de crash.
Normaal kunnen functioneren zal al een knappe prestatie zijn voor hem... :-\

Maar wie weet, de witte jassen worden steeds slimmer en soms gebeuren er wonderen

Gerard

@enzo, ik ben er ook bang voor :(

Wat betreft de rest.. Di Montezemelo heeft verlklaard dat Massa gewoon voor Ferrari rijdt volgend jaar..

moeten we ons, juist daarom, zorgen gaan maken om Massa?? Juist als ze dat soort dingen gaan zeggen,gaan bij mij de alarmbellen af ;D