top en flop

Gestart door Folkert, 29 maart 2011 - 15:35:37

« vorige - volgende »

Niels_

Ja, dat mag ik ook wel hopen ja. :P Maar gezien het feit dat Alonso niet echt kon opschuiven vermoed ik dat Ferrari wel effectief een probleem had in Melbourne.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 30 maart 2011 - 20:19:24
Ja, dat mag ik ook wel hopen ja. :P Maar gezien het feit dat Alonso niet echt kon opschuiven vermoed ik dat Ferrari wel effectief een probleem had in Melbourne.

Wat voor probleem had jij in gedachten? Ik denk zelf dat Mclaren een grotere stap heeft gemaakt dan iedereen had verwacht. Verwacht nu zelf ook dat Mclaren ook voor Ferrari staat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 30 maart 2011 - 20:58:01
Citaat van: Scuderia91 op 30 maart 2011 - 20:19:24
Ja, dat mag ik ook wel hopen ja. :P Maar gezien het feit dat Alonso niet echt kon opschuiven vermoed ik dat Ferrari wel effectief een probleem had in Melbourne.

Wat voor probleem had jij in gedachten? Ik denk zelf dat Mclaren een grotere stap heeft gemaakt dan iedereen had verwacht. Verwacht nu zelf ook dat Mclaren ook voor Ferrari staat.
Geen idee, ik werk niet voor Ferrari. :P Maar Alonso zei zelf dat ze niet het maximale uit de wagen gehaald hadden en ze normaal een stuk dichter bij Red Bull staan. Ik zeg niet ernaast, maar ik verwacht van Ferrari wel hetzelfde niveau als dat van McLaren. Ik denk ook dat ze daar wel naast kunnen komen. Maar goed, dan  heb je nog steeds die Duitser in zijn Red Bull die way-to-strong is...

Kootje

Citaat van: Kootje op 30 maart 2011 - 14:52:53
CitaatEn vergeet ook niet dat Button zijn wagen wel een pakje beter is dan die van Massa. ;)
::) Dat zul je mij niet horen zeggen ,al was dat deze race wel duidelijk het geval. ;)
                               Maar ik HOOP wel dat je gelijk hebt. :P :D
Citaat van: Scuderia91 op 30 maart 2011 - 20:19:24
Ja, dat mag ik ook wel hopen ja. :P Maar gezien het feit dat Alonso niet echt kon opschuiven vermoed ik dat Ferrari wel effectief een probleem had in Melbourne.

Ik denk dat je me verkeerd begreep.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoop dat je gelijk hebt dat Buttons auto sneller is dan die van Massa.  ;D
Oftewel: Dat de McLaren sneller is dan de Ferrari.
Gezien je nickname ,avatar en signature ,kan ik me niet voorstellen dat jij dat ook hoopt.  :-\