Man van de race: China

Gestart door Kootje, 17 april 2011 - 11:35:38

« vorige - volgende »

wederom de bekende weg: wie en waarom

Lewis Hamilton
11 (44%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Mark webber
10 (40%)
Jenson Button
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Felipe Massa
2 (8%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (8%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
één van de anderen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 01 mei 2011 - 11:35:38

Kootje

Voor mij is het redelijk duidelijk.
Het kunnen er eigenlijk maar 2 zijn.

1, Lewis Hamilton  -  na 'n briljante start reed hij 'n zo goed als foutloze race en pakte op 'n briljante manier Massa ,Rosberg ,Button ,Vettel en de overwinning.
2, Mark Webber  -  rijd ff van 18 naar 3 en leverde onderweg mooie gevechten met oa Schumacher ,Rosberg en Alonso wat toch ook niet de minsten zijn.

Maar goed ,er kan er maar één man of the match zijn ,en dat is dan toch Mark Webber !!!

McLaren_über_alles

#1
Hamilton natuurlijk. Schitterende race, zeer agressief, veel inhaalmanoeuvres en race winnaar in een auto die niet zo sterk is als de RB.

EDIT: Had Webber gisteren niet als een natte dweil rond gereden, was dit vandaag voor niks nodig...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Forza F1

Ik heb (lang) getwijfeld tussen Hamilton en Webber, maar uiteindelijk toch voor Webber gekozen.
P18 -> P3 vind ik indrukwekkender dan P2 -> P1, ook al heeft Hamilton een sensationele race gereden!!!
Geweldig van beide heren!!  :)

gloudiesaurus

Hamilton!
Vettel en Button op prachtige wijze ingehaald en een fantastische race gereden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Forza F1

Ook een mooi resultaat, zij het een beetje anoniem: Heikki Kovalainen 16des!! Vóór Perez en vóór Maldonado!!

Lotus pikt aan... very nice!!  8)

gloudiesaurus

Ja Lotus spreekt van de beste race tot nu toe... ik heb wel ff gemist hoe Kovalainen voorbij Maldonado is gekomen... Want in de kwalificatie was het verschil nogal groot.

En Perez had natuurlijk die problemen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: Forza Ferrari op 17 april 2011 - 11:56:45
Ik heb (lang) getwijfeld tussen Hamilton en Webber,
P18 -> P3 vind ik indrukwekkender dan P2 -> P1, !!!
Geweldig van beide heren!!  :)

Ik heb daar helemaal niets aan toe te voegen, behalve dan dat ik het helemaal eens ben met bovenstaande..
Ik heb alleen wèl  voor Lewis gekozen, ;D mede ook doordat er toch extra spanning was voor de race, met het probleempje dat ze hadden me de auto..
LEwis was echt even heraakt dor deze overwinning... mooi moment!!!
Zeer mooi te zien hoe sportief de top 4 was! Die jongens gunnen het elkaar echt!! Ook Vettel!!

Waar zie je dat tegenwoordig nog in de (top)sport?

Makes me prooud te be a fan!!!

_Makke_

Hamilton en Webber waren vandaag veruit de 2 beste, met Massa die wat mij betreft the best of the rest was.

In feite zou ik op zowel Hamilton als Webber willen stemmen, maar dat gaat dus niet. Vandaar dat mijn stem naar Webber gaat.  Niemand had verwacht dat Webber nog op het podium zou geraken, het leek wel alsof hij moest hopen op minstens 1 SC. Dat leek achteraf dus niet eens nodig. Vandaar mijn keuze voor Webber.

0634

King Lewis! Schitterende zegetocht.

Michael schumacher

Schumacher; van een 14de plaats gestart en jammer de race niet een paar ronden langer duurde vandaag anders had alonso er nog aangehangen. Ben heel tevreden van wat ik gezien heb, meer van dat. Heeft op een bepaald moment een snellere alonso zelfs heel lang kunnen afhouden ook, de meeste anderen was alonso allang voorbij.

Uiteraard mag ook hamilton en webber er niet aan ontbreken, ook van deze pracht race,kan je niet omheen.

Enzo


_Makke_

Citaat van: Michael schumacher op 17 april 2011 - 13:26:10
Schumacher; van een 14de plaats gestart en jammer de race niet een paar ronden langer duurde vandaag anders had alonso er nog aangehangen. Ben heel tevreden van wat ik gezien heb, meer van dat. Heeft op een bepaald moment een snellere alonso zelfs heel lang kunnen afhouden ook, de meeste anderen was alonso allang voorbij.

Uiteraard mag ook hamilton en webber er niet aan ontbreken, ook van deze pracht race,kan je niet omheen.

Dan denk ik toch dat je je iets te hard laat leiden door het feit dat je fan bent van Schumacher. Schumacher deed het inderdaad niet slecht, maar Webber en Hamilton waren vandaag toch een klasse apart? Webber stoof quasi het hele veld voorbij, ondanks een lastige eerst stint. Hamilton reed een prachtige race en vocht een paar knappe duels uit. Zelfs Massa vond ik vandaag duidelijk beter dan Schumacher. Hij vertrok een positie achter Alonso, maar kwam met een riante voorsprong op de Spanjaard binnen. Schumacher reed een degelijke race, maar meer ook niet.

T.Nuvolari

Webber natuurlijk! Maakt niet uit wat hij gisteren heeft gedaan, je moet maar doen wat hij vandaag heeft gedaan.

Niels_

Webber, klasserace. Zonder KERS had ik hem niet eens in de top 5 voorspelt, maar hij rijdt een onwaarschijnlijke race en wordt nog 3e.