F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Matthijs

Eerst wilde ik zelf alle afstellingen uitvogelen, maar ik blijk toch online af en toe flink om de oren gereden te worden. Een paar afstellingen gedownload van www.racedepartment.com en ik ben op sommige circuits nu 3 seconden sneller.

Jammer dat de snelste afstellingen zo extreem en totaal niet realistisch zijn, zo kan het nooit zelf bedenken.

robbert

Weet er iemand welke instelling van de AI het meest realistisch is? Is dat de legend, of is deze te moeilijk?

Vieze baas

Citaat van: robbert op 17 november 2011 - 17:03:02
Weet er iemand welke instelling van de AI het meest realistisch is? Is dat de legend, of is deze te moeilijk?

het meest 'realistisch' is natuurlijk het moeilijkste niveau met alle hulpjes uit. Nu is dit op een console niet aan te raden om zonder enige hulp te rijden want dat is wel erg pittig. Maar op Legend kan ik in ieder geval races winnen in de Mercedes.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 17 november 2011 - 16:24:36
Eerst wilde ik zelf alle afstellingen uitvogelen, maar ik blijk toch online af en toe flink om de oren gereden te worden. Een paar afstellingen gedownload van www.racedepartment.com en ik ben op sommige circuits nu 3 seconden sneller.

Jammer dat de snelste afstellingen zo extreem en totaal niet realistisch zijn, zo kan het nooit zelf bedenken.

Dat scheelt idd wel een hele boel die setups. niet echt realistisch meer maar ik rij nu wel super tijden. 8)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 17 november 2011 - 20:16:33
Citaat van: Matthijs op 17 november 2011 - 16:24:36
Eerst wilde ik zelf alle afstellingen uitvogelen, maar ik blijk toch online af en toe flink om de oren gereden te worden. Een paar afstellingen gedownload van www.racedepartment.com en ik ben op sommige circuits nu 3 seconden sneller.

Jammer dat de snelste afstellingen zo extreem en totaal niet realistisch zijn, zo kan het nooit zelf bedenken.

Dat scheelt idd wel een hele boel die setups. niet echt realistisch meer maar ik rij nu wel super tijden. 8)


Klopt,


Het is idd. vrij onrealistisch om met een 'platte auto' [suspension op 1, vering keihard] over de kerbs te raggen. Maar blijkbaar is CM nog steeds vergeten om de onderkant te programmeren... :P Met F1 2010 was dat ook al het geval...


Zelf rij ik met de zwaarste tegenstand. Kwalificatie is altijd moeilijk, want je rijd vaak alleen en de computer haakt een snelle ronde af. Dus die kan je niet volgen, waardoor je zelf je rem- en instuurpunten moet bepalen.


In de race zie je veel beter waar je tijd kunt winnen. Vandaar dat je dan in de race veel sneller bent, dan in de QT.




Vieze baas

Citaat van: Franky R. op 19 november 2011 - 11:23:09
Citaat van: Sabai op 17 november 2011 - 20:16:33
Citaat van: Matthijs op 17 november 2011 - 16:24:36
Eerst wilde ik zelf alle afstellingen uitvogelen, maar ik blijk toch online af en toe flink om de oren gereden te worden. Een paar afstellingen gedownload van www.racedepartment.com en ik ben op sommige circuits nu 3 seconden sneller.

Jammer dat de snelste afstellingen zo extreem en totaal niet realistisch zijn, zo kan het nooit zelf bedenken.

Dat scheelt idd wel een hele boel die setups. niet echt realistisch meer maar ik rij nu wel super tijden. 8)


Klopt,


Het is idd. vrij onrealistisch om met een 'platte auto' [suspension op 1, vering keihard] over de kerbs te raggen. Maar blijkbaar is CM nog steeds vergeten om de onderkant te programmeren... :P Met F1 2010 was dat ook al het geval...


Zelf rij ik met de zwaarste tegenstand. Kwalificatie is altijd moeilijk, want je rijd vaak alleen en de computer haakt een snelle ronde af. Dus die kan je niet volgen, waardoor je zelf je rem- en instuurpunten moet bepalen.


In de race zie je veel beter waar je tijd kunt winnen. Vandaar dat je dan in de race veel sneller bent, dan in de QT.

Zonde is dat. Met GP3 uit 98 was de setup al beter

westelboy

Ik ben van plan om binnenkort f1 2011 te kopen maar jammer genoeg kun je maar offline met 2 spelen. Meestal playstation ik nog met 2 andere vrienden. Hoe kun je dit boeiend maken :) (zonder online te moeten natuurlijk). Of is er een andere racespel met meer dan 2 spelers offline.

Franky R.


gloudiesaurus

Citaat van: westelboy op 27 november 2011 - 16:48:33
Ik ben van plan om binnenkort f1 2011 te kopen maar jammer genoeg kun je maar offline met 2 spelen. Meestal playstation ik nog met 2 andere vrienden. Hoe kun je dit boeiend maken :) (zonder online te moeten natuurlijk). Of is er een andere racespel met meer dan 2 spelers offline.

Ken eerlijk gezegd geen racespellen met meer dan 2 spelers offline...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

Blur kan met 4 man offline. Opzich realistische racer met straat auto's. Zijn alleen wel powerups a la mario kart(turbo, pijlen schieten). Auto's rijden lekker en het is leuk met zn 4en.

mcg27

zelfde fout melding heb een pc en welke update bedoel je heb het spel net 2 dagen

simon.100

Ik heb sinds kort last van dat de .exe niet meer werkt. Wat kan je hier tegen doen?

JimPunkRawker

al opnieuw geinstalleerd?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races