Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Edwin90

Citaat van: robbert op 21 september 2011 - 18:22:57
ik heb hem al. En moet zeggen, het is de moeite waard. Alleen speel ik nu op het makkelijkste niveau en kan ik geen kers gebruiken. Ik rij career mode met lotus.

Maak ons even gek!  >:(

;)

gloudiesaurus

Hoe kan jij het spel nu al hebben robbert? Ik ben jaloers ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Vorig jaar stuurde Consoleshop de spellen al op Dinsdag weg. Heb hem daarom ook dit jaar weer daar besteld. Maar nog geen actie gemerkt, zal dus denk ik gewoon Vrijdag worden dit jaar. Jammer, want ze zijn wel een beetje duurder dan hun concurrenten.

Kootje

Haal 'm gewoon vrijdagmiddag bij de plaatselijke Bart Smit.
Zelfs compleet gehypte spellen als Red Dead Redemption, Call of Duty Black Opps of Assassins Creed zijn bij ons niet nodig om te reserveren.
altijd voldoende voorraad, dus dat zal met F1 2011 dus anders zijn.

gloudiesaurus

Ik hoop het spel morgen of overmorgen ook in huis te hebben  :) Ben toch wel erg benieuwd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2011 - 20:21:18
Hoe kan jij het spel nu al hebben robbert? Ik ben jaloers ;)

ja je hebt allerhande manieren é :D

Kootje

Aaaah .... nog één nachtje !!!  :D

Voel me net 'n kind vlak voor Sinterklaas.  ;D

Kootje

GOED NIEUWS

Ik dacht dat 't pas de 23e uit zou komen, maar GAME MANIA heeft 'm nu al liggen.
En jullie begrijpen, ik dus ook.  ;)

Edwin90

Heb Consoleshop gemaild, deze gaan hem morgen pas weg doen, wel een slechte zaak voor een winkel die adverteert met 'zodra we hem binnen hebben heb jij hem ook'. Hindert verder eigelijk niet, zou hem toch niet eerder dan zaterdag kunnen proberen.

Kootje

Dan maakt 't voor jou idd niet zoveel uit.

Ik heb 'm net alvast geprobeerd, en ik moet zeggen: WOW !!!
Das ff andere koek zeg.
Dacht 'm gewoon op Expert te spelen, zoals ik ook met F1 2010 deed.
Maar dat gaat mooi niet op.
De auto voelt toch ff anders aan, en KERS en DRS maken 't vinden van je rempunt ook 'n hel.
Wordt dus veel oefenen van 't weekend.

JimPunkRawker

Btw de game mocht eerder in de verkoop daarom dat je hem nu al hebt. De officiele release zou idd morgen pas zijn.
Heeft te maken met schenden van releasedata. Als dat bekend wordt geeft de maatschappij vaak groen licht voor verkoop.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

De "bug" romdom het straffen zit er iig nog steeds in.

Ik reed toen straks Australië, verdedigde op start/finish al de binnenbocht ivm 'n op handen zijnde DRS aanval van Sutil, hij rijd vervolgens bij mij achterop in bocht 1, en ik krijg 'n drive-through.

Begint weer lekker.  :P

gloudiesaurus

En wat zat er vanmiddag in de brievenbus, een cadeautje van Codemasters  :) F1 2011 om een review over te schrijven  :) :) :)

Ik heb nu dus ook, wat gelijk opvalt is dat de competitie veel sterker is geworden. Ook voelt het wat minder arcade aan, je moet nu echt goed je lijnen rijden wil je snel zijn. Het is dus wel wat realistischer geworden.

Geluid is ook wat beter vind ik, met mijn dolby-surround set thuis klinkt het super, al denkt mijn vriendin daar anders over ;)

Ik heb pas 2 races gereden, in de regen rijden is erg moeilijk. Alleen jammer dat de save-functie voor de races er nog steeds niet in zit...

En Nick Heidfeld en Petrov zitten trouwens in het spel, net als Liuzzi en Karthikeyan. Geen Senna en Riccardio dus...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2011 - 23:03:12
Alleen jammer dat de save-functie voor de races er nog steeds niet in zit...

Sommigen zullen het ook nooit leren...

Verder nog bugs gevonden in het spel zoals bij F1 2010 nog wel het geval was (ik denk bv. aan de pitstop-bug waar andere auto's toen gewoon door jou heen konden rijden)?

robbert

ik heb gisteren in de lotus, tijdens de gp van maleisie de pole gereden met een seconde voorsprong. En de race gewonnen met 16 seconden voorsprong :D Nice game :)