Welk team boekt de meeste vooruitgang?

Gestart door Enzo, 29 april 2011 - 13:54:21

« vorige - volgende »

Welk team komt het beste uit de startblokken in Europa??

Red Bull, ze hadden al de snelste auto en nu hebben ze een goed werkende KERS
3 (16.7%)
McLaren, heeft in China laten zien dat RedBull te verslaan is en kan sneller ontwikkelen
10 (55.6%)
Ferrari, komt met een razendsnelle B-spec
3 (16.7%)
Mercedes, was al snel en heeft nu haar DRS en benzineverbruik problemen opgelost
2 (11.1%)
Renault, laten de tegenvallende race in China achter zich en nemen revanche
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Enzo

De drie weken voor het Europese seizoen zijn bijna voorbij, alle teams hebben goed de tijd gehad om hun auto´s te analyseren en te verbeteren.
Wie doet wat? Zal Red Bull nog steeds de overhand hebben? Wat denken jullie?  8)

rafael25

mclaren is dit jaar erg snel en loopt hard op red bull in.
ik hoop dat dit jaar mclaren met hamilton beide titels pakt
Het gaat een lang en zwaar jaar worden voor McLaren en RBR.
Maar het zal RBR toch enigszins zorgen baren dat deze slecht ontwikkelde McLaren al op race 3 voorbij de RBR wagen komt.
En er zitten nog een hoop trucjes in de mouw van McLaren.

Er is nog een lange weg te gaan en deze keer zal McLaren niet zoveel steken laten vallen als 2010!
dat was mijn mening! ;)

Niels_

Pff, moeilijk om te zeggen dit. Als je een achterstand hebt is het erg moeilijk om die weg te werken in het seizoen, omdat de andere teams natuurlijk ook niet stilzitten.

Ik zie McLaren de kloof op Red Bull nog wel min of meer dichten. Daarachter zie ik Ferrari zich dit seizoen nog wel ontpoppen tot 3e sterkste team, maar ik vrees dat het dat is dit seizoen.

En eerlijk gezegd hoop ik toch nog steeds dat Mercedes de aansluiting maakt, want ik wil Schumacher eigenlijk echt nog wel eens een race zien winnen... :P

Forza F1

Volgens mij heeft RBR nu gewoon een beetje last van dat KERS probleem... maar hebben ze nog steeds de snelste wagen, zowel tijdens kwalificaties als race. Die RBR7 gaat gewoon véél beter door de bochten dan de McL.

Volgens mij heeft Red Bull de bovenhand op circuits als:
Turkije
Spanje
Monaco
Silverstone
Singapore
Suzuka
Hungaroring
Valencia
Interlagos

en McLaren op:
Montreal
Monza
Spa
Abu Dhabi

Dus: RBR & Vettel verlengen hun titel  :)

meatball

Virgin daar worden ze eindelijk wakker en Jerommeke laat wat zien  :)

Of meer waarschijnlijk Mercedes daar zit geld en een paar rijders die toch beter moeten kunnen dan wat er tot nog toe uitkwam.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

RBR zal mss. nog last hebben van een onwillig KERS...Die kar van hun is zo onwijs slank, dat ik er een hard hoofd in heb dat Newey met een oplossing komt, zonder de basis-aero te verstoren.

McLaren heeft daar IMHO veel minder last van...Men heeft zelf gezien hoe hard McLaren ging, alleen maar door ouder onderdelen op hun auto te zetten.
Stel dat ze die (te) extreme onderdelen wel werkende krijgen... :o

Mercedes? Puntjes op de i zetten, denk ik. Maar ze zullen pas kunnen profiteren als RBR en/of McLaren grote steken laten vallen. Ferrari en Renault idem.

Franky R.


Gerard


Jozef

Citaat van: Franky R. op 29 april 2011 - 20:31:05
Ferrari heeft i.i.g. genoeg doekoe om met heel veel onderdelen te komen... ;D
http://www.f1pits.net/nieuws/ferrari_heeft_het_grootste/
;)
:o is dit niet minder dan de helft van wat ze pakweg 5 jaar geleden hadden? :-\

0634

Dat zou mooi zijn, gezien alle bezuinigingen.

JimmySPA

Citaat van: Jozef op 30 april 2011 - 00:17:45
Citaat van: Franky R. op 29 april 2011 - 20:31:05
Ferrari heeft i.i.g. genoeg doekoe om met heel veel onderdelen te komen... ;D
http://www.f1pits.net/nieuws/ferrari_heeft_het_grootste/
;)
:o is dit niet minder dan de helft van wat ze pakweg 5 jaar geleden hadden? :-\

Idd, ik heb ook wel eens bedragen gelezen van 400 miljoen. Maar misschien dat dat dollars waren...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

ik zie mclaren en redbull nog steeds de beste te zijn.
Renault en Mercedes zullen wel vooruitgang boeken, terwijl ferrari met nieuwe updates afkomt maar nog niks verbeterd, maar gewoon achteruit gaat. En zo nog achter renault en eventueel mercedes eindigt

0634


Folkert

Heb ik iets gemist? Heeft rbr zijn kers werkend gekregen?

Denk dat McLaren meeste progressie boekt volgende week. Als ze nu voor rbr kwalificeren hebben ze nog grotere kans op de winst.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#14
Over 3 races kun je daar eigenlijk nog weinig over zeggen. Als RBR het KERS onder de knie krijgt, denk ik dat de progressie van McLaren weer teniet wordt gedaan. Maar het seizoen is nog lang. Teams als Ferrari en Mercedes zullen best nog wat in petto hebben. Mocht dat niet het gewenste resultaat opleveren, ben ik bang dat ze het bijltje erbij neergooien en zich gaan concentreren op het seizoen 2012. Want investeren in een auto die met de nieuwe updates niet het resultaat opleverd wat wordt verwacht is natuurlijk tijd en geld weggooien.
Some things are too important to be left in the past.