Welk team boekt de meeste vooruitgang?

Gestart door Enzo, 29 april 2011 - 13:54:21

« vorige - volgende »

Welk team komt het beste uit de startblokken in Europa??

Red Bull, ze hadden al de snelste auto en nu hebben ze een goed werkende KERS
3 (16.7%)
McLaren, heeft in China laten zien dat RedBull te verslaan is en kan sneller ontwikkelen
10 (55.6%)
Ferrari, komt met een razendsnelle B-spec
3 (16.7%)
Mercedes, was al snel en heeft nu haar DRS en benzineverbruik problemen opgelost
2 (11.1%)
Renault, laten de tegenvallende race in China achter zich en nemen revanche
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Folkert

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 07:36:09
Die zijn inderdaad verdomd goed bezig. ReBull zullen ze, m.i., nog niet kunnen aanvallen maar we zullen zien of ze wel de McLarens voor kunnen blijven in de race. Want in alle eerlijkheid is McLaren dit jaar in races wel beter dan in kwali. Dus eerst maar eens kijken of Mercedes die racepace kan matchen. Ik denk van wel en ik hoop op een mooi podium voor Rosberg, die nu echt eens een auto verdiend waarin hij kan winnen!
Merc had in China toch wel goede pace, maar die kwam denk ik ook tot stand door het hogere verbruik(als ik mjn broertje goed begreep) en dat kan wel zorgen voor extra snelheid. Maar ben benieuwd, Nico verdiend eindelijk eens een echte top auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ik dacht na de eerste 2 races datLotus  Renault de meeste vooruitgang had geboekt,maar Petrov en vooral Nock hitfeld ( ;D ) vallen me toch ietwat tegen..
lotus komt ook steeds dichter bij de Torro Rosso's...

Kootje

En laten we HRT niet vergeten !!!
Na 'n  dramatische seizoensstart staan ze ( buiten de straf van Jerome om ) voorlopig met 1 auto voor 'n Virgin.

Senergy

Tja qua racepace heeft Ferrari toch het meeste laten zien.
Mercedes GP moet iets vinden om met een zware wagen ook snelheid te halen.
Lotus-Renault moet zien dat hun rijders niet in elkaars haren vliegen (vond ik weer een leuk stukje in de race)
Red-Bull moet nog niet te veel doen eigenlijk.
Mclaren heeft toch ook niet de gehoopte sprong gemaakt

Alonso kon mooi mee met de red-bull's
en ik heb een Massa gezien die vecht voor plaatsen (spijtig van zijn foutje in de pits er zat meer in)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Ik geloof dat die sprong niet werd gemaakt omdat er nog niet met alle nieuwe onderdelen werd gereden. En hamilton had zelf ook lopen prutsen in het begin van de race.

Barcelona zouden er nog meer updates komen.

Maar los daar van heeft Alonso het wel heel goed gedaan. De Ferrari heeft goede race snelheid, maar komt iets te kort nog op rbr.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Ik was ervan overtuigt dat 't McLaren zou zijn.
Maar om diverse redenen vielen zij zwaar tegen.
Al verwacht ik dat ze in Barcelona keihard terug zullen slaan.

Uiteindelijk moet ik tot mijn grote verdriet zeggen dat Ferrari de grootste sprong gemaakt lijkt te hebben.
Even leek het erop dat ook Mercedes zich bij de top gevoegd had ,maar die vielen qua racepace ver terug.
Gelukkig voor mij lijkt ook Williams de aansluiting met het middenveld weer gemaakt te hebben ,dus ook zij komen in aanmerking.

Nu na Turkije zeg ik: 1, Ferrari
                                2, Williams
                                3, Mercedes

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 mei 2011 - 12:55:32
En laten we HRT niet vergeten !!!
Na 'n  dramatische seizoensstart staan ze ( buiten de straf van Jerome om ) voorlopig met 1 auto voor 'n Virgin.

Voor HRT is elke tiende een forse verbetering... ;D

Kootje

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2011 - 13:48:59
Citaat van: Kootje op 08 mei 2011 - 12:55:32
En laten we HRT niet vergeten !!!
Na 'n  dramatische seizoensstart staan ze ( buiten de straf van Jerome om ) voorlopig met 1 auto voor 'n Virgin.

Voor HRT is elke tiende een forse verbetering... ;D
;D :D ;D

Kun je nagaan..... ::)
.....in Australie waren ze nog ruim 2 seconden langzamer dan de Virgins.
:-X Puur naar tijdswinst gekeken hebben zij de meeste vooruitgang geboekt.
Alleen jammer dat dit er tijdens de race niet uitkwam.  :-\