F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: SDG op 07 juni 2011 - 12:46:10
http://www.virtualr.net/f1-2011-first-ever-previews

Als ik dat artikeltje zo lees kunnen we aardig wat verbeteringen verwachten.

KERS en DRS zijn toegevoegd ,en er is 'n beter schademodel waarin zelfs de safetycar 'n rol speelt.
Er komt 'n uitgebreidere multiplayer ,en zelfs 'n coop mode.
En alsof ik nog niet vaak genoeg lek reed ,gaat ook bandenslijtage 'n grotere rol spelen.

Ik ben iig benieuwd ,en kan bijna niet wachten.
Zeker als ik dan ook nog eens naar de screenshots kijk.
Gelukkig kunnen we ons tot die tijd met het echte werk vermaken.


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/eerste_fotos_f12011_van_codemasters/

safety-car? Vettt, dat heeft nog geen een F1-game gehad...
Verder klinkt het heel goed... hoop dat ze wat meer de realistische kant kiezen ipv het arcade-gevoel.

Ik hoop ook dat een save-functie in de game invoegen om tussentijds race te saven ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Citaat van: gloudiesaurus op 09 juni 2011 - 00:14:00
http://www.gppits.net/nieuws/eerste_fotos_f12011_van_codemasters/

safety-car? Vettt, dat heeft nog geen een F1-game gehad...
Verder klinkt het heel goed... hoop dat ze wat meer de realistische kant kiezen ipv het arcade-gevoel.

Ik hoop ook dat een save-functie in de game invoegen om tussentijds race te saven ;)

Formula 1 1999 en 2000 hadden geloof ik Safety Car. Ik vond het altijd een erg leuke en realistische toevoeging!  :)

JimmySPA

In rFactor zat ook een safety car  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 09 juni 2011 - 20:54:34
In rFactor zat ook een safety car  ;)

rFactor...ik heb zelfs de demo niet werkend kunnen krijgen. Je moet zowat een supercomputer hebben, om ervan te kunnen genieten... ::)

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 21:39:53
Citaat van: JimmySPA op 09 juni 2011 - 20:54:34
In rFactor zat ook een safety car  ;)

rFactor...ik heb zelfs de demo niet werkend kunnen krijgen. Je moet zowat een supercomputer hebben, om ervan te kunnen genieten... ::)

Bwa, bij mij draaide dat vlotjes. Misschien dat het aan het besturingssysteem of het merk van videokaart (nVidia of ATI) ligt?

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 juni 2011 - 21:45:42
Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 21:39:53
Citaat van: JimmySPA op 09 juni 2011 - 20:54:34
In rFactor zat ook een safety car  ;)

rFactor...ik heb zelfs de demo niet werkend kunnen krijgen. Je moet zowat een supercomputer hebben, om ervan te kunnen genieten... ::)

Bwa, bij mij draaide dat vlotjes. Misschien dat het aan het besturingssysteem of het merk van videokaart (nVidia of ATI) ligt?

Ik heb idd. een nVidia...TNT2 oid...Heb al jaren niet meer omgekeken naar de componenten in mijn pc's.
Het is ook veel te duur geworden om je eigen pc te bouwen...En de pc-discounts worden niet meer gehouden. Dat was leuk, lekker struinen door Ahoy en kaarten (moeders, video en anders) bekijken... :'(

JimmySPA

Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Nou Codemasters slecht, dat valt toch wel mee?
Van F1 2011 verwacht ik wel wat...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 13 juni 2011 - 21:35:41
Nou Codemasters slecht, dat valt toch wel mee?

Als ik een arcade spel wil koop ik wel Needforspeed. Ik heb 2010 een keer of 3 geprobeerd maar het kan mij niet overtuigen. Auto reageert en voelt helemaal niet realistisch aan. Sony op de playstation vond ik een stuk beter. Net zoals rFactor en Liveforspeed. Vooral Liveforspeed is erg goed, alleen die graphics zijn lelijk spel is ook alweer oud.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Ik vroeg hier een tijdje terug al eens of er al iemand Shift2 gespeeld heeft. Niemand?

Kootje

Citaat van: SDG op 17 juni 2011 - 12:55:22
Ik vroeg hier een tijdje terug al eens of er al iemand Shift2 gespeeld heeft. Niemand?

???  :-\  BLIJKBAAR NIET !!!  ::)  ;D

SDG

Hmm, het interesseerde mij eigenlijk wel om te weten of er wezenlijke verschillen zijn met Shift1...

SDG

Citaat van: JimmySPA op 13 juni 2011 - 19:02:57
Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.

rFactor begint er stilaan ook wat verouderd uit te zien, vind ik. Sorry Franky, maar de grafische evolutie gaat onverstoord verder...  :)

Kootje

Citaat van: SDG op 17 juni 2011 - 14:18:54
Hmm, het interesseerde mij eigenlijk wel om te weten of er wezenlijke verschillen zijn met Shift1...
Ook die heb ik niet gespeeld.
Vond MOST WANTED en HOT PURSUIT altijd erg leuk ,voor de rest speel ik alleen F1 racespellen.