Man van de race: Melbourne

Gestart door 0634, 27 maart 2011 - 18:21:15

« vorige - volgende »

Wie was man van de race in Australie?

Vettel
4 (19%)
Hamilton
1 (4.8%)
Petrov
11 (52.4%)
Alonso
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Button
0 (0%)
Perez
5 (23.8%)
Kobayashi
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Buemi
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 03 april 2011 - 18:21:15

janke

Citaat van: meatball op 27 maart 2011 - 18:38:54
Voor mij Petrov en hij maakt ook meteen duidelijk dat ik gelijk had met mijn mening over Heidfeld.
Daar kunnen we het over een race of 4 nog wel over hebben. Petrov had een prima race. Maakte goed gebruik van de slechte start van Button en Alonso.  Vettel voorop is meestal bij hem goed voor de overwinning. Maar vond Perez als rookie gisteren een goede race neerzetten. Voor mij de man v/d race.
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

En op meerdere fora barst de discussie los dat de Renault in handen van Kubica titelmateriaal zou zijn.

Hoewel we het antwoord voorlopig nog niet weten moet ik nog zien of Kubica echt zo veel harder was gegaan met die auto dan Petrov. Petrov reed gewoon een verschrikkelijk nette race.
Wat een stunt zou het toch zijn als hij gewoon dat team op sleeptouw neemt en keihard best of the rest wordt.  ;)

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 28 maart 2011 - 20:23:30
En op meerdere fora barst de discussie los dat de Renault in handen van Kubica titelmateriaal zou zijn.

Totaal zinloze discussie.

Als hij in de qualy op hetzelfde moment naar buiten was gestuurd als Heidfeld ,had ook hij géén vrij rondje gehad.
In dat geval was het nog maar de vraag geweest of hij zich beter had gekwalificeerd dan Nick.
Als je dan ook nog in ogenschouw neemt dat Nicks auto zwaar beschadigt was ,is het maar de vraag of hij het beter had gedaan.

Maar goed ,dat is allemaal ALS.
In Utreg zeggen we ipv als AS ,en AS is verbrande turf !!!  :P :D ;D

Eén ding is echter zeker: Nick doet niet veel onder voor Robert ,dat heeft het BMW-Sauber verleden wel aangetoond.
Dus om nu te zeggen dat Kubica 't wel ff geflikt zou hebben.....  ??? ::) :-\

0634

Mja, maar Nick was bij BMW al een volwassen rijder en Robert was nog een jonge talentje die nu een stuk beter is dan dat hij toen was.

Bovendien Is Heidfeld er even uit geweest, wat niet helpt. Ik durf met een gerust hart te zeggen dat Kubica het aanmerkelijk beter zou hebben gedaan dan Heidfeld en Petrov, over een seizoen genomen.

Kootje

Helaas zullen we dat alleen nooit met 100% zekerheid weten.  :'(

Enzo

Citaat van: Jeroen op 28 maart 2011 - 22:24:57
Mja, maar Nick was bij BMW al een volwassen rijder en Robert was nog een jonge talentje die nu een stuk beter is dan dat hij toen was.

Bovendien Is Heidfeld er even uit geweest, wat niet helpt. Ik durf met een gerust hart te zeggen dat Kubica het aanmerkelijk beter zou hebben gedaan dan Heidfeld en Petrov, over een seizoen genomen.

Dat denk ik ook wel, zeker de afgelopen paar seizoenen was Kubica zeer sterk.
Dat wil niet zeggen dat Nick een slechte coureur is, deze race pakte erg ongelukkig uit voor Heidfeld, maar als hij een schone race heeft weet ik niet of Petrov hem bij kan houden. We gaan het zien in Sepang, of Renault nog steeds het derde team is. Eigenlijk verwacht ik dat Ferrari en Mercedes in Sepang weer sneller zullen zijn.

0634

Citaat van: Kootje op 28 maart 2011 - 22:47:50
Helaas zullen we dat alleen nooit met 100% zekerheid weten.  :'(
Ik twijfel daar anders geen moment aan ;).

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2011 - 06:56:48
Citaat van: Kootje op 28 maart 2011 - 22:47:50
Helaas zullen we dat alleen nooit met 100% zekerheid weten.  :'(
Ik twijfel daar anders geen moment aan ;).

Ik wel.

Kubica is zeker 'n zéér getalenteerd coureur ,maar of hij het in het afgelopen raceweekend ,onder dezelfde omstandigheden beter had gedaan dan Heidfeld ,vind ik nog maar de vraag.
Waar Kubica 'n genot is om naar te kijken ,is Heidfeld juist saai en degelijk.
Maar dat saaie en degelijke brengt Heidfeld wel praktisch altijd aan de finisch ,wat je van Kubica's spectaculaire rijstijl dan weer niet kunt zeggen.
Aangezien ze qua racepace ook niet zo heel veel voor elkaar onder doen (al is Kubica idd iets sneller) ,weet ik nog niet zo zeker dat de Renault met Kubica wel ,en met Heidfeld niet 'n titelkandidaat is.


0634

Kubica is juist een zeer betrouwbare rijder die maar zelden door eigen fout niet finisht.

Die was, m.i. ook zeker top 10 gestart met deze wagen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2011 - 12:45:22
Kubica is juist een zeer betrouwbare rijder die maar zelden door eigen fout niet finisht.

Hij heeft door zijn agressieve stijl toch al aardig wat ongelukjes meegemaakt.
Of dat dan ook zijn fout was of niet laat ik in 't midden.

CitaatDie was, m.i. ook zeker top 10 gestart met deze wagen.

Dat had ik Heidfeld onder normale omstandigheden ook zien doen.
Normaal gesproken zal ook hij altijd voor Petrov staan.
Maar ik had het over dezelfde omstandigheden.
Dat houd dus in dat ook Kubica last van verkeer gehad zou hebben.
En dan denk ik niet dat hij 'n veel snellere ronde dan Heidfeld gereden had.