Ik word vader

Gestart door Folkert, 30 maart 2011 - 22:42:49

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: M@rc op 09 augustus 2011 - 08:33:38
Hey Burorri, alles in orde met de kleine? Kamer geschilderd, bedje in elkaar gevezen? Of moet de vrouw des huizes wat meer achter uw veren zitten?  ;D
Bij ons is het trouwens weer raak, althans volgens de testjes. 22 augustus weten we het zeker.


Zozo, meneer schiet met scherp... ;D ;D ;D


T.Nuvolari

2 na het eerste schot nu al. Goeie techniek door het oefenen.  :P

Wizard

Kijk aan! Tof! Gefeliciteerd.

Enzo


Kootje

Citaat van: M@rc op 10 augustus 2011 - 07:11:02
2 na het eerste schot nu al. Goeie techniek door het oefenen.  :P

Zou maar ophouden met schieten dan  ::)  op deze manier doorgaan en je hebt 'n elftal inclusief reserves.  :D

Maar toch ,GEFELICITEERD !!!  8)

T.Nuvolari

Bedankt jongens!

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 12:58:31
Zou maar ophouden met schieten dan  ::)  op deze manier doorgaan en je hebt 'n elftal inclusief reserves.  :D


Ik heb nu 2 potentiële topcoureurs, nu nog een deftige pitcrew samenstellen.  ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 11 augustus 2011 - 07:30:31
Bedankt jongens!

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 12:58:31
Zou maar ophouden met schieten dan  ::)  op deze manier doorgaan en je hebt 'n elftal inclusief reserves.  :D


Ik heb nu 2 potentiële topcoureurs, nu nog een deftige pitcrew samenstellen.  ;)

;D

Franky R.

Citaat van: M@rc op 11 augustus 2011 - 07:30:31
Bedankt jongens!

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 12:58:31
Zou maar ophouden met schieten dan  ::)  op deze manier doorgaan en je hebt 'n elftal inclusief reserves.  :D


Ik heb nu 2 potentiële topcoureurs, nu nog een deftige pitcrew samenstellen.  ;)


En anders leg je er maar een knoop in... ;D

Folkert

Citaat van: M@rc op 09 augustus 2011 - 08:33:38
Hey Burorri, alles in orde met de kleine? Kamer geschilderd, bedje in elkaar gevezen? Of moet de vrouw des huizes wat meer achter uw veren zitten?  ;D
Bij ons is het trouwens weer raak, althans volgens de testjes. 22 augustus weten we het zeker.
Dat ziet vrouwtje lief zeker :P hehe, maar alles is zo goed als af alleen de kamer zelf nog kasten etc ophangen. Morgen hebben we trouwens een extra groei echo. Dus word spannend/leuk :D

En gefeliciteerd, dat is je 3de? of 2de?
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 13 augustus 2011 - 18:53:12En anders leg je er maar een knoop in... ;D

:D

Citaat van: Burorri op 14 augustus 2011 - 23:46:38
Dat ziet vrouwtje lief zeker :P hehe, maar alles is zo goed als af alleen de kamer zelf nog kasten etc ophangen. Morgen hebben we trouwens een extra groei echo. Dus word spannend/leuk :D

En gefeliciteerd, dat is je 3de? of 2de?

Jij hebt nog geluk, bij ons moest ik alles minstens 3 maanden op voorhand klaar hebben. 'Je weet maar nooit!'

Bij mij is het onze 2de en direct ook de laatste voor de komende jaren. Zal ik die knoop wel nodig hebben denk ik.

Folkert

12 september 2011 was het eindelijk dan zo ver, de geboorte van mijn dochter was eindelijk daar. En moeder en dochter maken het allebei super. Ze is inmiddels nu een weekje oud en is vol leven (en melk). Ik en mijn vriendin zijn echt super gelukkig met Rosalie en gaan volop genieten van de tijd die komen gaat.

Van af nu ben ik dus echt trotse vader :D En het voelt goeddddddddddddddddd
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Van harte gefeliciteerd Burrori met Rosalie.
Leuke naar ook!  :)

Geniet ervan met z'n drieën.

Kootje

Gefeliciteerd gast.
Geniet ervan zolang 't nog kan.  :P

Wizard

Citaat van: Burorri op 19 september 2011 - 11:37:24
12 september 2011 was het eindelijk dan zo ver, de geboorte van mijn dochter was eindelijk daar. En moeder en dochter maken het allebei super. Ze is inmiddels nu een weekje oud en is vol leven (en melk). Ik en mijn vriendin zijn echt super gelukkig met Rosalie en gaan volop genieten van de tijd die komen gaat.

Van af nu ben ik dus echt trotse vader :D En het voelt goeddddddddddddddddd

Mijn vriendin en ik. Kleinigheidje. ;) En laten we niet vergeten: Van Harte Gefeliciteerd! Rosalie, welkom op deze grote en nog vreemde locatie genaamd: Aarde. En maximaal genieten mensen!

supersteven

let the sunshine shine in your heart