Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Kootje

Codemasters brengt op 23 september F1 2011 uit !!!

Vanaf 23 september ligt de game F1 2011, de opvolger van het succesvolle en award winnende F1 2010, in de winkels.
Codemasters heeft de releasedatum van het nieuwe Formule 1-spel officieel bekend gemaakt.
F1 2011 komt uit voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

Codemasters werkt ook aan versies voor handhelds Nintendo 3DS en de nieuwe NGP van Sony.
In F1 2011 zullen de spelers uitgedaagd worden om de coureur te zijn, het leven te leiden en de competitie aan te gaan.
Ook heeft het gevarieerde technische en gameplay-verbeteringen op en naast de baan.
Naast de uitgebreide competitieve en coöperatieve multiplayer elementen.


Ik ben alvast benieuwd ,en zit in ernstige twijfel of ik hem zal aanschaffen.
Vooral het gedeelte naast de baan ,maakt mij nieuwsgierig.
Gelukkig heb ik nog ff de tijd om die beslissing te maken.


SDG

23 september 2011, dat is dus exact 365 dagen na F1 2010.

SDG

#2
Ik betwijfel sterk of ik het spel ga kopen. Hoewel er aan F1 2010 uiteindelijk toch nog het nodige plezier valt te beleven, blijven er enkele puntjes van kritiek die voor een blijvend wrang gevoel zorgen t.o.v. Codemasters. Ik denk aan het opzet van de kwalificaties (AI die min of meer fake is), enkele bugs die nog steeds in het spel zitten, programmeerfouten in de bochtensnelheid van de AI op sommige circuits (bv. Valencia), enkele onjuistheden in de layout van sommige circuits (bv. pituitgang in Korea) en het ontbreken van de officiële timingdisplays (van een spel met een officiële F1-licentie is dat toch het minste wat je mag verwachten?). In feite allemaal dingen die ofwel al in F1 2010 hadden moeten zitten dan wel opgelost hadden moeten worden middels een patch, terwijl CM blijkbaar liever verkoos al aan de opvolger te beginnen en de ondersteuning voor F1 2010 stop te zetten. Je blijft zo met het gevoel zitten dat F1 2010 een spel is dat nooit helemaal afgewerkt werd en ik blijf me hierdoor toch wat bekocht voelen.

gloudiesaurus

Is de ontwikkeling aan F1 2010 al al stop gezet? Er zitten iig. nog wat foutjes in...

Ik denk dat F1 2011 wel beter word, ik ben iig benieuwd. Dus ik ga die game sowiezo wel bemachtigen :) Codemasters heeft wel een reputatie hoog te houden op het gebied van race-games, denk aan Racing Driver Grid, Colin Mcae Rally etc. Die games zijn per nieuw uitgebrachte versie toch elke keer flink vooruit gegaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Wat ik btw wel leuk vind is dat Codemasters die games al voor het einde van het jaar uitbrengt, dus al voordat het seizoen is afgelopen. Vroeger kreeg je die games pas in 2011 met als seizoen 2009 of 2010 ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Bushi

Volgende maand of beter gezegd volgend week krijgen we toch al wat te zien op E3.
Very excite!!!

JimPunkRawker

Citaat van: Bushi op 24 mei 2011 - 19:03:44
Volgende maand of beter gezegd volgend week krijgen we toch al wat te zien op E3.
Very excite!!!
Super! ben zeer benieuwd. zou mooi zijn als DRS en KERS in ieder geval toegevoegd zijn.
Hoop ook dat ze dit keer veel meer statistieken toevoegen, zoals het kunnen naslaan van je voorgaande prestaties in het seizoen.


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

gloudiesaurus

Ik ben ook hoopvol, als ze naar de verbeterenpunten van F1 2010 gekeken hebben...

En wanneer komt er nu eindelijk eens een F1 game met een safety car???



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Bushi

Het gerucht zou zij dat er nu 16 players online kunnen, samen met 8 AI players, dus 24 players online.

Kootje

Citaat van: Bushi op 24 mei 2011 - 19:03:44
Volgende maand of beter gezegd volgend week krijgen we toch al wat te zien op E3.
Very excite!!!

Ik ook.
Met F1 2010 ben ik nu wel klaar.
Het wordt tijd voor F1 2011.

Citaat van: Bushi op 25 mei 2011 - 00:55:38
Het gerucht zou zij dat er nu 16 players online kunnen, samen met 8 AI players, dus 24 players online.

Zou op zich 'n leuke toevoeging zijn ,zij het niet dat mijn onnline ervaringen ruk zijn.
Er zitten mij iets teveel spelers op die of het gewoon niet kunnen ,of het gewoon leuk vinden om jou eraf te rossen.
Voor mij hoeft dat onnline spelen daarom niet meer zo nodig.

T.Nuvolari

Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2011 - 00:54:42
En wanneer komt er nu eindelijk eens een F1 game met een safety car???

Of een goeie manager, vind ik ook altijd leuk.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 25 mei 2011 - 14:29:02
Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2011 - 00:54:42
En wanneer komt er nu eindelijk eens een F1 game met een safety car???

Of een goeie manager, vind ik ook altijd leuk.

Een F1-managerspel zou wel leuk zijn...ik heb F1-man. van EA-sport nog steeds. Goed, er is ook een Duitstalig spel verschenen, maar dat was 1000x niets/ruk/shit!
Het is toch een schande dat het beste F1-man. voor de pc inmiddels alweer 11 jaar oud is?!? >:(

Deze heb ik;

T.Nuvolari

die heb ik ook nog liggen, maar krijg hem niet meer aan de praat. Kak!

SDG

Ondertussen zijn de allereerste screenshots opgedoken:

http://www.virtualr.net/f1-2011-first-ever-previews

T.Nuvolari

Ik vind die screenshots eigenlijk nooit representatief voor hoe het eruit ziet als je het spel echt speelt.