Main Menu

Virgin

Gestart door gloudiesaurus, 05 april 2011 - 21:55:08

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Het ziet er naar uit. Klote!

Kootje

lullig voor 'm
hij was juist zo lekker bezig
maar ja ,in zijn geval is geld duidelijk belangrijker dan talent
hoop voor hem dat z'n sponsors snel over de brug komen
anders is het toch echt EXIT voor hem

gloudiesaurus

Wellicht kan Boullier nog wat regelen? Genni capital heeft ook wel wat geld...

Maar welke sponsoren heeft D'Ambrosio dan? Ik ken alleen Q van hem, die Franse hamburgerketen?

Laat wel zien dat Virgin echt een achterhoede team is waar alleen geld belangrijk is...
Jammer dat Richard Branson niet wat meer investeert.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

#33
d'Ambrosio zal zeker het seizoen afmaken bij Virgin, althans dat beloven ze toch bij Virgin.

John Booth, sportief directeur bij het team, aan La Dernière Heure-Les Sports.
CitaatJérôme levert sinds het begin van het seizoen fantastisch werk en als zijn contractvoorwaarden gerespecteerd worden, is er geen enkele reden om hem te vervangen

Eric Boullier heeft zijn eerdere verklaring over het eventueel vervangen van d'Ambrosio intussen genuanceerd.
CitaatIk wou geen bom laten ontploffen, ik wou gewoon even aan de alarmbel trekken. De plaats van Jérôme bij Virgin is gegarandeerd tot aan het einde van het seizoen.

Maar wat betekent dat in de F1?

Senergy

pfff een pak van mijn hart  :D

Citaat van: gloudiesaurus op 10 mei 2011 - 22:51:42
Wellicht kan Boullier nog wat regelen? Genni capital heeft ook wel wat geld...

Boullier heeft al voorschotten gedaan, om de gemoederen bij Virgin te bedaren. Ik denk niet dat hij dat zal blijven doen.

Maar ik denk wel dat ze zeer tevreden zijn over het werk dat Jerommeke verricht en ik denk zelfs dat ze aangenaam verrast zijn door zijn snelheid en proffessionalisme.
+ hij rijdt wel een teammaat met een pak meer ervaring rond de oren  ;D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Citaat van: M@rc op 11 mei 2011 - 07:18:53
John Booth:
CitaatAls zijn contractvoorwaarden gerespecteerd worden, is er geen enkele reden om hem te vervangen

Eric Boullier:
CitaatDe plaats van Jérôme bij Virgin is gegarandeerd tot aan het einde van het seizoen.
Het ene citaat spreekt het andere tegen. ;)

gloudiesaurus

CitaatAls zijn contractvoorwaarden gerespecteerd worden, is er geen enkele reden om hem te vervangen

Met andere woorden, als zijn sponsoren betalen is er niets de hand. Een open deur...

Maar het probleem is dat zijn sponsoren niet betalen dus er is wel degelijk wat aan de hand lijkt me. Reken maar dat er problemen zijn als de sponsoren van D'Ambrosio echt niet betalen... Het zou mij niet verbazen als hij in Spanje of in Monaco al niet meer in de auto zit.

Kan me ook niet indenken dat er nu heel veel coureurs staan te springen om bij Virgin in te stappen. Want als ze het ergens niet voor elkaar hebben dan is het wel bij Virgin..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Senergy

Laten we dan maar hopen dat ze betalen want hij kan het wel (bewijs 3x van de 4 races voor Glock gefinished)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

#38
Grote schoonmaak bij MARUSSIA-VIRGIN.

Nadat ze hun eerste contacten hebben gelegd met Mercedes om volgend jaar Cosworth te vervangen.....

http://www.gppits.net/nieuws/virgin_kijkt_verder/

.....is het nu ook EXIT voor Nick Wirth.      Zou Bransson F1 dan toch serieus gaan nemen ??

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/261275/technisch-directeur-wirth-verlaat-virgin-racing/

Jozef

"Het team heeft besloten om meer controle te hebben over haar eigen lot", vertelde directeur Andy Webb aan Autosport.

ofte "we zetten er een marionet zonder visie in de plaats die eigenlijk niks kan"

?

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/wirth_weg_bij_virgin/

Ze gooien het roer dus om, denk dat ze nu ook definitief wel van dat CFD-model gaan afstappen en gewoon die windtunnel gaan gebruiken. CFD was toch vooral de visie van Wirth.

Denk dat ze dit jaar wel als verloren kunnen beschouwen. Als ze slim zetten ze Symonds met een goed team aan het werk voor volgend jaar, en gaan ze gewoon een windtunnel gebruiken. En als ze geld hadden zou ik die ex Arrows/ Super Aguri fabriek in Leafield kopen en daar wat in investeren. Dan heb je vanaf volgend jaar een goede basis om echt door te gaan groeien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Wirth was al bij zijn vorige optredens ind e F1 geen succes gebleken natuurlijk.
Hopelijk voor het team komt er niet teveel Russische unknowhow aan boord.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 06 juni 2011 - 13:48:32
Wirth was al bij zijn vorige optredens ind e F1 geen succes gebleken natuurlijk.
Hopelijk voor het team komt er niet teveel Russische unknowhow aan boord.

Nou, nou...Jos Verstappen deed anders mooie dingen met dat hok van een Simtek! Maar inderdaad was het geen goed idee om zich te verlaten op CFD, zonder een windtunnel als 'backup'.

Dat hadden ze vorig jaar al kunnen weten, dan was deze 2011-auto mss. wat minder een 'zeperd' geweest...Nu zitten Glock en Jerome hun talenten te verspillen aan een hondenhok op wielen!

gloudiesaurus

Virgin wordt eindelijk verstandig! Ze gaan beginnen aan een eigen fabriek en ze gaan de windtunnel in. 180 graden omslag in het beleid, maar wel de juiste denk ik :)

En van de samenwerking met McLaren kunnen ze alleen maar profiteren denk ik. Al heeft McLaren met Force India ook al zo'n soort samenwerking.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is