Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Vieze baas

spelen jullie op console of pc trouwens??

ik zit op de xbox, maar moet zeggen dat met controller rijden verre van ideaal is voor toptijden.

Kootje

PS3 met controller ipv stuurwiel.

Bij F1 2010 was dat goed genoeg om toptijden te zetten.
Doe nu niet eens zoveel anders, en ik kom er niet aan te pas.

Nu ligt Australië me sowieso niet echt, wellicht lukt 't me op Maleisië wel.
Daar pakte ik met F1 2010 zga altijd de pole + winst.

Edwin90

Ik rij met een stuur en kwalificeer me vaak niet hoger dan 17e of 16e. In de race kom ik dan vaak wel naar de punten, mede omdat de AI altijd zo verschrikkelijk slecht start  ::)

Kootje

Ben er weer klaar mee voor vandaag.

Kwalificeer me in Maleisië op 'n (voor wat ik gewend ben) matige P18, heb 'n briljante start (zie boven) en lig na de eerste 4 bochten op P10.
Vervolgens krijg je de snelle links rechtscombi, lift ff het gas omdat ik iets te wijd ga, en krijg 'n DT wegens onsportief gedrag.

Dan valt de FIA ineens toch heel erg mee.  ;D

Sabai

Citaat van: Kootje op 26 september 2011 - 16:39:19
PS3 met controller ipv stuurwiel.

Bij F1 2010 was dat goed genoeg om toptijden te zetten.
Doe nu niet eens zoveel anders, en ik kom er niet aan te pas.

Nu ligt Australië me sowieso niet echt, wellicht lukt 't me op Maleisië wel.
Daar pakte ik met F1 2010 zga altijd de pole + winst.


Ik speel op de pc en heb hetzelfde probleem niet te doen zonder stuurtje.Stuur elke keer teveel of te weinig.

SDG

Jongens, onthoud nu toch eens een gouden regel: een racespel speel je ALTIJD met een racestuurtje.  ;)

Edwin90

Citaat van: SDG op 26 september 2011 - 20:23:48
Jongens, onthoud nu toch eens een gouden regel: een racespel speel je ALTIJD met een racestuurtje.  ;)
Ik speel nog maaar een tijdje met stuur..maar Amen...met stuur is echt stukken beter.

Franky R.

Zo te lezen heeft CM dan geen reet gedaan aan de bugs...Als je al een DT krijgt wegens het missen van de apex?!
???


Weer dat vasthouden bij de pitsstop...pff... ::)

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 26 september 2011 - 16:39:19
PS3 met controller ipv stuurwiel.

Bij F1 2010 was dat goed genoeg om toptijden te zetten.
Doe nu niet eens zoveel anders, en ik kom er niet aan te pas.

Nu ligt Australië me sowieso niet echt, wellicht lukt 't me op Maleisië wel.
Daar pakte ik met F1 2010 zga altijd de pole + winst.

Ik speel ook op de PS3 met controller, en met F1 2010 reed ik iig. toptijden, met F1 2011 absoluut niet. In de regen is het helemaal super moeilijk, toch gaat het me in de races vaak wat beter af dan in de kwalificatie...

Heb je traction controle uitstaan of af? Echt zonder traction controle kan ik de auto amper op de baan houden... steeds bij het uitkomen van de bochten breekt de auto uit....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

Ik vind het schademodel vrij matig nog. Je kan je redelijk makkelijk door het veld 'beuken' bij de start door je overal tussen te duwen en er gaat niks kapot aan je auto(opzich wel handig als je met controller rijdt).

Verder is de AI erg makkelijk te blokken als ze je willen inhalen.

Wat wel goed gedaan is zijn de banden. Je merkt echt meteen dat ze op zijn of als je even naast de lijn hebt gereden.

Kootje

#130
Citaat van: gloudiesaurus op 26 september 2011 - 22:25:51
Citaat van: Kootje op 26 september 2011 - 16:39:19
PS3 met controller ipv stuurwiel.

Bij F1 2010 was dat goed genoeg om toptijden te zetten.
Doe nu niet eens zoveel anders, en ik kom er niet aan te pas.

Nu ligt Australië me sowieso niet echt, wellicht lukt 't me op Maleisië wel.
Daar pakte ik met F1 2010 zga altijd de pole + winst.
Heb je traction controle uitstaan of af? Echt zonder traction controle kan ik de auto amper op de baan houden... steeds bij het uitkomen van de bochten breekt de auto uit....
Start met Easy, maar gecustomized.

Remhulp uit.
ABS + Tractiecontrole aan.
Racelijn uit.
Bandenslijtage + Brandstofverbruik aan.
AI op Legend.
Straffen op realistisch.

Eigenlijk hetzelfde als met F1 2010, alleen startte ik daar op Expert en ging dan customizen.

Ik speel ook op de PS3 met controller, en met F1 2010 reed ik iig. toptijden, met F1 2011 absoluut niet. In de regen is het helemaal super moeilijk, toch gaat het me in de races vaak wat beter af dan in de kwalificatie...


Jozef

Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 14:45:02
3) ik kreeg een drivethrough omdat schumacher een kanslose inhaalactie op mij probeerde en hij zijn voorvleugel eraf reed, erg kut dus.

Wow, dat spel is écht realistisch.

Vieze baas

Citaat van: Jozef op 28 september 2011 - 04:47:14
Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 14:45:02
3) ik kreeg een drivethrough omdat schumacher een kanslose inhaalactie op mij probeerde en hij zijn voorvleugel eraf reed, erg kut dus.

Wow, dat spel is écht realistisch.

ja lol, behalve dat ik dan de DT kreeg.

Reed trouwens in Hongarije voor het eerst aan de leiding in de williams en was de snelste. kreeg ik een lekke band :(

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 28 september 2011 - 11:22:23
Citaat van: Jozef op 28 september 2011 - 04:47:14
Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 14:45:02
3) ik kreeg een drivethrough omdat schumacher een kanslose inhaalactie op mij probeerde en hij zijn voorvleugel eraf reed, erg kut dus.

Wow, dat spel is écht realistisch.

ja lol, behalve dat ik dan de DT kreeg.

Reed trouwens in Hongarije voor het eerst aan de leiding in de williams en was de snelste. kreeg ik een lekke band :(


Nee, hoor...zeer realistisch want ook in het "eggie" zou Schumi niet zijn bestraft en jij wel... ;D ;D ;D


;)

Sabai

Ik rijd nu met stuurtje en gaat echt 100x beter :). Ik heb alleen problemen met het online spelen.Krijg elke keer na een minuut of 5 laden te horen dat de connection is verbroken. Zijn er meer die dit hebben? Misschien dat het aan mijn computer ligt voldoet namelijk net aan de minimum eisen voor het spel. Het laden in het spel duurt ook vrij lang vind ik.

Verder echt een super game heb nog geen last gehad in de pits alleen wel wat rare penalty's.