Petronas Malaysia Grand Prix, Kuala Lumpur, Sepang

Gestart door Enzo, 04 april 2011 - 00:15:32

« vorige - volgende »

Gerard

Vreemd inderdaad... Webber was ook snelst in de 2de VT vandaag..

Trouwens, als Schumacher gelijk krijgt, heb ik een leuke Zondagochtend!!! :)


T.Nuvolari

Terug van weggeweest. Moest in Parijs zijn voor het werk en ik moet zeggen, er zijn slechtere plaatsen om te zitten voor je werk als het goed weer is dan een stad vool mooie vrouwen.

OT:
Na de eerste sessies weet ik niet wat ik ervan moet verwachten morgen en vooral zondag natuurlijk. Zal duidelijk weer een strijd worden tussen de Mc's en de Bulls.



robbert

ik zou durven zeggen, dat de tijden deze keer wel veel zeggen. Zoals in australie zal het gaan tussen mclaren en redbull.
Ferrari zal moeten knokken voor een podiumplaats


rafael25

Citaat van: M@rc op 08 april 2011 - 11:57:33
.

OT:
Na de eerste sessies weet ik niet wat ik ervan moet verwachten morgen en vooral zondag natuurlijk. Zal duidelijk weer een strijd worden tussen de Mc's en de Bulls.




Ik vrees toch dat McLaren zeer sterk voor de dag zal komen :s RB zal hun best mogen doen. Maar jah we kennen nog altijd de geheimpjes van RB niet he   
Ook hoop ik dat het gaat regenen, en hopelijk VEEL en wisselend regenen. Maar daarbij juist niet genoeg om de race stil te leggen. na de Nurburgring enkele jaren geleden leggen ze een race in de regen nogal snel stil. Ik blijf bij het principe: is het te nat dan rij je voorzichtig, als de baan het niet toelaat 250km/h te rijden dan doe je dat niet. Indien wel is het je eigen schuld dat je van de baan vliegt.

Enzo

Citaat van: M@rc op 08 april 2011 - 11:57:33
Terug van weggeweest. Moest in Parijs zijn voor het werk en ik moet zeggen, er zijn slechtere plaatsen om te zitten voor je werk als het goed weer is dan een stad vool mooie vrouwen.

OT:
Na de eerste sessies weet ik niet wat ik ervan moet verwachten morgen en vooral zondag natuurlijk. Zal duidelijk weer een strijd worden tussen de Mc's en de Bulls.




Ah Parijs, erg leuke stad en inderdaad genoeg om je mee te vermaken... ;D

OT: Het heeft tot nu toe elke keer geregend aan het einde van de middag, denk dat we een natte quali krijgen en een natte race. Zal dus weer de vraag zijn wie er voor een regen set-up hebben gekozen. Maar Red Bull en McLaren lijken weer de te kloppen teams, met Mercedes als derde die hun snelheid weer aan het terugvinden zijn.
Ik lees veel geklaag over de bandenslijtage tijdens zware runs, deze zou bijzonder hoog zijn voor sommige...

rafael25




Kootje

Citaat van: Franky R. op 08 april 2011 - 13:19:38
http://www.f1pits.net/nieuws/video_geexplodeerde_remschijf_petrov/

Ik las dat 't om ondeugdelijk materiaal van de ophanging ging. ::)
Maar er is hier toch duidelijk te zien dat de remschijf uit elkaar spat.
Gelukkig weet Petrov nog hoe 't is om eraf te stuiteren.  ;)



Niels_

Citaat van: robbert op 08 april 2011 - 12:11:12
Ferrari zal moeten knokken voor een podiumplaats
Ik zeg niks tot zondagmiddag. :-X Maar ik vrees dat dat al onhaalbaar wordt.


Franky R.

CitaatMaakte Hamilton in zijn debuut jaar ook niet zo'n fout?

Hm,

Je zou kunnen zeggen dat het vergelijkbaar was...maar ik vind van niet!
Hamilton reed op zeer slechte banden, waar zowel Pastor als DC afdoende grip hadden.

Tevens stond Hamilton onder grote druk...DC? Pastor?
8)