Cijfer voor de race: China

Gestart door Kootje, 17 april 2011 - 11:26:18

« vorige - volgende »

die is bekend

10
7 (33.3%)
9
8 (38.1%)
8
5 (23.8%)
7
1 (4.8%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 01 mei 2011 - 11:26:18

Kootje

Beter als dit krijg je ze niet.
Ik geef 'n dikke 10

JimmySPA

Niet geweldig, niet saai... Een 7...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Forza F1

Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 11:26:18
Beter als dit krijg je ze niet.
Ik geef 'n dikke 10

VOLLEDIG mee eens, van mij ook een 10 !!!!
Deze had alles: spanning, sensatie, overtaking, drama,... GEWELDIG !!!!  :)

gloudiesaurus

Een 9!
Een superrace, volop actie, vermakelijk, spanning, en een duel om de koppositie

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

McLaren_über_alles

Langs de ene kant een schitterende race, spanning van de eerste tot de laatste ronde vol inhaalbewegingen. Ook positief vond ik de zeer korte zone waar je het DRS kan gebruiken (inhalen kwam nu een stuk minder kunstmatig over).

Nadeel dan weer is dat strategie enorm belangrijk was (al zorgt dit wel voor een extra spanningsaspect), en dat de staat van de banden allesbepalend is. Vaak zag je mensen elkaar inhalen zonder dat er sprake was van een "gevecht", waardoor het meer leek alsof ze op automatische piloot voorbij de voorligger cruisen...

Voor de "verliezende" piloten moet dit laatste alleszins wel redelijk frustrerend zijn (cf. Vettel en Button; iets wat Button ook zei dat je eigenlijk gewoon een passagier bent, en totaal niet kan terugvechten).

Maar goed, Al bij al een zeer goede race! 9/10
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

Dikke 9 voor deze klassieker!

Michael schumacher

Ik zou een 11 geven maar helaas, wat een superrace meer van dat aub.

Een 7 geven? Komaan zeg, zo'n races zie je bijna nooit en was absoluut niet saai, zeer veel inhaal maneuvers, taktiek blijft belangrijk enz....super, alleen wil ik nog steeds dat tanken opnieuw zien ingevoerd worden, dat extraatje in de pits mis ik toch wel al zijn we daar button wel dankbaar voor vandaag haha.

_Makke_

Voor mij een mooie 9. Lang geleden dat ik zo'n prachtige race zag. Deze race bewees trouwens dat die DRS een zegen is voor de fans. Je ziet duidelijk meer inhaalacties. Wat meer gevechten, desnoods ergens in't midden van het pak, maakt het meteen een pak interessanter. Ook de banden zorgden voor meer spanning. Die verschillende strategieën werden wat in de kiem gesmoord door het verbieden van de tankbeurten tijdens een race. De banden maakten dat vandaag echter voor een groot gedeelte goed.

T.Nuvolari

#8
Van mij ook dix points. Gewoon omdat we lang hebben moeten wachten op zo'n klassieker en deze keer was het niet door 1 memorabele move of een geweldig ongeluk, nee gewoon lekker ouderwets racen door meerdere coureurs. Mensen klaagden vorig seizoen over een gebrek aan tactiek, nu is er weel teveel tactiek. Zo is het nooit goed natuurlijk.

JimmySpa heeft weer geen Ferrari op het podium gezien denk ik.  ;)

Niels_

9, moest Massa op het podium staan een 10. :-[ :P

Franky R.

Voor mij was het een goede negen waard!

Waarom geen tien, ondanks dat mijn favo Hamilton won?
Omdat de FIA er nog steeds in geslaagd is om mijn humeur te verpesten! Een DT-straf voor Perez?!
Zijn ze blind of zo?

Verder is het duidelijk wat iedereen zal doen voor de volgende GP's...banden sparen, zodat ze extra mogelijkheden hebben. Het tactiek van Hamilton werkte goed, maar zal in de toekomst voor enigszins flauwe kwalificatie-runs zorgen.

Kom...ik doe er een half puntje bij...9,5 dan.. ;)

Niels_

Citaat van: Franky R. op 17 april 2011 - 15:18:38
Voor mij was het een goede negen waard!

Waarom geen tien, ondanks dat mijn favo Hamilton won?
Omdat de FIA er nog steeds in geslaagd is om mijn humeur te verpesten! Een DT-straf voor Perez?!
Zijn ze blind of zo?

Verder is het duidelijk wat iedereen zal doen voor de volgende GP's...banden sparen, zodat ze extra mogelijkheden hebben. Het tactiek van Hamilton werkte goed, maar zal in de toekomst voor enigszins flauwe kwalificatie-runs zorgen.

Kom...ik doe er een half puntje bij...9,5 dan.. ;)
En dan krijgen we situaties zoals Webber dit weekend... :P

0634

Citaat van: JimmySPA op 17 april 2011 - 11:41:42
Niet geweldig, niet saai... Een 7...
Wat verwacht jij eigenlijk van een race?

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 april 2011 - 16:37:44
Citaat van: JimmySPA op 17 april 2011 - 11:41:42
Niet geweldig, niet saai... Een 7...
Wat verwacht jij eigenlijk van een race?

Denk dat Jimmy teveel naar Ferrari heeft gekeken, dat was inderdaad een beetje kleurloos.

JimmySPA

Geen chaos, geen regen, geen mooie omgeving, geen sfeer, geen safety car, geen publiek, geen Europa, geen Ferrari op 1, race in de ochtend, geen uitvaller, geen klapper, geen mega verrassingen...
Het F1 seizoen moet nog beginnen qua circuits! Canada, ring, spa, monza, silvestone...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"