kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

Gerard

@M@rc, dat is bij mij inderdaad ook deels het geval... MAAR oh man, wat iritant als je de hele middag weg bent geweest, alles stil hebt weten te houden VOOR JEZELF en bij het inparkeren van je auto hoor je in het nieuws wie gewonnen heeft, ZO NET VOOR JE DE RACE GAAT KIJKEN ;D

Kootje

Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 23:16:09
@M@rc, dat is bij mij inderdaad ook deels het geval... MAAR oh man, wat iritant als je de hele middag weg bent geweest, alles stil hebt weten te houden VOOR JEZELF en bij het inparkeren van je auto hoor je in het nieuws wie gewonnen heeft, ZO NET VOOR JE DE RACE GAAT KIJKEN ;D

Alleen al daarom kijk ik live.
Mocht dat, om wat voor reden ook, toch niet mogelijk zijn, ga ik echt de deur niet uit, tv/radio gaan niet aan, en de telefoon neem ik niet op.  :D

T.Nuvolari

In de wagen steevast een CD'tje op raceday en op tijd naar de WC als het sportnieuws opkomt tijdens het wekelijks bezoek bij m'n vader. Sometimes shit happens.  >:(

SDG

Citaat van: Kootje op 14 februari 2012 - 08:50:25
Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 23:16:09
@M@rc, dat is bij mij inderdaad ook deels het geval... MAAR oh man, wat iritant als je de hele middag weg bent geweest, alles stil hebt weten te houden VOOR JEZELF en bij het inparkeren van je auto hoor je in het nieuws wie gewonnen heeft, ZO NET VOOR JE DE RACE GAAT KIJKEN ;D

Alleen al daarom kijk ik live.
Mocht dat, om wat voor reden ook, toch niet mogelijk zijn, ga ik echt de deur niet uit, tv/radio gaan niet aan, en de telefoon neem ik niet op.  :D

Dat deed ik dit jaar bij de Indycars ook (ik bekeek die altijd in uitgesteld relais, meestal een of twee dagen na de wedstrijd. In wezen niet echt moeilijk, aangezien er dat in Europa toch geen hond volgt. Tot de laatste race natuurlijk, toen mijn collega's op het werk mij ineens de vraag stelden: 'heb je het al gehoord, van in de Indycars...' Op zo'n momenten weet je natuurlijk direct dat er iets heel ergs gebeurd is...

Fabian

Citaat van: SDG op 14 februari 2012 - 21:31:40
Citaat van: Kootje op 14 februari 2012 - 08:50:25
Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 23:16:09
@M@rc, dat is bij mij inderdaad ook deels het geval... MAAR oh man, wat iritant als je de hele middag weg bent geweest, alles stil hebt weten te houden VOOR JEZELF en bij het inparkeren van je auto hoor je in het nieuws wie gewonnen heeft, ZO NET VOOR JE DE RACE GAAT KIJKEN ;D

Alleen al daarom kijk ik live.
Mocht dat, om wat voor reden ook, toch niet mogelijk zijn, ga ik echt de deur niet uit, tv/radio gaan niet aan, en de telefoon neem ik niet op.  :D

Dat deed ik dit jaar bij de Indycars ook (ik bekeek die altijd in uitgesteld relais, meestal een of twee dagen na de wedstrijd. In wezen niet echt moeilijk, aangezien er dat in Europa toch geen hond volgt. Tot de laatste race natuurlijk, toen mijn collega's op het werk mij ineens de vraag stelden: 'heb je het al gehoord, van in de Indycars...' Op zo'n momenten weet je natuurlijk direct dat er iets heel ergs gebeurd is...

Dat zou ik graag vaker op Nederlandse/Europese tv zien de Indycars. Dat vind ik echt geweldig om naar te kijken. Hoge snelheden en dicht naast elkaar racen. Jammer dat het niet leeft in Europa.

SDG

Citaat van: Fabian van Tiel op 14 februari 2012 - 21:37:59
Dat zou ik graag vaker op Nederlandse/Europese tv zien de Indycars. Dat vind ik echt geweldig om naar te kijken. Hoge snelheden en dicht naast elkaar racen. Jammer dat het niet leeft in Europa.

In de jaren negentig waren de Indycars nog live te zien bij Eurosport...  :'(

Fabian



In de jaren negentig waren de Indycars nog live te zien bij Eurosport...  :'(
[/quote]

In de jaren negentig wist ik nog niet zo heel veel over Formule 1 en Indycar. Weet wel dat RTL 7 bij uitzondering wat races uitzond, maar dat was laat op de avond en toen was ik nog jong en kon dus niet de hele race zien.

rafael25


Kootje


JimmySPA

Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant


Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant


Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o
en de seizoens opener ::) :o niet?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant

Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o

Logisch toch ??
De klassiekers houd Sky natuurlijk zelf.

Fabian

Citaat van: Kootje op 16 februari 2012 - 13:23:53
Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant

Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o

Logisch toch ??
De klassiekers houd Sky natuurlijk zelf.

Dat lijkt mij ook. De klassiekers trekken de meeste kijkers dus daar verdiend Sky goed aan.

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 16 februari 2012 - 13:25:19
Citaat van: Kootje op 16 februari 2012 - 13:23:53
Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant

Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o

Logisch toch ??
De klassiekers houd Sky natuurlijk zelf.

Dat lijkt mij ook. De klassiekers trekken de meeste kijkers dus daar verdiend Sky goed aan.

mmm, volgens mij mis ik iets dan. Sky?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian


mmm, volgens mij mis ik iets dan. Sky?
[/quote]

Sky zend Formule 1 uit in het Verenigd Koninkrijk.