Ik word vader

Gestart door Folkert, 30 maart 2011 - 22:42:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Burrori is wel wat rustig geworden sinds dat hij weet dat hij vader wordt ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 15 april 2011 - 16:21:35
Burrori is wel wat rustig geworden sinds dat hij weet dat hij vader wordt ;)

Tja, die welbekende 'kalmerende' (of was het verlammende) werking van het (aanstaande) vaderschap...

Folkert

Citaat van: meatball op 02 april 2011 - 05:33:56
Citaat van: gloudiesaurus op 01 april 2011 - 14:00:18
Gefeliciteerd!

Over enkele jaren dus een kleine Burorri hier op het forum ;)

Hier had ik nog niet bij stilgestaan,laat ons voor ons eigen welzijn dan maar hopen op een klein mooi meisje dat enorm van ballet houd en f1 dom vindt  ;)
Hehe geen zorgen hoor, ik zorg er wel vor dat hij ( of zij natuurlijk) gewoon zelf gaat racen en dat jij over 25 jaar uitbundig staat te feesten als plonofje ( long story;)) voor de 8ste keer wk.

;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 15 april 2011 - 17:46:34
Citaat van: gloudiesaurus op 15 april 2011 - 16:21:35
Burrori is wel wat rustig geworden sinds dat hij weet dat hij vader wordt ;)

Tja, die welbekende 'kalmerende' (of was het verlammende) werking van het (aanstaande) vaderschap...
Hehe kalmerend is het zeker ;) maar ssssst me vriendin leest mee. Dus Euh .....;)

Maar heb nog geen internet en kijk af en toe via me iPhone maar wist mijn ww niet meer dus las ik alleen ipv posten. :p
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 20 april 2011 - 17:22:30
Citaat van: meatball op 02 april 2011 - 05:33:56
Citaat van: gloudiesaurus op 01 april 2011 - 14:00:18
Gefeliciteerd!

Over enkele jaren dus een kleine Burorri hier op het forum ;)

Hier had ik nog niet bij stilgestaan,laat ons voor ons eigen welzijn dan maar hopen op een klein mooi meisje dat enorm van ballet houd en f1 dom vindt  ;)
Hehe geen zorgen hoor, ik zorg er wel vor dat hij ( of zij natuurlijk) gewoon zelf gaat racen en dat jij over 25 jaar uitbundig staat te feesten als plonofje ( long story;)) voor de 8ste keer wk.

;)

Baby Schumi....?? ;D

Folkert

Citaat van: Enzo op 20 april 2011 - 17:35:18
Citaat van: Burorri op 20 april 2011 - 17:22:30
Citaat van: meatball op 02 april 2011 - 05:33:56
Citaat van: gloudiesaurus op 01 april 2011 - 14:00:18
Gefeliciteerd!

Over enkele jaren dus een kleine Burorri hier op het forum ;)

Hier had ik nog niet bij stilgestaan,laat ons voor ons eigen welzijn dan maar hopen op een klein mooi meisje dat enorm van ballet houd en f1 dom vindt  ;)
Hehe geen zorgen hoor, ik zorg er wel vor dat hij ( of zij natuurlijk) gewoon zelf gaat racen en dat jij over 25 jaar uitbundig staat te feesten als plonofje ( long story;)) voor de 8ste keer wk.

;)

Baby Schumi....?? ;D
Ja, maar dan beter :P  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 02 april 2011 - 14:58:05
Citaat van: Burorri op 30 maart 2011 - 22:42:49
Om toch maar even mijn blijdschap en vreugde te laten blijken: In september zal ik trotse vader worden. Ik en mijn vriendin(hiernaast op de afbeelding) hebben lang moeten wikken en wegen, maar eindelijk zijn wij er uit: wij worden ouders en dat wilde ik jullie ook laten weten. :D

1. Gefeliciteerd!
2. Is dat echt je vriendin?
3. Bid maar dat het er maar eentje wordt, i.p.v een vierling! ;D ;D ;D

Hehehe: ja het is echt mijn vriendin :D al 10 maanden. :P

En iedereen bedankt voor de felicitaties. Tot nu toe gaat alles goed, weten echter nog niet het geslacht, maar dat komt snel. Maar als alles zo ver is horen jullie het allemaal wel :D
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

En dan? Kind wordt vernoemd naar WK 2011? Net als Barrichello destijds!! Hoewel september daar een beetje vroeg voor is, maja wie weet. :P

Fernando is alleen een rare naam voor een meisje  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Gelukkig was de kampioen nog niet bekend toen mijn dochter werd geboren vorig jaar augustus.

0634

Naja, een jongen bij mijn dochter in de klas heet Senna en zijn broertje heet Mika... Dus er zijn er die dat doen. Persoonlijk: no way.

T.Nuvolari

Ik had vroeger 2 buurjongens de éne noemde Tom en de andere Jerry.  ::)
Ik heb zelfs in de klas gezeten met Jimmy Hendri(ck)x. ;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 april 2011 - 07:10:57
Naja, een jongen bij mijn dochter in de klas heet Senna en zijn broertje heet Mika... Dus er zijn er die dat doen. Persoonlijk: no way.

Senna komt in mijn omgeving best vaak voor.
Ik ken meerdere jongens en meisjes met die naam.
En ik ken zelfs 'n hond die Senna heet.

Vreemd genoeg is er bij geen van deze 'n directe link tussen hen en Ayrton.
Geen van de ouders is Formule 1 fan ,maar ze vonden het gewoon 'n mooie naam.
Ooit gehoord bij 'n ander wel naar Ayrton vernoemd kind ,en zo is het balletje gaan rollen.

0634

Ja, ik weet dat Senna vaker voorkomt maar deze boys zijn echt vernoemd naar Ayrton en Hakkinen...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 april 2011 - 16:24:07
Ja, ik weet dat Senna vaker voorkomt maar deze boys zijn echt vernoemd naar Ayrton en Hakkinen...
Ooh maar zo bedoelde ik 't ook niet hoor.
Het was meer in z'n algemeenheid gezien zeg maar.

Dat het in dit geval wel om 'n vernoeming gaat ,maakte de combinatie Senna en Mika wel duidelijk.
Zou toch wel heel toevallig zijn als je je kinderende namen van 2 WK's formule 1 geeft zonder dat te beseffen.

Folkert

aan komende dinsdag, 10 mei, gaan we voor de 20 weken echo. DAn weten we eindelijk of het een Hamilton word of een Aniston
Trotse vader van Rosalie(L)