Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Sabai

Kan niet wachten tot het spel er is, ben van plan ook een stuurtje erbij te kopen welk stuur echt goed is?

Vieze baas

echt goede stuurtjes zijn pittig duur, 2-300

ik zit er ook aan te denken hoor :)

Edwin90

Op Conrad.nl voor honderd euro de logitech driving force gt. Ik heb hem nu een maandje en bevalt prima.


Sabai

Citaat van: Edwin90 op 18 september 2011 - 16:05:48
Op Conrad.nl voor honderd euro de logitech driving force gt. Ik heb hem nu een maandje en bevalt prima.

Ik zat ook aan die te denken. Kan die ook op de pc?

Edwin90

Citaat van: Sabai op 18 september 2011 - 17:21:01
Citaat van: Edwin90 op 18 september 2011 - 16:05:48
Op Conrad.nl voor honderd euro de logitech driving force gt. Ik heb hem nu een maandje en bevalt prima.

Ik zat ook aan die te denken. Kan die ook op de pc?

Jep, drivers zitten er niet standaard bij omdat het een PS3 stuur is. Maar deze zijn wel te downloaden.

gloudiesaurus

Zag trouwens dat het spel op de PS3 maar 44,95 kost, normaal kost een nieuw spel toch 60/ 70 euro...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2011 - 21:58:03
Zag trouwens dat het spel op de PS3 maar 44,95 kost, normaal kost een nieuw spel toch 60/ 70 euro...

wees blij dat het dan zo goedkoop is  ;)

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2011 - 21:58:03
Zag trouwens dat het spel op de PS3 maar 44,95 kost, normaal kost een nieuw spel toch 60/ 70 euro...

Top ..... Ik speel op de PS3  :)

Edwin90

Gaan verhalen dat de PS3 versie problemen heeft met de 'frame rates'. Dit zou volgens de geleerden inhouden dat het spel soms kortstondig 'vastloopt'. F1 2010 had dit heel af en toe. En op Monaco was de pitstraatsectie niet al te best. Afwachten dus!

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 20 september 2011 - 18:46:01
Gaan verhalen dat de PS3 versie problemen heeft met de 'frame rates'. Dit zou volgens de geleerden inhouden dat het spel soms kortstondig 'vastloopt'. F1 2010 had dit heel af en toe. En op Monaco was de pitstraatsectie niet al te best. Afwachten dus!

Nooit geen last van gehad ???

Zit alleen te twijfelen om 'm voor de X-Box te kopen.
Die heeft m'n gappie ook, en de optie om samen in één team te zitten lijkt me wel wat.
Is er bij iemand bekend of dat ook 'n onnline optie is ??
Of is het puur en alleen splitscreen te spelen ??

gloudiesaurus

Geen idee, online spelen schijnt wel zijn verbeterd.

Heb een PS3 maar heb die problemen met de frame - rate nooit gehad...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Online spelen was niet al te best in 2010 nee.

Ik ben ook van plan een stuurtje te kopen, maar wat ik me afvraag: moet je er niet op letten dat dat stuur geen 360° draait, zoals bij een echte wagen? Ik heb namelijk eens zo'n stuur gehad en dat was echt geniaal om Gran Turismo te spelen, maar voor F1 was het een echte ramp.

SDG

#88
http://www.virtualr.net/f1-2011-out-now/

Voorlopig nog enkel maar in de VS. Hier moeten we nog wachten tot vrijdag. Kunnen we echter alvast de diverse fora uitpluizen om te zien of en waar er bugs in het spel zitten...  8)

robbert

ik heb hem al. En moet zeggen, het is de moeite waard. Alleen speel ik nu op het makkelijkste niveau en kan ik geen kers gebruiken. Ik rij career mode met lotus.