Man van de race: China

Gestart door Kootje, 17 april 2011 - 11:35:38

« vorige - volgende »

wederom de bekende weg: wie en waarom

Lewis Hamilton
11 (44%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Mark webber
10 (40%)
Jenson Button
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Felipe Massa
2 (8%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (8%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
één van de anderen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 01 mei 2011 - 11:35:38

Michael schumacher

#15

CitaatDan denk ik toch dat je je iets te hard laat leiden door het feit dat je fan bent van Schumacher. Schumacher deed het inderdaad niet slecht, maar Webber en Hamilton waren vandaag toch een klasse apart? Webber stoof quasi het hele veld voorbij, ondanks een lastige eerst stint. Hamilton reed een prachtige race en vocht een paar knappe duels uit. Zelfs Massa vond ik vandaag duidelijk beter dan Schumacher. Hij vertrok een positie achter Alonso, maar kwam met een riante voorsprong op de Spanjaard binnen. Schumacher reed een degelijke race, maar meer ook niet.

Hamilton en zeker webber rijden in topwagens, kampioenenwagens, het is al een mirakel de mercedes wat beter presteerde vandaag, schumacher starte vanop plaats nr 14 en massa? Alonso verloor vooral tijd doordat deze schumacher lang niet voorbij kon. De ferrari is nog altijd beter dan de ferrari en anderzijds zou ik wel eens willen zien mocht schumacher op een betere plaats zijn vertrokken wat het resultaat zou zijn geweest.

Enzo

Als appelen peren waren kon je ze beter vergelijken... ::)

Franky R.

Absoluut Lewis Hamilton!
Die liet zien dat hij daadwerkelijk iets geleerd had van 'Sepang'...

Met een speciale vermelding voor Webber, Schumacher EN Massa... :)

Michael schumacher

Citaat van: Enzo op 17 april 2011 - 15:13:21
Als appelen peren waren kon je ze beter vergelijken... ::)

Men moet idd webber niet gaan vergelijken met schumacher, die red bull is de beste en nog stukken beter dan de mercedes dus het is normaalste zaak van de wereld webber heel veel volk heeft ingehaalt.

Kootje

Ach..... Schumacher heeft ook maar één plekje gewonnen als je zijn briljante start niet meerekend.

Hij heeft zeker 'n goede race gereden ,maar om 'm nu tot MAN OF THE MATCH uit te roepen.....
Daarvoor waren er toch anderen die net ff betere prestaties op de baan legden.

Althans..... naar mijn mening hé.
Iedereen mag vinden wat hij / zij ervan vindt.

Hawthorn2

Citaat van: M@rc op 17 april 2011 - 14:27:02
Webber natuurlijk! Maakt niet uit wat hij gisteren heeft gedaan, je moet maar doen wat hij vandaag heeft gedaan.
Absoluut!
Ik zei vanochtend vroeg al, dat we van Webber wat zouden zien vandaag.
Wel raar dat ie altijd 'sterker' is als hij zich naar voren moet vechten.
Desalniettemin: ook knappe prestatie van Hamilton.

supersteven

let the sunshine shine in your heart

meatball

Massa hij begint een beetje terug de oude te worden eindelijk, net zoals hij Kimi in de vernieling reed is Alonso de volgende die wat gaat beleven  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Citaat van: meatball op 17 april 2011 - 20:57:00
Massa hij begint een beetje terug de oude te worden eindelijk, net zoals hij Kimi in de vernieling reed is Alonso de volgende die wat gaat beleven  :)
Dat zie ik toch niet zo snel gebeuren.
Al is 'n goede Massa echt wel opgewassen tegen Alonso.
Maar hem de vernieling inrijden ??
Nee ,daarvoor is Alonso simpelweg te goed.

Michael schumacher

Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 21:02:12
Citaat van: meatball op 17 april 2011 - 20:57:00
Massa hij begint een beetje terug de oude te worden eindelijk, net zoals hij Kimi in de vernieling reed is Alonso de volgende die wat gaat beleven  :)
Dat zie ik toch niet zo snel gebeuren.
Al is 'n goede Massa echt wel opgewassen tegen Alonso.
Maar hem de vernieling inrijden ??
Nee ,daarvoor is Alonso simpelweg te goed.

Massa moet alonso doorlaten ook als alonso duidelijk sneller is, ik meende dit in de 1ste race was, massa liet alonso gewoon passeren, lag er vingers dik op maar anderzijds als het snelheidsverschil zo groot is is dat niet abnormaal ook maar massa is de teef van alonso nu  :( :-X

Kootje

In Australië was dat inderdaad het geval.
Maar dat was meer 'n tactische truc om zo Button in 'n drive-through te dwingen of in ieder geval hem ook 'n positie aan Alonso te laten verliezen.

In Maleisié kun je je twijfels uiten over de mislukte stop bij Massa ,zij het niet dat de 2e stop van Alonso ook niet soepel verliep.
Vandaag heeft hij Alonso gewoon eerlijk verslagen.
We zullen verderop in het seizoen zien of hij dit vaker kan ,en of er dan weer 'n situatie zoals in Duitsland ontstaat.

Folkert

Citaat van: meatball op 17 april 2011 - 20:57:00
Massa hij begint een beetje terug de oude te worden eindelijk, net zoals hij Kimi in de vernieling reed is Alonso de volgende die wat gaat beleven  :)
Dus massa word weer verslagen aan het eind van het jaar?;)

Maar massa heeft mij vandaag positief verrast. Reed een sterke race en reed lang op podium koers. In tegenstelling tot wat hij zelf zei, denk ik niet dat andere strategie had geholpen. Sterker nog: ik denk dat andere strategie hem minder zou brengen.
Maar dit is een massa die ik wel graag zie. Hopelijk houd hij het dit jaar vol en hebben we halver wege nog 4 teams voor de winst.

Man van de race? Hamilton. Enorm sterke race en vertel rechtstreeks verslagen. Seb heeft duidelijk snelste wagen en was de te kloppen man tot nu toe. Hamilton heeft de race zaterdag gewonnen door tactisch slim te spelen en een setje vers rubber over te houden. Weet niet hoeveel het scheelde maar was de moeite ward.
Trotse vader van Rosalie(L)

Michael schumacher

Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 22:58:15
In Australië was dat inderdaad het geval.
Maar dat was meer 'n tactische truc om zo Button in 'n drive-through te dwingen of in ieder geval hem ook 'n positie aan Alonso te laten verliezen.

In Maleisié kun je je twijfels uiten over de mislukte stop bij Massa ,zij het niet dat de 2e stop van Alonso ook niet soepel verliep.
Vandaag heeft hij Alonso gewoon eerlijk verslagen.
We zullen verderop in het seizoen zien of hij dit vaker kan ,en of er dan weer 'n situatie zoals in Duitsland ontstaat.

Massa moest idd deze keer niet onderdoen maar de reden waarom alonso zoveel achterstand had op massa was te danken aan het supergoed verdedigen van schumacher, alonso had vers rubbers en heeft geruime tijd toch achter schumacher gehangen, had met veel moeite deze voorbijgestoken.

Senergy

We hebben ongetwijfeld allemaal de Massa terug gezien die voor het WK ging een paar jaar geleden.

Dus daarom heb ik ook Massa gezegd, hij heeft terug zijn "cojones" gevonden en dat kan ik alleen maar toejuichen
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Edwin90

Ik zou niet te vroeg juichen, ondanks dat ik Massa een warm hart toedraag en hoop dat hij zijn oude niveau gaat halen. Maar hij heeft het in China toevallig beter gedaan dan Alonso. In Maleisië was echter alleen het geluk dat Alonso een extra stop voor zijn vleugel moest maken. Anders was Alonso 3e geworden. De race in Maleisië van Massa was nou niet echt ijzersterk te noemen.