Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 19 juni 2011 - 17:25:29
Citaat van: Franky R. op 18 juni 2011 - 17:34:40
Citaat van: JimmySPA op 13 juni 2011 - 19:02:57
Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.


Wat voor specs heeft jouw laptop, dan?
Ik heb een eigenbouw van een paar jaar terug;


AMD Atlon XP 2200+, 1.8 Ghz met 1 Gig. geheugen. HD is 500 Gb groot.

Geen idee, pc had ik toen voor games gekocht. Maar volgens mij is de videokaart een beetje moe, het scherm doet raar. Dus nu gebruik ik alleen nog laptop, maar de specs? Geen idee, iig deed rfactor het wel :P


Specs kun je zien/controleren via Start, Deze computer en dan de tab systeeminfo weergeven...als je XP/Vista hebt...

JimmySPA

Aha er staat:

Processor: Intel (R) Core(TM)2 Duo CPU P8600 @ 2.40 GHz 2.40 GHz
Geheugen (RAM) : 2,00 GB

Dat is mn laptop...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 28 juni 2011 - 21:17:28
Aha er staat:

Processor: Intel (R) Core(TM)2 Duo CPU P8600 @ 2.40 GHz 2.40 GHz
Geheugen (RAM) : 2,00 GB

Dat is mn laptop...


Snel jochie heb je daar. Ja, dan wilt een dikke sim als rFactor wel... :lol:
Je lappie is een jaartje of twee oud? Of is tie nieuw?

JimmySPA

Oke! Hij is 2 jaar oud ongeveer...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 24 juni 2011 - 23:19:51
Wauw, die graphics. En DRS en KERS in het spel, dat worden leuke toevoegingen!

Om van die graphics ten volle te kunnen genieten, zullen we deze keer waarschijnlijk wel een DX11-compatibele videokaart nodig hebben, vrees ik. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom F1 2010 op mijn systeem nog zo vlot draaide, dat werkte nog steeds met DX9.

Senergy

Dit mag niet aan jullie onthouden worden, de Trailer van F1 2011 (btw volledig in SPA)

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

gloudiesaurus

Ziet er echt super uit, als een doorontwikkeling van F1 2010.

Qua graphics, die al heel goed waren, weer net een stukje scherper.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Senergy

Citaat van: gloudiesaurus op 11 juli 2011 - 21:29:48
Ziet er echt super uit, als een doorontwikkeling van F1 2010.

Qua graphics, die al heel goed waren, weer net een stukje scherper.

Vooral het stuk waar je de Renault over de "curbs" ziet gaan is  8)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

RobbertF1


gloudiesaurus

CitaatCodemasters heeft vandaag bevestigd dat voor het nieuwste Formule 1-spel F1 2011, wat beschikbaar zal komen voor de Playstation 3, de Xbox 360 en de PC, een safety car zal bevatten. Het was één van de meest gevraagde items door de spelers van het spel.

Codemasters kreeg de licentie voor het ontwikkelen van Formule 1-games in 2009 in handen en bracht vorig jaar het eerste spel uit. Daarin werd geen safety car opgenomen. Ook in eerdere spellen van Sony kwam geen safety car voor. Daar komt volgende maand, wanneer F1 2011 zal worden uitgegeven, verandering in.

Steve Hood, één van de ontwikkelaar van F1 2011, schreef op Twitter: "Oké, er zit een safety car in het spel van dit jaar. Het gaat geweldig worden!" Andy Gray gaf meer details vrij: "Je kan het niet besturen, het is online beschikbaar en je behoud hetzelfde camera standpunt. Je kan zelf nog rijden achter de safety car, maar er zullen enkele restricties zijn. Je kan de safety car ook weglaten in het spel, maar meer details zullen later bekend worden gemaakt."

We kunnen niet wachten op 23 september, dan komt het spel uit :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Weet er iemand welke rijders er bij Renault en HRT in het spel gaan zitten? Zullen Heidfeld en Karthikeyan vertegenwoordigd zijn of zal het spel al aangepast zijn aan de actualiteit?

Kootje

Geen idee ??

Maar het zou leuk zijn als Renault begint met Heidfeld en va Belgie Senna in de auto heeft zitten.
Zelfde geld voor Karthikeyan bij HRT die, na zijn vervanging door Ricciardo, wel de GP van India zal rijden.
Dito voor Chandhok die al één GP gereden heeft en ook in India z'n opwachting zal maken.
Ben alleen bang dat dit niet in het spel verwerkt zal zijn.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 11 september 2011 - 15:48:03
Geen idee ??

Maar het zou leuk zijn als Renault begint met Heidfeld en va Belgie Senna in de auto heeft zitten.
Zelfde geld voor Karthikeyan bij HRT die, na zijn vervanging door Ricciardo, wel de GP van India zal rijden.
Dito voor Chandhok die al één GP gereden heeft en ook in India z'n opwachting zal maken.
Ben alleen bang dat dit niet in het spel verwerkt zal zijn.


Nee, zo ver zullen ze bij CM niet gaan.


Ik denk dat de coureurs die het seizoen startten nog gewoon 'vaste' rijders zullen zijn. Het spel moet 23 september uitkomen, dus het is wel erg kort dag om dan bijvoorbeeld Heifeld nog te vervangen voor Bruno Senna...

JimPunkRawker

Wie weet zit kubica er dan nog in ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

#59
Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 18:21:44
Citaat van: Kootje op 11 september 2011 - 15:48:03
Geen idee ??

Maar het zou leuk zijn als Renault begint met Heidfeld en va Belgie Senna in de auto heeft zitten.
Zelfde geld voor Karthikeyan bij HRT die, na zijn vervanging door Ricciardo, wel de GP van India zal rijden.
Dito voor Chandhok die al één GP gereden heeft en ook in India z'n opwachting zal maken.
Ben alleen bang dat dit niet in het spel verwerkt zal zijn.

Nee, zo ver zullen ze bij CM niet gaan.


Ik denk dat de coureurs die het seizoen startten nog gewoon 'vaste' rijders zullen zijn. Het spel moet 23 september uitkomen, dus het is wel erg kort dag om dan bijvoorbeeld Heifeld nog te vervangen voor Bruno Senna...
In het PS1 spel Formule 1 '96 zat dit wel verwerkt.
Daar stapte na 1 of 2 races Marques in de Minardi van Fisichella, die vervolgens na 'n paar races weer terugkeerde om vervolgens later in het seizoen vervangen te worden door Lavaggi.
Ook het voortijdige vertrek van het Forti team zat erin verwerkt.