F1 voor 2 spelers

Gestart door westelboy, 15 april 2011 - 15:53:18

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat
F1 2011

doet het dus met een co-op career mode mooi mooi   

Leuke optie.
Misschien dat je dan in 'n minder team ook eens de constructeurstitel kan pakken.
Daar heb je nu (F1 2010) toch echt 'n Red Bull of McLaren voor nodig.

com

Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2011 - 19:18:27
Herinner je deze ook nog:


Heb dat spel destijds helemaal grijs gespeeld :)


;D Grappig om te zien echt lang geleden, Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dat ik ook zo'n f1 spel had { lol alleen wist ik toen nog niet wat F1 was} daar kon een malborro mclaren kiezen of de williams. De geluiden waren helemaal grappig toen met bliebjes  ;D

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2011 - 19:18:27
Herinner je deze ook nog:


Heb dat spel destijds helemaal grijs gespeeld :)
Ziet er nog best gelikt uit.  ;)
Zeker in vergelijk met mijn 1e F1 game.

http://www.youtube.com/watch?v=Bpsplt05qWw&feature=related

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2011 - 19:18:27
Herinner je deze ook nog:


Heb dat spel destijds helemaal grijs gespeeld :)


Ik heb ze allemaal gehad...GP1,2, 3 & 4....


3 & 4 heb ik nog...Alleen speel ik ze niet meer! Moet toch eens weer installeren en spelen...Ook een stuurtje gekocht, maar ja...werk, werk, werk!

westelboy

Citaat van: Senergy op 07 juni 2011 - 15:16:20
Another area the studio will much more attention to this time is multiplayer as F1 2011 will include various new multiplayer options as 16 players can now enjoy online-racing together, 8 AI drivers can be added to simulate a full 24-car field. Also new is co-op mode that allows two players to tackle a complete career.

F1 2011

doet het dus met een co-op career mode mooi mooi  ;D

Heel leuke toevoeging. Hopelijk is het een beetje leuk uitgewerkt en dan hebben we een "must buy"  :)

Vieze baas

lijp die 2 speler career mode !!!


kent iemand het spel Monaco Grand Prix Racing Simulation 2?? dat was mijn eerste f1game die ik veel gespeeld heb.

Later nog heeeel veel gp3 en 4 en daarna eigenlijk niks meer fanatiek.

gloudiesaurus

Ik heb Monaco Grand Prix Racing Simulation 2 hier nog liggen. Daarin maken die F1-wagens een geluid als naaimachines ;D
Heb het nooit veel gespeeld, ben altijd groot liefhebbers geweest van de GP2 - serie.

Heb GP1 (oops ik word oud :o) helemaal grijs gespeeld, en ook GP2, GP3, en GP4 heb ik volop gespeeld.
Daarna nog F1 2007 op de PS3, en nu aan F1 2010. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik F1 2010, mede door tijdgebrek, veel minder speel als dat ik de andere F1- spellen heb gespeeld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 juli 2011 - 09:32:45
Ik heb Monaco Grand Prix Racing Simulation 2 hier nog liggen. Daarin maken die F1-wagens een geluid als naaimachines ;D
Heb het nooit veel gespeeld, ben altijd groot liefhebbers geweest van de GP2 - serie.

Heb GP1 (oops ik word oud :o ) helemaal grijs gespeeld, en ook GP2, GP3, en GP4 heb ik volop gespeeld.
Daarna nog F1 2007 op de PS3, en nu aan F1 2010. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik F1 2010, mede door tijdgebrek, veel minder speel als dat ik de andere F1- spellen heb gespeeld.


Heb die ook gehad...maar idd. was GP-serie van Crammond vele malen beter. Vooral vanwege het schade model.


En idd., waar blijft de tijd? Het is net alsof je minder tijd over houdt naar mate je ouder wordt?
:o

gloudiesaurus

En tsjah toen ik dit speelde was ik nog kind, en later student. Dan heb je tijd genoeg... ;) Nu ik ben gaan werken en ook een vriendin heb etc. heb je jammer genoeg minder tijd ;)

Maar Micropose heeft voor mij qua realisme en besturing nog altijd de beste F1-games gemaakt! Zij liepen elke keer als een nieuwe GP-variant uitbrachten ver voor op de concurrentie :)

Jammer dat we niks meer van Crammond horen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is