Cijfer voor de race: China

Gestart door Kootje, 17 april 2011 - 11:26:18

« vorige - volgende »

die is bekend

10
7 (33.3%)
9
8 (38.1%)
8
5 (23.8%)
7
1 (4.8%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 01 mei 2011 - 11:26:18

Michael schumacher

Citaat van: JimmySPA op 17 april 2011 - 16:53:57
Geen chaos, geen regen, geen mooie omgeving, geen sfeer, geen safety car, geen publiek, geen Europa, geen Ferrari op 1, race in de ochtend, geen uitvaller, geen klapper, geen mega verrassingen...
Het F1 seizoen moet nog beginnen qua circuits! Canada, ring, spa, monza, silvestone...

Haha, klig strijk, make my day :-).

Hawthorn2

Citaat van: M@rc op 17 april 2011 - 14:19:32
Van mij ook dix points. Gewoon omdat we lang hebben moeten wachten op zo'n klassieker en deze keer was het niet door 1 memorabele move of een geweldig ongeluk, nee gewoon lekker ouderwets racen door meerdere coureurs. Mensen klaagden vorig seizoen over een gebrek aan tactiek, nu is er weel teveel tactiek. Zo is het nooit goed natuurlijk.

JimmySpa heeft weer geen Ferrari op het podium gezien denk ik.  ;)

Rekening houdend met de beperkingen van deze tijd, geef ik deze grand prix een 10.  :)
Veel inhaalmanoeuvres, spannende gevechten, interessant om de 'nieuwe technologieƫn' te zien evoluƫren.
Het is alleszins een veelbelovend seizoen en dit was voor mij de spannendste race sinds tijden.
:-[Wel jammer voor Rosberg. Beetje een blunder van Mercedes.
8) D'Ambosio is goed bezig. Knap!

Kootje

#17
Citaat van: Michael schumacher op 17 april 2011 - 17:33:58
Haha, klig strijk, make my day :-).
Sorry ,maar daar kan ik ff niets van maken.


JimmySPA

Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 17:54:20
Citaat van: Michael schumacher op 17 april 2011 - 17:33:58
Haha, klig strijk, make my day :-).
Sorry ,maar daar kan ik ff niets van maken.

Beetje een Duits Engels sprekende Schumacher, o wacht het was Schumacher!!  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Een 9 zeer mooie race maar een 10 ga ik alleen geven wanneer Massa een race als deze wint.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Dan is 'n 9 het hoogst haalbare voor je.
:P :D

Gerard

een 9, als we een buitje hadden gehad tijdens de race, was het een 10 geweest!! :)

T.Nuvolari

Citaat van: JimmySPA op 17 april 2011 - 20:45:08
Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 17:54:20
Citaat van: Michael schumacher op 17 april 2011 - 17:33:58
Haha, klig strijk, make my day :-).
Sorry ,maar daar kan ik ff niets van maken.

Beetje een Duits Engels sprekende Schumacher, o wacht het was Schumacher!!  ;)

Les Vlaams van deze week:
Klig strijk = ik lig strijk = ik lig plat van het lachen = ik moet heel hard lachen

Kootje


Michael schumacher

Ja, dat is pure gewoonte ik zo post, vanaf het 1ste sudiejaar al was het al van datte dat ik dialect spreekte en alsook schreef, niks aan te doen en nochthans heb ik het niet van mijn ouders, heel bizar ;).

Ik zal er probere opletten om mooier nederlands te posten.

ps; als wij vlamingen/belgen eens naar oh oh tirol kijken en dienen joker bezig horen; daar versta ik dikwijls ook geene zak van.

Kootje

Wij Nederlanders ook niet hoor ,dat ligt gewoon aan Jokertje. :D
Maar blijf vooral in het Vlaams doorgaan.
Als er weer eens 'n uitdrukking voorbij komt die ik niet begrijp ,dan merk je 't vanzelf.  ;)

Folkert

 
Hoewel ik de uitslag al wist voor ik het zag, bleef het nog een zeer spannende race. Genoeg te zien en mooie gevechten. Ik denk dat ik het een 10 had gegeven mocht ik niet de uitslag hebben geweten. (haalde toch wat spanning weg, maar dat maakt niet uit.( zijn belangrijkere dingen :P)
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25