F1 voor 2 spelers

Gestart door westelboy, 15 april 2011 - 15:53:18

« vorige - volgende »

westelboy

Hey iedereen

Ik ben Nick en kijk regelmatig naar de formule 1. Mijn grootste hobby is gamen en zou na lange tijd (f198) nog eens een formule 1 spel willen kopen voor de playstation. Maar ik vroeg mij af of er een f1 spel bestaat waarmee je met 2 spelers een volledig seizoen kunt spelen. Dat je bv samen in één ploeg rijdt en in spit-screen de kwalificaties en de race moet doen.


gloudiesaurus

F1 2010  kun je spelen, het heeft een online modus. Splitscreen zit er alleen niet op volgens mij.

Welkom op het forum trouwens ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Klopt ,zo'n spel bestaat ook niet.
Althans ,niet voor Playstation 2 / 3 en X-box 360.
Wellicht dat er wel 'n PC spel te vinden is met die mogelijkheid ??

JimPunkRawker

#3
Citaat van: Kootje op 21 april 2011 - 18:18:50
Klopt ,zo'n spel bestaat ook niet.
Althans ,niet voor Playstation 2 / 3 en X-box 360.
Wellicht dat er wel 'n PC spel te vinden is met die mogelijkheid ??

Volgens mij zijn er in het verleden wel Rally-games en tourwagen-games uitgekomen met mogelijkheden voor split-screen maar voor F1 nooit.
GP 2 (en ws ook 1,3 en 4) kon je wel met zn tweenen een seizoen doen. dan deed je om de buurt een Q sessie van een paar ronden, en werd er in de race over om de zoveel ronden omgeschakeld naar de andere speler en werd de huidige overgenomen door de AI

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

F1 05 en 06 kon je wel splitscreen tegen elkaar op de ps2 hoor!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

F1 06 kan op de PS3 niet splitscreen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Maar de vraag was niet of er 'n splitscreen functie op zit.

De vraag was: Of er een f1 spel bestaat waarmee je met 2 spelers een volledig seizoen kunt spelen.Dat je bv samen in één ploeg rijdt en in spit-screen de kwalificaties en de race moet doen.
Volgens mij is dat niet mogelijk namelijk ,maar kan me vergissen.

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Misschien wat laat, maar F1 2002 heb ik zelf voor de Playstation 2 en daar is het mogelijk om een volledig seizoen te spelen samen met split screen. De vraag is echter of dat tegenover F1 98 zo'n vooruitgang is. :P

JimmySPA

F1 2002, we zijn (bijna) 10 jaar verder! De pixels kan je tellen. Paar jaar geleden dacht ik nog he gaaf, 2001 heb ik nog voor de PSone maar dat was toch erg om terug te zien :P Vroegah

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: JimmySPA op 04 mei 2011 - 23:00:00
F1 2002, we zijn (bijna) 10 jaar verder! De pixels kan je tellen. Paar jaar geleden dacht ik nog he gaaf, 2001 heb ik nog voor de PSone maar dat was toch erg om terug te zien :P Vroegah

Ik heb zelfs F1 Racing Simulation van UbiSoft nog liggen (simulatie van het seizoen 1996), kun je nagaan. De tijd waarin de fameuze 3DFX-kaarten de nieuwste rage waren op grafisch gebied. Ik zie me dat nog steeds spelen op mijn P1 166 Mhz met 15-inch monitor destijds...

Niels_

F1 2002 was wel een ownspel hoor. Maar natuurlijk, races als in Monaco, dat kon je gewoon niet serieus nemen als je met twee speelt. :P

SDG

Citaat van: SDG op 05 mei 2011 - 14:15:42
Citaat van: JimmySPA op 04 mei 2011 - 23:00:00
F1 2002, we zijn (bijna) 10 jaar verder! De pixels kan je tellen. Paar jaar geleden dacht ik nog he gaaf, 2001 heb ik nog voor de PSone maar dat was toch erg om terug te zien :P Vroegah

Ik heb zelfs F1 Racing Simulation van UbiSoft nog liggen (simulatie van het seizoen 1996), kun je nagaan. De tijd waarin de fameuze 3DFX-kaarten de nieuwste rage waren op grafisch gebied. Ik zie me dat nog steeds spelen op mijn P1 166 Mhz met 15-inch monitor destijds...

Voor de nostalgici onder ons, dit was de intro van het spel.  :)


gloudiesaurus

Herinner je deze ook nog:


Heb dat spel destijds helemaal grijs gespeeld :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Senergy

Another area the studio will much more attention to this time is multiplayer as F1 2011 will include various new multiplayer options as 16 players can now enjoy online-racing together, 8 AI drivers can be added to simulate a full 24-car field. Also new is co-op mode that allows two players to tackle a complete career.

F1 2011

doet het dus met een co-op career mode mooi mooi  ;D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!