Petronas Malaysia Grand Prix, Kuala Lumpur, Sepang

Gestart door Enzo, 04 april 2011 - 00:15:32

« vorige - volgende »

robbert

ja en ferrari op bijna een seconde. De overwinning en de pole zal gaan tussen mclaren en redbull, zoals al gebleken tijdens de trainingen.
Lotus-renault zit er ook goed bij, dat wordt een geduchte concurrent van ferrari voor het podium

0634

Citaat van: robbert op 09 april 2011 - 09:00:58
ja en ferrari op bijna een seconde. De overwinning en de pole zal gaan tussen mclaren en redbull, zoals al gebleken tijdens de trainingen.
Lotus-renault zit er ook goed bij, dat wordt een geduchte concurrent van ferrari voor het podium
Ja, zolang het droog is heb je, lijkt mij, gelijk. Maar als het gaat regenen kan het zomaar anders lopen...

Gerard

Mmm de qualy is stilgelegd door een uit elkaar vallende Torro Rosso...
Liuzzi reed een 1.43.128 en lijkt het te redden binnen de 107%

SDG

Iedereen binnen de 107% vandaag. De 'ususal suspects' eruit in de eerste ronde (incl. Maldonado), al zat Lotus er deze keer wel verrassend dicht bij. Webber slechts vijftiende...  :o

Gerard

Dit zijn toch wel de mooiste sessies, waarbij de top 4 zo dicht bij elkaar zit en het pas tot het laatst onbeslist is!

top van (uiteraard)Vettel, en Lewis! PETROV ER OOK WEER MOOI BIJ!
Tegenvallers, Williams

Enzo

http://www.f1pits.net/nieuws/maleisie_uitslag_kwalificatie/
Zware dagen voor een Mercedes fan... :-\
Wel een ontzettend gave kwali met Mclaren die er goed bij zit tov Red Bull.
Nu nog een beetje regen morgen en het is compleet... 8)

janke

Het begint nu toch wel echt pijnlijk te worden voor MS. Zelfs Brawn schud zijn hoofd. Na een goede training gewoon zwaar tegenvallend, alweer. Heidfeld knap tussen de 2 Ferrari's. Maar in Q2 met de hakken over de sloot. Ik snap ook niet dat Renault in Q2 geen extra run maakte. Ze hadden er tijd genoeg voor. Maar plek 6 is een prima resultaat. RBR en McLaren zijn toch wel de toppers op dit moment. McLaren sluit aan. En dat terwijl RBR vandaag ook het KERS gebruikte, toch?? Eens kijken wie bij de 1ste bocht voorop ligt. Iedereen een mooie race gewenst. En MS fans wens ik sterkte in deze zware tijden.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Mercedes had problemen met de DRS, bij Schumacher werkte deze niet in Q2 en bij Rosberg niet in Q3.
Denk dat dit de reden was van het hoofd schudden van Brawn... ;)
Desalniettemin wederom een slechte prestatie van Mercedes.

Ben het een beetje zat om van ze te horen dat de auto veel beter was dan dat ze konden laten zien etc.... >:(

Enzo


gloudiesaurus

Ja ik ben ook bang dat de Mercedes gewoon wat minder is dan de McLaren/ Red Bull/ Ferrari. Dit moet toch ook gaan knagen aan de motivatie van Schumi...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 09 april 2011 - 14:12:02
Ja ik ben ook bang dat de Mercedes gewoon wat minder is dan de McLaren/ Red Bull/ Ferrari. Dit moet toch ook gaan knagen aan de motivatie van Schumi...

Denk dat zelfs Renault een tikkie sneller is dan de Mercedes momenteel...
Maar we gaan het morgen mee maken, misschien hebben ze wel een regenafstelling op de auto met het oog op morgen?

Niels_

Citaat van: Enzo op 09 april 2011 - 14:15:01
Citaat van: gloudiesaurus op 09 april 2011 - 14:12:02
Ja ik ben ook bang dat de Mercedes gewoon wat minder is dan de McLaren/ Red Bull/ Ferrari. Dit moet toch ook gaan knagen aan de motivatie van Schumi...

Denk dat zelfs Renault een tikkie sneller is dan de Mercedes momenteel...
Maar we gaan het morgen mee maken, misschien hebben ze wel een regenafstelling op de auto met het oog op morgen?
Ik denk dat Renault op dit moment gewoon wat gelijk staat met Ferrari, zoals McLaren dicht bij Red Bull staat op dit moment. Maar Mercedes had effectief problemen hoor, ik geloof nooit dat die 2 seconden trager zijn dan Red Bull/McLaren en 1 seconde trager dan Ferrari/Renault.

robbert

Citaat van: Jeroen op 09 april 2011 - 09:11:51
Citaat van: robbert op 09 april 2011 - 09:00:58
ja en ferrari op bijna een seconde. De overwinning en de pole zal gaan tussen mclaren en redbull, zoals al gebleken tijdens de trainingen.
Lotus-renault zit er ook goed bij, dat wordt een geduchte concurrent van ferrari voor het podium
Ja, zolang het droog is heb je, lijkt mij, gelijk. Maar als het gaat regenen kan het zomaar anders lopen...

regen, ja , dat moeten we eerst zien.  Tijdens de trainingen vrijdag ging het regenen, het ging regen tijdens de kwalificatie. Beide sessies droog. Ze voorspellen weer regen uit voor de race. Zal mss toch nog droog zijn. Maar te veel regen is ook niet goed, dan leggen ze de race dan gewoon stil. Gewoon een paar buien met droge periodes ertussen, dat zou ideaal zijn

Enzo

Net de laatste weerberichten gechecked en het lijkt erop dat het droog gaat blijven morgen.
Vanaf een uur of 16.00 locale tijd kan is er 50% kans op regen.

Enzo


VT3 vanochtend, beetje knullig is het niet... ;D