Politiek

Gestart door Michael schumacher, 20 april 2011 - 12:50:01

« vorige - volgende »

Edwin90

Ik neem aan dat er van Nederland-België rivaliteit ook geen sprake is op dit forum  :)

Enzo

Citaat van: SDG op 21 april 2011 - 21:49:57
Citaat van: Enzo op 21 april 2011 - 21:35:13
Beetje rustig aan he Kootje, deze site heeft Belgische roots... ;D

In cyberspace maakt dat allemaal niet veel uit. Op internet clusteren de mensen namelijk eerder samen volgens taal dan volgens landjesgrenzen. Ik beschouw dit forum dan ook als een Nederlandstalig forum eerder dan als een 'Belgisch'. Maar ik ben dan ook iemand die aan heel die Nederland-België rivaliteit geen enkele boodschap heeft.

Idem!  :)

T.Nuvolari

Tuurlijk is er geen rivaliteit, maar een mens mag toch een keer lachen hé.  ;)

Senergy

HOORAY HOORAY een jaar lang zonder regering (de interim-regering niet meegerekend uiteraard)
vandaag is het 365 dagen na de val van onze regering  :-[

mag ik dan nu ook een jaar geen knijt doen op het werk? en er dan nog dik voor betaald worden?  ::)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Citaat van: M@rc op 22 april 2011 - 09:16:53
Tuurlijk is er geen rivaliteit, maar een mens mag toch een keer lachen hé.  ;)

Precies.
Het zal mij iig 'n rotzorg zijn of iemand Belg ,Nederlander ,Duitser of wat dan ook is.
Zolang er maar op 'n beschaafde en respectvolle manier met elkaar omgegaan wordt.
En dan moet 'n geintje af en toe best kunnen.

Mocht 'n geintje echt te ver gaan ,dan mag dit best gezegd worden.
Betreft het 'n geintje van mij ,dan zal ik daar m'n excuses voor maken.
Maar ik geloof niet dat dat hier nodig is.

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 22 april 2011 - 10:49:28
Mocht 'n geintje echt te ver gaan ,dan mag dit best gezegd worden.
Betreft het 'n geintje van mij ,dan zal ik daar m'n excuses voor maken.
Maar ik geloof niet dat dat hier nodig is.

Nee?  ;D

Kootje

Citaat van: M@rc op 22 april 2011 - 11:10:01
Citaat van: Kootje op 22 april 2011 - 10:49:28
Mocht 'n geintje echt te ver gaan ,dan mag dit best gezegd worden.
Betreft het 'n geintje van mij ,dan zal ik daar m'n excuses voor maken.
Maar ik geloof niet dat dat hier nodig is.

Nee?  ;D

Neuh......zolang er nog knipogende en lachende smileys bij de commentaren staan zit ik wel goed.  :-\
::)  Maar goed......voor de gevoelige typjes onder ons: SORRY ,zal proberen 't niet meer te doen !!!

maar ik beloof niks hé ?? ;)

SDG

Misschien wat off-topic - of ook weer niet - maar vandaag keek ik op GT1.tv naar het verslag van de kwalificatierace op de Sachsenring van zaterdag, gewonnen door Martin/Makowiecki in hun VDS-Ford. Na afloop van de race haalde men Marc Van der Straten, de patron van Marc VDS Racing, even voor de camera voor een kort interviewtje. Bleek dat de man enkel Frans machtig is. Dat hij geen Nederlands kon, had ik ergens wel verwacht, maar zelfs geen woordje Engels... Bij zoiets vraag ik me dus echt af hoe wereldvreemd iemand anno 2011 nog steeds kan zijn, en dan zeker wanneer je in zo'n wereldje zit waarin je de halve wereld afreist. Tijdens het interview diende Vanina Ickx als tolk voor VDS op te treden, om voor hem de in het Engels gestelde vragen van de interviewer te vertalen. Eigenlijk vooral bijzonder triest voor VDS zelf, vind ik dit.

Franky R.

Citaat van: SDG op 17 mei 2011 - 19:43:45
Misschien wat off-topic - of ook weer niet - maar vandaag keek ik op GT1.tv naar het verslag van de kwalificatierace op de Sachsenring van zaterdag, gewonnen door Martin/Makowiecki in hun VDS-Ford. Na afloop van de race haalde men Marc Van der Straten, de patron van Marc VDS Racing, even voor de camera voor een kort interviewtje. Bleek dat de man enkel Frans machtig is. Dat hij geen Nederlands kon, had ik ergens wel verwacht, maar zelfs geen woordje Engels... Bij zoiets vraag ik me dus echt af hoe wereldvreemd iemand anno 2011 nog steeds kan zijn, en dan zeker wanneer je in zo'n wereldje zit waarin je de halve wereld afreist. Tijdens het interview diende Vanina Ickx als tolk voor VDS op te treden, om voor hem de in het Engels gestelde vragen van de interviewer te vertalen. Eigenlijk vooral bijzonder triest voor VDS zelf, vind ik dit.

Ik dacht ook Peter Sauber enkel Duits wenst te spreken...Maar idd. een beetje wereldvreemd...

Sabai


SDG

Citaat van: Franky R. op 17 mei 2011 - 21:40:10
Ik dacht ook Peter Sauber enkel Duits wenst te spreken...Maar idd. een beetje wereldvreemd...


Ik heb eens gelezen dat verschillende mensen aanvankelijk dachten dat Monisha Kaltenborn de tolk van Peter Sauber was...